ró?nice frontpipe i elbow ca18 vs sr20
Moderator: Moderator
-
- Coś już wiem
- Posty: 122
- Rejestracja: sob 01 lis, 2008 21:55
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
Witam, czy ma może ktoś fotki frontpipe i elbow'a ca18, sr20 lub wie czym się ewentualnie różnią? Firmy wyróżniają i piszą, że "coś" jest dedykowane pod np. dany silnik...a wielokrotnie już się osobiście przekonałem że różnicy nie ma!
Maja przesunieta flansze (obrocona)
BMW E60 M5 [507KM/520Nm] & BMW E60 545i M-Sport [333KM/450Nm] & JEEP GRAND CHEROKEE ZJ 5.9L V8 Limited LX - LA 5"/33" [242KM/468Nm].
Było: S13 CA@260KM, S13 USDM@SR, S13@SR20DET: GT2876R, Arias, Eagle, Tomei, Apexi, ISC, Work, Takata, Spal...@350KM
Było: S13 CA@260KM, S13 USDM@SR, S13@SR20DET: GT2876R, Arias, Eagle, Tomei, Apexi, ISC, Work, Takata, Spal...@350KM
-
- Coś już wiem
- Posty: 122
- Rejestracja: sob 01 lis, 2008 21:55
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
rozumiem, że na frontpip'ie? Czyli jak zastosuje fronta i elbow'a z SR20 do CA18 to podejdzie bez problemu? Reasumując...mam rozumieć, że wspólnie ich nie można stosować (mix CA z SR) ale razem (SR z SR) będzie spokoige pisze:Maja przesunieta flansze (obrocona)
Na jednym i drugim Tzn. ze do elbow SR ma ustawiona flansze pod forntpipe SR.
Czy elbow SR podejdzie do ca to nie wiem natmiast mam u siebie sr s14 + elbow sr + frontpipe sr s14 i wszystko pasuje. Jedynie w frontpipe s14 mocowanie do tej gumy przy skrzyni trzeba lekko przerobic.
Nie wiem natomiast jak bedzie pasowac do frontpipe sr 14 reszta wydechu dydykowana do s13 bo u siebie mam custom ale pamietam ze juz ktos pisal na ten temat (chyba bori?).
Czy elbow SR podejdzie do ca to nie wiem natmiast mam u siebie sr s14 + elbow sr + frontpipe sr s14 i wszystko pasuje. Jedynie w frontpipe s14 mocowanie do tej gumy przy skrzyni trzeba lekko przerobic.
Nie wiem natomiast jak bedzie pasowac do frontpipe sr 14 reszta wydechu dydykowana do s13 bo u siebie mam custom ale pamietam ze juz ktos pisal na ten temat (chyba bori?).
BMW E60 M5 [507KM/520Nm] & BMW E60 545i M-Sport [333KM/450Nm] & JEEP GRAND CHEROKEE ZJ 5.9L V8 Limited LX - LA 5"/33" [242KM/468Nm].
Było: S13 CA@260KM, S13 USDM@SR, S13@SR20DET: GT2876R, Arias, Eagle, Tomei, Apexi, ISC, Work, Takata, Spal...@350KM
Było: S13 CA@260KM, S13 USDM@SR, S13@SR20DET: GT2876R, Arias, Eagle, Tomei, Apexi, ISC, Work, Takata, Spal...@350KM
-
- Coś już wiem
- Posty: 122
- Rejestracja: sob 01 lis, 2008 21:55
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
no to git info...a co pasowania to przede mną większe wyzwanie...hehhe bo mam catback'a z R33 ale jak leżał obok mój stary wydech z S13 to różnił się tylko mocowaniami, także powinno być spoko
- borimichal
- -#Moderator
- Posty: 2728
- Rejestracja: czw 29 mar, 2007 17:19
- Lokalizacja: Skoczów
gdzies juz to pisalem.
ogolnie wydechy sr/ca w przedniej czesci powinny byc w miare wymienne,ewentualnie trzeba lekko obrocic flansze skrecania z dp.
roznica pojawia sie w tylnej czesci(przy kołysce),aczkolwiek po podoginaniu mozna do s13`stki wrzucic caly wydecj z s14`stki
ogolnie wydechy sr/ca w przedniej czesci powinny byc w miare wymienne,ewentualnie trzeba lekko obrocic flansze skrecania z dp.
roznica pojawia sie w tylnej czesci(przy kołysce),aczkolwiek po podoginaniu mozna do s13`stki wrzucic caly wydecj z s14`stki