Wydech w s14

kolektory wydechowe, tłumiki, downpipe, itp.

Moderator: Moderator

Awatar użytkownika
IceMan
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 883
Rejestracja: sob 13 wrz, 2003 10:12
Lokalizacja: Szczecin

Sprawa wygląda tak. Jest prawie seryjny wydech, katalizator, środkowy tłumik i na końcu Remus (chyba dedykowany do s14 bo pasuje w oryginalne mocowania itd). Chcę teraz wyciąć albo katalizator albo środkowy tłumik, oczywiście mógłbym i to i to ale myślę że będzie zagłośno wtedy. Całego wydechu 2,5" narazie nie będę robił bo brak funduszy. Więc co lepiej wyciąć żeby było lepiej (i akustycznie i mocowo ;) ) ?
Strojenie CA18DET , SR20DET , RB25DET (Nistune , PowerFC) , Honda (Crome) , Subaru
sajgon

Ja bym wyrzucil katalizator, a srodkowy wydech na strumienice zamienil.
Awatar użytkownika
IceMan
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 883
Rejestracja: sob 13 wrz, 2003 10:12
Lokalizacja: Szczecin

nie nie
strumienicy w moim samochodzie to nie bedzie :)
Strojenie CA18DET , SR20DET , RB25DET (Nistune , PowerFC) , Honda (Crome) , Subaru
Awatar użytkownika
DrRedDevil
Stały gość
Stały gość
Posty: 271
Rejestracja: ndz 22 lut, 2004 21:33
Lokalizacja: z R-Sport'u
Kontakt:

Wyrzuć kata i pierwszy tłumik. Jak u siebie wycinałem, to w warsztacie dwa razy się pytał czy to zrobić, bo ostrzegał stanowczo, że będzie głośno, a ja odpowiadałem bez wzruszenia, że ma być głośno, po całej robocie, odpalam auto, a tu zero zmian, koleś się zdziwił, ja również, z tym, że on był zaskoczony, a ja zawiedziony. Dużo po usunięciu środkowych elementów się nie zmienia, można normalnie jeździć z włączonym radiem, normalnie rozmawiając w samochodzie. A co do zysków, to po tej operacji, auto szybciej reaguje na wciśnięcie gazu i szybciej turbina się wkręca.
Blow Off Valve
Racing Line: 2m Blow Off Valve #Cosmo2#BigBoy#
Street Line: The SUN Blow Off Valve

www.ProRacingTechnology.com
Awatar użytkownika
IceMan
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 883
Rejestracja: sob 13 wrz, 2003 10:12
Lokalizacja: Szczecin

hmm, moze i masz rację :)
wywale pierw kata odbede jazdę próbną i najwyzej wróce na warsztat :)
thx
Strojenie CA18DET , SR20DET , RB25DET (Nistune , PowerFC) , Honda (Crome) , Subaru
Awatar użytkownika
Coobcio
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 547
Rejestracja: śr 17 lis, 2004 19:43
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

tłumik srodkowy to przelot po co go ruszać mocy on nie zwiększy, jak usuniesz katalizator to i odetka sie wydech i minimalnie zwiększy sie poziom halasu.
Ale w aucie z Trubina - turbina odwala kawał roboty zeby było cicho
Nissan Primera 2.0 + Home Made Turbo [320KM/420Nm @ 1 bar] http://www.streetracing.pl/forum/viewto ... 88&start=0

Almera GTi Dupowóz [145KM/168Nm>>167KM/197Nm]

Najnowsze dziecko 200SX S14'96 [335KM/468Nm @ 1 bar] REANIMACJA
Awatar użytkownika
IceMan
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 883
Rejestracja: sob 13 wrz, 2003 10:12
Lokalizacja: Szczecin

napewno seryjny srodkowy tlumik jest przelot ?
tak czy inaczej niedlugo się wyjaśni :)
Strojenie CA18DET , SR20DET , RB25DET (Nistune , PowerFC) , Honda (Crome) , Subaru
ODPOWIEDZ

Wróć do „Układ wydechowy”