T?umik trójdro?ny?

kolektory wydechowe, tłumiki, downpipe, itp.

Moderator: Moderator

PiotrekŁDZ
Prime Druciarz
Posty: 1598
Rejestracja: sob 18 kwie, 2009 19:47
Lokalizacja: Łódź

Panowie mam taki problem że auto jest za głośne do codziennej jazdy a po założeniu silencera słabnie góra zdecydowanie. Trzeba cos z tym zrobić. Mam teraz wydech zrobiony na seryjnej rurze na 2 tłumikach przelotowych. jeden pośrodku jakiś nei najlepszej klasy ale był nowy i dobrze tłumi i puche końcową ala apexi n1 chyba wogole bez wygłuszenia :/ Chcoiaż kupiłem niby prawie nieuzywany a mi osobiście wygłuszenia nie wydmuchało wiec może jest tam jakaś wata...

W każdym razie myslałem jak wyciszyć ten wydech zostawiając puche końcowa bo mi sie nawet podoba :D mogę poprostu wstawić jeszcze jeden tłumik przelotowy ale wydaje mi się że i tak będzie za głośno wiec pomyślałem o cyzmś takim jak tłumik tójdrożny. Ostatnio na RF ktoś tkai polecał do NA, a czy w tiurbo też się sprawdzi? Najlepiej było by go pewnei dać na sam koniec ale nie chce bo ta pucha... więc może zamontować go na wysokości tylnych siedzeń, nei będzie zbyt restrykcyjny? Szukać jakieś konkretnej firmy czy wsio to samo? Może są jakieś inne typy tłumików?

Można gdzies dostać przepustnice na wydech w dobrej cenie taką w miare p&p? To by było rozwiązanie....
Awatar użytkownika
ige
Postojebca
Postojebca
Posty: 1208
Rejestracja: wt 29 lip, 2008 20:55
Lokalizacja: zg

Daj sobie spokój z takimi kombinacjami i kup jeden porządny przelotowy tłumik końcowy a nie bęziesz potrzebował żadnych innych tłumików po drodze, przepustnic i innego badziewia.
Ostatnio zmieniony śr 09 lis, 2011 13:31 przez ige, łącznie zmieniany 1 raz.
BMW E60 M5 [507KM/520Nm] & BMW E60 545i M-Sport [333KM/450Nm] & JEEP GRAND CHEROKEE ZJ 5.9L V8 Limited LX - LA 5"/33" [242KM/468Nm].
Było: S13 CA@260KM, S13 USDM@SR, S13@SR20DET: GT2876R, Arias, Eagle, Tomei, Apexi, ISC, Work, Takata, Spal...@350KM
Awatar użytkownika
180SX
Stały gość
Stały gość
Posty: 357
Rejestracja: czw 17 mar, 2011 09:43
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Popieram ige, jeśli chcesz mieć cichy wydech i wydajny to tylko przelotowe tłumiki, nawet warto zamontować 1 więcej byle nie stosować jakiś twinloopów i tym podobnych badziewi, spaliny przez takie tłumiki zwalniają niesamowicie bo nawrót o 180 stopni daje opór a dwa czy więcej to musi być już katastrofa. Dobre tłumiki przelotowe i dobra końcowa pucha.
From 0 to bitch in 2,5 seconds

Tel: 507838951
Milion części do s13, nadwozia i inne
Ban0ff
Postojebca
Postojebca
Posty: 1813
Rejestracja: pn 19 wrz, 2005 14:47
Lokalizacja: Jarosław
Kontakt:

ja sam u siebie przerabialem tlumiki, mialem srodkowy elteca i jakis koncowy WM, po rozcieciu elteca byla welna, wzialem rure 3" ponawiercalem sporo dziur, powiekszylem puszke i zaspawalem, tak samo zrobilem z WM'em tyle ze tutaj nie bylo zadnego wygluszenia, znalazlem na strychu troche welny szklanej i wpakowalem do tlumika, zaspawane i chodzil naprawde cicho jak na 3".
Jedynie darl morde WG bo byl puszczony w atmosfere :lol:
Wiec jak juz to zakladaj dobre przelotowe tlumiki i bedziesz mial cicho
Sprzedam przewody teflonowe do turbo w oplocie stalowym, komplet do CA18 (t25/t28/gt2x) 300zl, SR20 320zl info na priv

S13 2JZ / 730HP 820NM
PiotrekŁDZ
Prime Druciarz
Posty: 1598
Rejestracja: sob 18 kwie, 2009 19:47
Lokalizacja: Łódź

Skoro mówicie że trójdrożny za duży opór będzie stawiał to chyba faktycznie dodam jeszcze jeden przelotowy tłumik przed końcową puchą i tyle. Pewnie za cicho i tak nie bedzie ale lepsze to niż spdaek mocy na trójdrożnym :twisted: A na dobra końcowa puche niestety mnie nie stać:/ po za tym w planach są 3cale wiec szkoda mi pakowac kase w puszki z przelotem 2.2 czy ile tam jest seryjnie.

A screamer jest moim małym marzeniem;) Jedziesz wolno jest cicho, a jak go przyciśniesz to drze jape, to sie mnie podoba ;)
Ostatnio zmieniony śr 09 lis, 2011 15:10 przez PiotrekŁDZ, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
kolosezw
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 550
Rejestracja: śr 16 wrz, 2009 21:56
Lokalizacja: wroclaw
Kontakt:

Ban0ff pisze:mialem srodkowy elteca i jakis koncowy WM
a jaka srednice i dlugosc el-teca miales? bo mysle nad podobnym rozwiazaniem i chce aby bylo optymalnie bez koniecznosci prob i bledow :)
Obrazek
Ban0ff
Postojebca
Postojebca
Posty: 1813
Rejestracja: pn 19 wrz, 2005 14:47
Lokalizacja: Jarosław
Kontakt:

to byl owal, jakies 60cm dlugosci, zrobiony byl na 60mm rure a ja go powiekszalem na 3"

Obrazek
Sprzedam przewody teflonowe do turbo w oplocie stalowym, komplet do CA18 (t25/t28/gt2x) 300zl, SR20 320zl info na priv

S13 2JZ / 730HP 820NM
Awatar użytkownika
kolosezw
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 550
Rejestracja: śr 16 wrz, 2009 21:56
Lokalizacja: wroclaw
Kontakt:

to spory tlumol ;) dzieki za odpowiedz
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „Układ wydechowy”