Kol. wydechowy chinczyk
Moderator: Moderator
-
- Prime Druciarz
- Posty: 1598
- Rejestracja: sob 18 kwie, 2009 19:47
- Lokalizacja: Łódź
Dorwąłem kolektor wydechowy z zg Odinna. Taki z napisem s13 drift/track. Zastanawia mnie czy faktycznie go planować na flanszach i przecinać flansze na 4? Jest to potrzebne czy może ktoś ma złąożone tak jak wyszło z fabryki i działa?
Słyszałem o kilku przypadkach ze NIE działało ok czyli wypluło uszczelki wiec po co kombinujesz... rozmawialismy o tym wczoraj , planujesz , przecinasz kawałek i masz po problemie raz a dobrze no chyba ze kręci Cie wyjmowanie tego co chwila , jak narzucę Ci oplatę za kozystanie z garazu to Ci sie odechce
-
- Prime Druciarz
- Posty: 1598
- Rejestracja: sob 18 kwie, 2009 19:47
- Lokalizacja: Łódź
to będziesz jeździł z turbo przykręconym na 3 śruby cffaniaku:p
to żeście sobie pogadali, Jakiś czas temu zdjęliśmy u Yahu82 taki kolektor i był banan, taki trochę wygięty i delikatne przedmuchy były widoczne.
Teraz jest ponacinany ale jeszcze nie jeżdżony.
Teraz jest ponacinany ale jeszcze nie jeżdżony.
-
- Prime Druciarz
- Posty: 1598
- Rejestracja: sob 18 kwie, 2009 19:47
- Lokalizacja: Łódź
Właśnie na takiej opini mi zlaeżało! NNacinąć do końca czy zostawić łączniki ~1cm? Binio tak zostawił u siebie z obawy rpzed tym że rury się rozjadą na boki i do głowicy nie bedzie pasować?
a potrzebny Ci ten kolektor? Piperdzielenia wiecej niz to warte. Dojscia lepszego niema, a czasami nie wszystko ze soba pasuje. Zobacz czy podejdzie Ci splyw oleju. Czy pokryje sie z miska. Ja kupilem i zaluje. Rozmawialem na ten temat z Katodem. Odradzal.
______________
(O O/ - - \O O)
--------------------
.oo
(O O/ - - \O O)
--------------------
.oo
-
- Prime Druciarz
- Posty: 1598
- Rejestracja: sob 18 kwie, 2009 19:47
- Lokalizacja: Łódź
Różne są zdania... Np Brt do 400km doradzał koneicnzie włożyć barana dla lepszego przepływu... Druga rzecz to łatwiej go obwinąć bandażem no i lepeij wygląda pod maska Spływ oleju ot nie problem akurat bo i tak mam ucięty tylko na tyle zeby gumowego węża założyć. Po za tym wyrwałem ten kolektor za bardzo dobry price od forumowego kolegi więc nie ma co wybrzydzać
Podobno jak się ponacina te flansze i splanuje wszystko to nie powinno byc problemu. Tylko chciałem się upewnić bo szczerze mówiąc nie chce mi się go tuningować i nie mam na to czasu a chce wkońcu złożyć auto bo się tak bujam z różnymi setupami zamiast jeździć...
Podobno jak się ponacina te flansze i splanuje wszystko to nie powinno byc problemu. Tylko chciałem się upewnić bo szczerze mówiąc nie chce mi się go tuningować i nie mam na to czasu a chce wkońcu złożyć auto bo się tak bujam z różnymi setupami zamiast jeździć...
Oj narzekacie baran ma większe przepływy i na pewno górę poprawi a idealnie by było jak by był dopasowany z kanałami w głowicy i uszczelkami.
Za to skrzynkowy oryginalny też jest bardzo dobry troszeczkę mniejszy lag.
Troszeczkę za dużo przeciąłem
Za to skrzynkowy oryginalny też jest bardzo dobry troszeczkę mniejszy lag.
Troszeczkę za dużo przeciąłem
-
- Prime Druciarz
- Posty: 1598
- Rejestracja: sob 18 kwie, 2009 19:47
- Lokalizacja: Łódź
czyli zostawić troszke łącznika?
no tak aby się nie rozjeżdżał kolektor tak jak Już Binio wspominał
Nacinać ale zostawić trochę mięsa miedzy śrubami.
Nacinać ale zostawić trochę mięsa miedzy śrubami.