ja mialem w tym miejscu
Problem z temperaturą spalin
Moderator: Moderator
Sprzedam przewody teflonowe do turbo w oplocie stalowym, komplet do CA18 (t25/t28/gt2x) 300zl, SR20 320zl info na priv
S13 2JZ / 730HP 820NM
S13 2JZ / 730HP 820NM
to jest 4 gar a nie 1
ja tez tak mialem termopare i temperatury w normie max jakie widzialem to 850*C przy palowaniu, przy jezdzie z stala predkoscia na podcisnieniu ok 500
moim zdaniem jadac z stala predkoscia ok 120km\h na podcisnieniu temperatura rzedu 800 i wiecej to napewno nie jest normalne
moim zdaniem jadac z stala predkoscia ok 120km\h na podcisnieniu temperatura rzedu 800 i wiecej to napewno nie jest normalne
Ostatnio zmieniony czw 09 gru, 2010 19:55 przez ige, łącznie zmieniany 1 raz.
BMW E60 M5 [507KM/520Nm] & BMW E60 545i M-Sport [333KM/450Nm] & JEEP GRAND CHEROKEE ZJ 5.9L V8 Limited LX - LA 5"/33" [242KM/468Nm].
Było: S13 CA@260KM, S13 USDM@SR, S13@SR20DET: GT2876R, Arias, Eagle, Tomei, Apexi, ISC, Work, Takata, Spal...@350KM
Było: S13 CA@260KM, S13 USDM@SR, S13@SR20DET: GT2876R, Arias, Eagle, Tomei, Apexi, ISC, Work, Takata, Spal...@350KM
tzn u mnie to przy odcince lapal 920-940, czasami to i tysiaka zlapal afr byl spoko bo przy odcince do 10.5 schodzil
Sprzedam przewody teflonowe do turbo w oplocie stalowym, komplet do CA18 (t25/t28/gt2x) 300zl, SR20 320zl info na priv
S13 2JZ / 730HP 820NM
S13 2JZ / 730HP 820NM
A ja też się wtrącę. U mnie też było EGT pieruńsko wysokie i się okazało że jeden wężyk podciśnienia ssał powietrze. Po załataniu opadło o ponad 100stopni.