Strona 2 z 2

: wt 10 lip, 2012 14:30
autor: HajT
Już wszystko wiem , zamawiam dwa tłumiki od producenta z firmy el-tec :)

: wt 10 lip, 2012 21:22
autor: jmtuning
Sam jeżdżę takim autem i mam przelotowy wydech 2,5" (strumienica i jakaś chińska puszka na końcu) Powiem tak, ciche to to nie jest ale da się radia posłuchać. Co do wydajności nie mam zastrzeżeń przy ładowaniu 0,9 z T3, a i marchewę lubi zapodać ale skoro chcesz iść w 3" to twój wybór. Przerost formy nad treścią chyba, że idziesz w naprawdę ostre mody a ten wydech to tylko przygrywka.

: śr 11 lip, 2012 08:25
autor: Draxan
Nie mowiac o tym ze turbo bedzie pózniej wstawac

: śr 11 lip, 2012 20:27
autor: D0ctor
czekaj bo nie czaje czemu turbo ma pozniej wstawac ?

: śr 11 lip, 2012 21:04
autor: Binio_
Dlatego ze puki turbo nie ładuje ton spalin to jedzie jak wolnossak a jak wiadomo wolnossaki nie mają wydzirów z rynny dlatego ze to zabija dół, szybko opissując.
Dlatego najlepszą opcją by był niezawodny system dodawania przelotu , dla przykładu 2" na dole ktore otwieraja dodatkowy przelot na 2,5 i 3" na górze ;)

: sob 14 lip, 2012 11:48
autor: D0ctor
ale to co opisales to nie ma nic wspolnego ze wstawaniem turbiny, tylko o sprawnosc silnika na podcisnieniu. :D (tzn moc i moment)

: ndz 15 lip, 2012 13:07
autor: Bast
D0ctor pisze:ale to co opisales to nie ma nic wspolnego ze wstawaniem turbiny, tylko o sprawnosc silnika na podcisnieniu. :D (tzn moc i moment)

jak nie?

uwaga napisze jak najprościej się da:

jak jest gorszy dół to logiczne jest to, że aby osiągnąć wyższe obroty trzeba ciut więcej czasu nie...?

w związku z tym chyba logiczne jest że turbo później wstaje... z racji tego że później będziemy mieli wystarczająco dużo spalin...

trudniej to przeczytać niż się samemu domyśleć :lol:

: ndz 15 lip, 2012 20:28
autor: D0ctor
tylko nie wiem czy wiesz ale zjawiska falowe nie wystepuja (przynajmniej ich nie osiagniesz tak jak w silniku NA) w silniku z Turbo. Po drugie mozesz sobie dawac dowolna rynne za turbina, jezeli nie zmienisz A/R strony goracej to bedzie tak samo wstawac, pojemnosc ukladu pomiedzy glowica a turbina bedzie taka sama.

: ndz 15 lip, 2012 21:36
autor: scooter
a ja się z Tobą nie zgodzę
inaczej wstaje turbo na wydechu przelot 2cale a inaczej na 3 calach

: pn 16 lip, 2012 10:40
autor: IceMan
jak zawsze przesadzacie, z prostej rzeczy jak wydech w turbo robicie poziom skomplikowania promu kosmicznego :P
roznica we wstawaniu bedzie minimalna
wydech dobiera sie do tego jaka chce sie miec moc, albo jaka glosnosc
3 cale przydadzą się jak ktos celuje w 400-500 koni
przy mniejszych mocach to tylko generowanie halasu
na 2.5" da sie zrobic wydajny i cichy wydech, starczy na sporo mocy

: pn 16 lip, 2012 11:17
autor: Binio_
No i wszystko sprowadza sie do posta jaki napisałem stronę wcześniej by zrobić na 2,5
Ewentualnie by nie mieć psychicznej blokady wydechu można dać 2,75 :D