Strona 1 z 1

materiał do uszczelki

: śr 28 gru, 2011 20:17
autor: PiotrekŁDZ
Panowie mam taki problem, ząłożyłem sobie screamera i musiałem dociąć customową uszczelkę. Wybrałem miedź grubości ok. 0.5mm. Niestety przedmuchało ją między kanałami(ściana separująca ma tylko 3mm grubości więc łatwo o przedmuch:/ ). Z czego to dociąć żeby znowu nie wydmuchało? Mozę z meidzi tylko grubszej? A może splanować obie powierzchnie i bez uszczelki?

: śr 28 gru, 2011 20:32
autor: artoor200sx
moze zbrojony kregielit ??

: śr 28 gru, 2011 20:36
autor: borimichal
a jak wkoncu wykonales ta przegrode?

: śr 28 gru, 2011 20:37
autor: PiotrekŁDZ
Myślałem o tym ale wydaje mi się że za duża temeratura. Niezbrojony potrafi wypalić pod kol.ssącym od gorąca z głowicy a temeperatury sa bez porównania. Dobrze tez żeby materiał był łatwy w obróbce żebym mógł dorobić uszczelkę w domowych warunkach.

: śr 28 gru, 2011 20:39
autor: PiotrekŁDZ
Właśnie nie zorbiłem zdjęć niestety:/ Ale wygląda to tak że jest wyfrezowana "ramka" w muszli i w to wchodzi płaskownik ze stali ~4mm grubości. Póki nei wydmuchało uszczelki to było super bez żadnych przedmuchów:(

: śr 28 gru, 2011 20:41
autor: borimichal
Przy systemie z moich zdjec nie ma problemu z uszczelka ;)

: śr 28 gru, 2011 20:51
autor: PiotrekŁDZ
Ale tu tez mogę zmontowąc bez uszczelki i i tak powinno być mniej przedmuchów niż w tym Twoim systemie;) Pozatym chciałem miec już na lata zrobione... Nie do końca się udało :wink:

A Co sądzicie o tym czy można tak jeździć? Bo obawiam się że tam gdzie wydmuchało uszczelkę może wypalić "kanał" w przegrodzie i trza będzie tiurbo do planowania zdejmować:/ Chociaż z drugiej strony spaliny za turbo nie sa już takie gorące? :?

: śr 28 gru, 2011 21:11
autor: Pajak2444
blacha czarna s235, jest miekka i łatwo się ugniata

: śr 28 gru, 2011 22:56
autor: nismo81
Ja kupiłem na złomie kawałek szyny miedzianej z szafy rozdzielczej o grubości 1cm,wyciełem dwa takie same kawałki,połozylem na sobie i wsadziłem w kanał,siadło idealnie ,dorobilem uszczelkę z miedzi 0,5mm pomiedzy turbo a dp i niemam żadnych problemów :)

: czw 29 gru, 2011 19:14
autor: PiotrekŁDZ
Bo sciana separacyjna u Ciebie ma dużo większa powierzchnie i uszczelka jest lepiej dociskana i mniej podatna na wypalenie. ja mam przegrodę dorobioną z płaskownika 3mm. ori kostka nie pasowała do muszli za dobrze :/

Pająk a ta stal to jakas specjalna? W jakimś metalpolu się kupi?

A jak myslicie lepiej zrobić kilka cieńkich warstw czy kupic grubą blachę (~3mm?) i oddać do wyfrezowania?

I czy przy tej grubości zastosowac lepiej stal czy jednak miedź bo takiej grubej i tak raczej nie wydmucha a powinna się lepiej ułożyć? Wogolę jakie temperatury wytrzymuje miedź zanim popłynie?

Musze to zrobić raz a dobrze bo zdejmować co chwile DP to mordęga... :x

: czw 29 gru, 2011 20:01
autor: Pajak2444
S235 to najtansze gowno jakie istnieje, ale na uszczelkijest jak znalazl.
dokreć mocno nakrętkami miedziowanymi i bedzie ok,
grubośc to max 1,5mm
niech ci woda albo laserem wytna.

: czw 29 gru, 2011 22:11
autor: nismo81
Jeśli chcesz to tej miedzi mi zostalo,powinno starczyc,powinienem miec też szablon wykonany z drewna,potrzebujesz tylko kupic brzeszczot wolframowy (castorama 8zł),dostęp do imadła i dobre checi :D