Strona 2 z 2

: ndz 29 sty, 2012 10:34
autor: JARGUT
Panowie troche podłubałem ale nic to nie dało Zrobiłem tak najpierw wypiołem sade i dalej było tak samo potem troche przestawiłem zapłon cofnołem go o jakieś 5 stopni
i jest tak obroty mi spadły do około 1000 kolektor nie świeci na wolnych ale zaczyna świecić gdy mu dodaje więcej gazu
Jeszcze takie małe pytanko ile macie nacięć na kole pasowym do ustawiania zpłonu u mnie jest 6 i sie zastanawiam czy może kltoś wcześniej nie nacioł dodatkowych (tylko po co)
Ma ktoś jakiś pomysł?

: ndz 29 sty, 2012 10:45
autor: Binio_
Jak cofniesz zapłon to zrobi sie cieplej własnie.

Masz dobrze wpiętą kolejność wtrysków ?

Sprawdzałeś z odpiętą przepływka ?

: ndz 29 sty, 2012 13:01
autor: borimichal
kup i zaloz sobie egt jak masz juz takie jaja na wolnych obrotach

: ndz 29 sty, 2012 14:29
autor: JARGUT
Z odpiętą przepływką mi gaśnie co do kolejnosci wtrysków to nie wiem jak to sprawdzić ? czy wtyczki dobrze podpięte wpinałem tak jak pasowała długośc kabli !
Wiem że przydał by sie wskaznik EGT ale narazie nie ma forsy a na wiosne chcialem troche pojezdzić
Jaeszcze jedno co zaobserwowałem to to ze mam za wysokie obroty śrubka wkręcona na max a obroty około 1200 jak jest zapłon ustawiony idealnie na 15 stopni a jeśli cofnięty o 5 stopni do tyłu to jest około 1000 obr/min
A jeszcze jedno zapomniałem dodać że jak jest zimny pali na dotyk ale gdy jest rozgrzany to pali dużo gorzej !

: pn 30 sty, 2012 11:44
autor: IceMan
żeby stal świeciła to ile to musi być stopni C ?
700 ?
na wolnych egt jest coś 450-500 więc grubo nie halo :D
do rowu z nim ;)

: pn 30 sty, 2012 14:01
autor: PiotrekŁDZ
Wtryski tylko dwa da się pomylić. 3 i 4 patrząc od przodu auta.

Wtyczka z zielonymi kablami(zdejmij otulinkę to będzie widać) idzie na 3 od przodu, czyli na 2 od grodzi. Sprawdź to bo wina może leżec w tym.

Z oidpiętą przepływką musi ca odpalić! Tylko że zrób tak ze odepnij na zgaszonym, a potem normalnie odpal!

Jak odepniesz podczas pracy to silnik zgasnie.


Problem w odpalaniu na wolnych po nagrzaniu może być w czujniku temp dwupinowym do ECU.

: pn 30 sty, 2012 14:06
autor: Binio_
klin na wale miałeś dobry ?
moze wyleciał klin i masz koło pasowe z czapy ustawione ?

: pn 30 sty, 2012 21:04
autor: JARGUT
Czujnik tęp chyba jest dobry bo na kompie błędów nie ma muszę jeszcze te kable posprawdzać i sprubuje odpalić bez wpiętej przepływki zobacze co sie będzie działo
klin na wale jest ok i koło pasowe jest jak najbardziej na miejscu
Otrzymałem kompa od XREE podmienie i zobacze co sie będzie działo
Jeszcze mam taki dziwny objaw że mi licznik (prędkościomierz )sie podnosi gdy dodaje gazu jak silnik zimny jest to bardzo widoczne tak jak by masy brakowało bo gdy włącze np. wętylator nawiewu i np.światła to bardziej sie podnosi a gdy autko juz nagrzane to objawy sie normują mozejest to powiazane ze soba w jakis sposób!

: czw 02 lut, 2012 13:22
autor: PiotrekŁDZ
ecu nie pokaże łędu czujnika temp. chyba że ten będzie odłączony. Musisz go zmierzyć manualnie omomierzem. sposób jest pdoany w serwisówce.

: ndz 05 lut, 2012 15:46
autor: JARGUT
Witam tematu jeszcze nie ogarnołem bo jak narazie za zimno i weny nie ma jak posprawdzam czujnik tęp to opisze co i jak sprawa wygląda

: ndz 12 lut, 2012 14:50
autor: JARGUT
Witam a więc tak sprawdziłem czujnik temp ECU i wyszlo mi że przy 20 *C pokazuje jakies czary czyli jakies 3.8 ohma a przy 80 *C jest ok wartości zgodne z serwisowka
Mam takie pytanie bo gdy go odpalam na rozgrzanym silniku to ciężej pali niż na całkowicie zimnym Na zimnym pali tak jak powinien a na rozgrzanym trzeba kilka razy żeby obrócił rozrusznik tak jak by zalany był
Mam irydowe świece może to ich przyczyna ale sam nie wiem postaram sie zmienić swieczki na zwykłe

: ndz 12 lut, 2012 15:05
autor: erison
przy 20'C raczej 3,8kohm a nie 3,8ohm

według serwisówki 20'C 2,5 Kohm
80' 0.3ohma

Charakterystyka nie jest liniowa i przy 0'C będziesz jakieś 3,8Kohma