Strona 1 z 2

Strumienica

: czw 16 gru, 2010 12:18
autor: Animal
Mam pytanko panowie odnosnie strumienicy gdzie najlepiej ją umiejscowic bo po przeczytaniu róznych forum i herezji tam szerzacych sie nic wartosciowego sie nie dowiedziałem wiec pytam fachur??:) Mianowicie chodzi o model S13 i seryjny wydech. Najlepiej bedzie wywalic kata i wspawac strumienice?? nie wywali mi uszczelki pod głową po jakims czasie bo takie herezje slyszałem?? czy kata zostawic a wspawac w tłumik srodkowy?? czy wyje..ć wszystko i strumionka w srodkowy i kata?? Porzadczie mistrzowie strzelania z wydechu:) aha i jaka lepsza łuskowa czy szczelinowa?? jakie niby różnice są?? pozdro

: czw 16 gru, 2010 12:32
autor: scooter
a po kiego grzyba Ci strumienica w silniku z turbo ?

: czw 16 gru, 2010 12:34
autor: GRAQ
Ja miałem w swoim strumiennice zamiast kata. Uważam że to strata pieniędzy. Może jakiś fizyk się wypowie co to daje bo moim zdaniem totalnie nie daje nic!

: czw 16 gru, 2010 12:38
autor: Animal
Chyba to bedzie lepsze niz seria z katem nie?? Wiem ze najlepszy jest po prostu przelot od samiutkiego poczatku tylko na taki w miare dobry potrzeba kilkunastu jagiełłów:/ w takim razie jak najlepiej przerobic seryjny wydech na przelot w miare tanim kosztem?? strumienica to słaby pomysł wg ciebie?? pozdrawiam

: czw 16 gru, 2010 12:41
autor: TiGRA
Strumienica, czyli dynamizator spalin podnosi poziom dowartościowania się właściciela pojazdu. Współczynnik ten jest wprost-proporcjonalny do ceny danej strumienicy.
dodatkowo daje +10 do lansu miedzy kolegami i pozwala na dodanie jednego rzeczownika do listy fascynujących modów. :mrgreen:

: czw 16 gru, 2010 12:45
autor: Animal
Czyli wypas w kit nie ma co 8) w takim razie jak najlepiej przerobic serie na przelocik by to jakos ciekawie banglało??

: czw 16 gru, 2010 12:47
autor: PiotrekŁDZ
Wyp***dalasz kat. Spawasz rure. Wyp***dalasz tłumik środkowy spawasz tłumi środkowy !przelotowy! firma i cena wedle uznania byle się rozmiar do seryjnej rury zgadzał. Wypierdalasz ostatni tłumik i zakładasz np tłumik koncowy ala apexi n1. W 200 stówach sie mieścisz z całym wydechem z montażem zależy jak sie zakręcisz. Otrzymujesz nie restrykcyjny wydech do 250-300km i zawsze se możesz wp***dolić silencer jak za głośno, ale nie powinno być za głośno na dwóch tłumikach. Jeszcze niech ktoś napisze jaka jest średnica seryjnej rury ale coś mi sie kojarzy ze 2.2cala.

: czw 16 gru, 2010 12:48
autor: TiGRA
Przy silnikach turbo wydech przelot i jest git.
Strumienica to kasa w błoto w tym przypadku...
Lepiej podam Tobie numer konta i mi tą kwotę przelej... :mrgreen:

: czw 16 gru, 2010 12:53
autor: Animal
No i oto chodziło!!:) Stosowna informacja a wiec najlepiej proste rury i tyle zadne strumionki pierdzionki 8) tylko teraz kwestia wywalenia kata jest cos go przypominajacego a spelniajacego funkcje przelotoej rury? masz problemy na przegladzie??

: czw 16 gru, 2010 12:55
autor: TiGRA
ja miałem kata wypatroszonego... obudowa została :D

: czw 16 gru, 2010 13:00
autor: scooter
ja mam wydech na 3 tłumikach przelotowych z firmy ElTec 2,5 cala plus DP 3cale i zero problemów z przeglądem - analizę spalin też ma w normie.

Jeśli w dowodzie masz wbity katalizator to lepiej żebyś założył coś co go przypomina ;)

: czw 16 gru, 2010 13:00
autor: Animal
No to tez tak bede musial zrobic:) a macie jakies namiary albo linki z allegro na przelotowy tlumik srodkowy?? el-tec cos takiego chyba mial nie?? ma ktos moze dostep? seria wydeszek ma fi 50mm.

[ Dodano: Czw 16 Gru, 2010 13:04 ]
Czy prosta rura zamiast srodkowego?? :D

: czw 16 gru, 2010 13:05
autor: wis2brwa
odnośnie strumienicy......
Może ona pogorszyć lub w jakiś sposób zepsuć wyrzucanie spalin?
Czy to po prostu coś co ani nie polepsza ani nie pogarsza?

: czw 16 gru, 2010 14:23
autor: roball
Może pogorszyć - wszystko jest gorsze od prostej rury bo zakłóca przepływ.

Wg mnie optymalne rozwiązanie wydechu to prosta rura z 1 końcowym, przelotowym tłumikiem np. eltec.

: czw 16 gru, 2010 14:48
autor: PiotrekŁDZ
może być za głośno. ja mam dwa i ryczy jak ranny łoś...