Strona 2 z 2

: czw 09 gru, 2010 15:47
autor: Ban0ff
ja mialem w tym miejscu

Obrazek

: czw 09 gru, 2010 15:51
autor: manin
Czyli musze go przesunąć na 1 gar .
Znowu musze wykręcić barana :(

: czw 09 gru, 2010 17:28
autor: bybs
to jest 4 gar a nie 1

: czw 09 gru, 2010 18:07
autor: manin
bybs, to jest na 2 CH 3 i 4 .
Ban0ff, pisał wczesniej że miał taką temp jak ja teraz .
A co do 1 to miałem na myśli że na jeden gar go przełoże .

: czw 09 gru, 2010 19:55
autor: ige
ja tez tak mialem termopare i temperatury w normie max jakie widzialem to 850*C przy palowaniu, przy jezdzie z stala predkoscia na podcisnieniu ok 500

moim zdaniem jadac z stala predkoscia ok 120km\h na podcisnieniu temperatura rzedu 800 i wiecej to napewno nie jest normalne

: czw 09 gru, 2010 20:36
autor: Ban0ff
tzn u mnie to przy odcince lapal 920-940, czasami to i tysiaka zlapal :D afr byl spoko bo przy odcince do 10.5 schodzil

: pt 10 gru, 2010 13:16
autor: GRAQ
A ja też się wtrącę. U mnie też było EGT pieruńsko wysokie i się okazało że jeden wężyk podciśnienia ssał powietrze. Po załataniu opadło o ponad 100stopni.