Strona 1 z 1

Tłumik trójdrożny?

: śr 09 lis, 2011 11:39
autor: PiotrekŁDZ
Panowie mam taki problem że auto jest za głośne do codziennej jazdy a po założeniu silencera słabnie góra zdecydowanie. Trzeba cos z tym zrobić. Mam teraz wydech zrobiony na seryjnej rurze na 2 tłumikach przelotowych. jeden pośrodku jakiś nei najlepszej klasy ale był nowy i dobrze tłumi i puche końcową ala apexi n1 chyba wogole bez wygłuszenia :/ Chcoiaż kupiłem niby prawie nieuzywany a mi osobiście wygłuszenia nie wydmuchało wiec może jest tam jakaś wata...

W każdym razie myslałem jak wyciszyć ten wydech zostawiając puche końcowa bo mi sie nawet podoba :D mogę poprostu wstawić jeszcze jeden tłumik przelotowy ale wydaje mi się że i tak będzie za głośno wiec pomyślałem o cyzmś takim jak tłumik tójdrożny. Ostatnio na RF ktoś tkai polecał do NA, a czy w tiurbo też się sprawdzi? Najlepiej było by go pewnei dać na sam koniec ale nie chce bo ta pucha... więc może zamontować go na wysokości tylnych siedzeń, nei będzie zbyt restrykcyjny? Szukać jakieś konkretnej firmy czy wsio to samo? Może są jakieś inne typy tłumików?

Można gdzies dostać przepustnice na wydech w dobrej cenie taką w miare p&p? To by było rozwiązanie....

: śr 09 lis, 2011 13:30
autor: ige
Daj sobie spokój z takimi kombinacjami i kup jeden porządny przelotowy tłumik końcowy a nie bęziesz potrzebował żadnych innych tłumików po drodze, przepustnic i innego badziewia.

: śr 09 lis, 2011 14:25
autor: 180SX
Popieram ige, jeśli chcesz mieć cichy wydech i wydajny to tylko przelotowe tłumiki, nawet warto zamontować 1 więcej byle nie stosować jakiś twinloopów i tym podobnych badziewi, spaliny przez takie tłumiki zwalniają niesamowicie bo nawrót o 180 stopni daje opór a dwa czy więcej to musi być już katastrofa. Dobre tłumiki przelotowe i dobra końcowa pucha.

: śr 09 lis, 2011 14:37
autor: Ban0ff
ja sam u siebie przerabialem tlumiki, mialem srodkowy elteca i jakis koncowy WM, po rozcieciu elteca byla welna, wzialem rure 3" ponawiercalem sporo dziur, powiekszylem puszke i zaspawalem, tak samo zrobilem z WM'em tyle ze tutaj nie bylo zadnego wygluszenia, znalazlem na strychu troche welny szklanej i wpakowalem do tlumika, zaspawane i chodzil naprawde cicho jak na 3".
Jedynie darl morde WG bo byl puszczony w atmosfere :lol:
Wiec jak juz to zakladaj dobre przelotowe tlumiki i bedziesz mial cicho

: śr 09 lis, 2011 15:08
autor: PiotrekŁDZ
Skoro mówicie że trójdrożny za duży opór będzie stawiał to chyba faktycznie dodam jeszcze jeden przelotowy tłumik przed końcową puchą i tyle. Pewnie za cicho i tak nie bedzie ale lepsze to niż spdaek mocy na trójdrożnym :twisted: A na dobra końcowa puche niestety mnie nie stać:/ po za tym w planach są 3cale wiec szkoda mi pakowac kase w puszki z przelotem 2.2 czy ile tam jest seryjnie.

A screamer jest moim małym marzeniem;) Jedziesz wolno jest cicho, a jak go przyciśniesz to drze jape, to sie mnie podoba ;)

: czw 10 lis, 2011 08:59
autor: kolosezw
Ban0ff pisze:mialem srodkowy elteca i jakis koncowy WM
a jaka srednice i dlugosc el-teca miales? bo mysle nad podobnym rozwiazaniem i chce aby bylo optymalnie bez koniecznosci prob i bledow :)

: czw 10 lis, 2011 09:05
autor: Ban0ff
to byl owal, jakies 60cm dlugosci, zrobiony byl na 60mm rure a ja go powiekszalem na 3"

Obrazek

: czw 10 lis, 2011 09:25
autor: kolosezw
to spory tlumol ;) dzieki za odpowiedz