materiał do uszczelki
Moderator: Moderator
-
- Prime Druciarz
- Posty: 1598
- Rejestracja: sob 18 kwie, 2009 19:47
- Lokalizacja: Łódź
Panowie mam taki problem, ząłożyłem sobie screamera i musiałem dociąć customową uszczelkę. Wybrałem miedź grubości ok. 0.5mm. Niestety przedmuchało ją między kanałami(ściana separująca ma tylko 3mm grubości więc łatwo o przedmuch:/ ). Z czego to dociąć żeby znowu nie wydmuchało? Mozę z meidzi tylko grubszej? A może splanować obie powierzchnie i bez uszczelki?
- artoor200sx
- Stary Wyjadacz
- Posty: 804
- Rejestracja: pt 11 wrz, 2009 10:39
- Lokalizacja: ZKL Gąskowo ;)
moze zbrojony kregielit ??
...:: Gdy Ci smutno jest ogromnie , kup pół litra przyjedz do mnie ::...
- borimichal
- -#Moderator
- Posty: 2728
- Rejestracja: czw 29 mar, 2007 17:19
- Lokalizacja: Skoczów
a jak wkoncu wykonales ta przegrode?
-
- Prime Druciarz
- Posty: 1598
- Rejestracja: sob 18 kwie, 2009 19:47
- Lokalizacja: Łódź
Myślałem o tym ale wydaje mi się że za duża temeratura. Niezbrojony potrafi wypalić pod kol.ssącym od gorąca z głowicy a temeperatury sa bez porównania. Dobrze tez żeby materiał był łatwy w obróbce żebym mógł dorobić uszczelkę w domowych warunkach.
-
- Prime Druciarz
- Posty: 1598
- Rejestracja: sob 18 kwie, 2009 19:47
- Lokalizacja: Łódź
Właśnie nie zorbiłem zdjęć niestety:/ Ale wygląda to tak że jest wyfrezowana "ramka" w muszli i w to wchodzi płaskownik ze stali ~4mm grubości. Póki nei wydmuchało uszczelki to było super bez żadnych przedmuchów:(
- borimichal
- -#Moderator
- Posty: 2728
- Rejestracja: czw 29 mar, 2007 17:19
- Lokalizacja: Skoczów
Przy systemie z moich zdjec nie ma problemu z uszczelka
-
- Prime Druciarz
- Posty: 1598
- Rejestracja: sob 18 kwie, 2009 19:47
- Lokalizacja: Łódź
Ale tu tez mogę zmontowąc bez uszczelki i i tak powinno być mniej przedmuchów niż w tym Twoim systemie;) Pozatym chciałem miec już na lata zrobione... Nie do końca się udało
A Co sądzicie o tym czy można tak jeździć? Bo obawiam się że tam gdzie wydmuchało uszczelkę może wypalić "kanał" w przegrodzie i trza będzie tiurbo do planowania zdejmować:/ Chociaż z drugiej strony spaliny za turbo nie sa już takie gorące?
A Co sądzicie o tym czy można tak jeździć? Bo obawiam się że tam gdzie wydmuchało uszczelkę może wypalić "kanał" w przegrodzie i trza będzie tiurbo do planowania zdejmować:/ Chociaż z drugiej strony spaliny za turbo nie sa już takie gorące?
blacha czarna s235, jest miekka i łatwo się ugniata
Sprzedam SHORT SHIFTERY ,, downpipy , frontpipy 3", zegary SWOOSH i SAGA 52mm i 60mm
-
- Prime Druciarz
- Posty: 1598
- Rejestracja: sob 18 kwie, 2009 19:47
- Lokalizacja: Łódź
Bo sciana separacyjna u Ciebie ma dużo większa powierzchnie i uszczelka jest lepiej dociskana i mniej podatna na wypalenie. ja mam przegrodę dorobioną z płaskownika 3mm. ori kostka nie pasowała do muszli za dobrze
Pająk a ta stal to jakas specjalna? W jakimś metalpolu się kupi?
A jak myslicie lepiej zrobić kilka cieńkich warstw czy kupic grubą blachę (~3mm?) i oddać do wyfrezowania?
I czy przy tej grubości zastosowac lepiej stal czy jednak miedź bo takiej grubej i tak raczej nie wydmucha a powinna się lepiej ułożyć? Wogolę jakie temperatury wytrzymuje miedź zanim popłynie?
Musze to zrobić raz a dobrze bo zdejmować co chwile DP to mordęga...
Pająk a ta stal to jakas specjalna? W jakimś metalpolu się kupi?
A jak myslicie lepiej zrobić kilka cieńkich warstw czy kupic grubą blachę (~3mm?) i oddać do wyfrezowania?
I czy przy tej grubości zastosowac lepiej stal czy jednak miedź bo takiej grubej i tak raczej nie wydmucha a powinna się lepiej ułożyć? Wogolę jakie temperatury wytrzymuje miedź zanim popłynie?
Musze to zrobić raz a dobrze bo zdejmować co chwile DP to mordęga...
S235 to najtansze gowno jakie istnieje, ale na uszczelkijest jak znalazl.
dokreć mocno nakrętkami miedziowanymi i bedzie ok,
grubośc to max 1,5mm
niech ci woda albo laserem wytna.
dokreć mocno nakrętkami miedziowanymi i bedzie ok,
grubośc to max 1,5mm
niech ci woda albo laserem wytna.
Sprzedam SHORT SHIFTERY ,, downpipy , frontpipy 3", zegary SWOOSH i SAGA 52mm i 60mm