co do wymiany uszczelki miedzy turbiną a kolektorem - pojechalem do "mechanika" ktory po calym dniu stwierdzil, ze nie odkreci turbiny, bo nie moze sie dostać do śrób i cytuje "trzeba sciagnac glowice, by wymienić uszczelke pod turbiną, bo nie ma dojścia do srob na ktorych sie turbina trzyma"
Czy to jedyne rozwiazanie? DA SIE sciagnac turbine nie zdejmując głowicy?
mowa o S13 z 1994 roku 1,8turbo
Chłopaki, pomocy!
Głosna praca jakby dziurawy tlumik!! ale to cos innego?
Moderator: Moderator
- DrRedDevil
- Stały gość
- Posty: 271
- Rejestracja: ndz 22 lut, 2004 21:33
- Lokalizacja: z R-Sport'u
- Kontakt:
Zmień mechanika. Jeśli nie może się dostać do turbiny, to zdejmuje się kolektor z turbiną, ale ten mechanik, chyba chce Ci jeszcze zrobić remont silnika przy okazji, skoro z takim rozmachem się do tego zabiera.Aleks pisze:co do wymiany uszczelki miedzy turbiną a kolektorem - pojechalem do "mechanika" ktory po calym dniu stwierdzil, ze nie odkreci turbiny, bo nie moze sie dostać do śrób i cytuje "trzeba sciagnac glowice, by wymienić uszczelke pod turbiną, bo nie ma dojścia do srob na ktorych sie turbina trzyma"
Czy to jedyne rozwiazanie? DA SIE sciagnac turbine nie zdejmując głowicy?
mowa o S13 z 1994 roku 1,8turbo
Chłopaki, pomocy!
Blow Off Valve
Racing Line: 2m Blow Off Valve #Cosmo2#BigBoy#
Street Line: The SUN Blow Off Valve
www.ProRacingTechnology.com
Racing Line: 2m Blow Off Valve #Cosmo2#BigBoy#
Street Line: The SUN Blow Off Valve
www.ProRacingTechnology.com
Dokładnie jak przedmówca powiedział , ja uszczele wymieniałem chodz robiłem to pierwszy raz działa , a właściwie to całe turbo wymieniałem.
Jak dasz komuś auto , przedewszystkim zadbaj by odrecił turbo z kolektorem , przewod smarujący od bloku - reszte normalnie i wyjdzie górą , (przy przewodach chodzi o nie zaginanie ich bo turbo zdechnie) i tyle , wprawiony bedzie to robił 2h
Jak dasz komuś auto , przedewszystkim zadbaj by odrecił turbo z kolektorem , przewod smarujący od bloku - reszte normalnie i wyjdzie górą , (przy przewodach chodzi o nie zaginanie ich bo turbo zdechnie) i tyle , wprawiony bedzie to robił 2h
Wreszcie jeździ , i to jak
Dokładnie tak jak mówi Fazol, wyciągasz do góry razem z kolektorem. Do niektórych srub rzeczywiscie jest masakryczny dostęp ale odpowiednim kluczem dojdziesz. Jedna dobra rada, jak juz wymieniasz uszczelkę to wymień tez szpilki i nakrętki na nowe.
2 godziny to troche mało na taką operacje, trzeba miec rzeczywiscie dobrą wprawe w sx zeby to zrobic w takim czasie, a i tak to moze nie wystarczyc jak sie okaze ze sruby sa zapieczone na amen, albo jak któraś się ukręci
2 godziny to troche mało na taką operacje, trzeba miec rzeczywiscie dobrą wprawe w sx zeby to zrobic w takim czasie, a i tak to moze nie wystarczyc jak sie okaze ze sruby sa zapieczone na amen, albo jak któraś się ukręci
powrót do korzeni ?
Potrzebna jest spiłowana i dość krótka 14 płaska i wchodzisz. Uważaj na rurczyniny od turbininy najlepiej z kanału odkręć dwie - 19stki z korpusu turbo a olejowy od bloku. Odpływu oliwy nie sciągaj z miski tylko odkręć dwie 12stki od turbo. 2 godziny to by dalo się zrobić ale musisz się spieszyc aby motor nie ostygł potem to 5 h bedzie mało.
[scroll]>>>ORDYNUSS TEAM<<< member #001/06 lepiej być znanym pijakiem niż anonimowym alkoholikiem
[/scroll]
[/scroll]
Dokladnie zmien mechanika, odkrecanie turbiny to faktycznie niezbyt wdzieczne zajecie. Mi pierwszym razem zajelo to prawie caly dzien. Potem juz pomyslalem i dorobilem sobie odpowiednio wygiety kluczyk i idzie owiele latwiej... choc i tak jest w cholere mordegi.
Proponuje uzbroic sie w cierpliwosc i zrobic wszystko powoli ale dokladnie...
Proponuje uzbroic sie w cierpliwosc i zrobic wszystko powoli ale dokladnie...
dzieki chlopaki za rade i za pocieszenie
Mam jeszcze jedno pytanie, moze i glupie ale chce sie upewnic:
czy sciagajac turbine zleci mi olej silnikowy?
w koncu turbina i silnik pracuje na tym samym oleju - a przynajmniej tak wnioskuje..
dajcie znać jak to z tym olejem jest
Mam jeszcze jedno pytanie, moze i glupie ale chce sie upewnic:
czy sciagajac turbine zleci mi olej silnikowy?
w koncu turbina i silnik pracuje na tym samym oleju - a przynajmniej tak wnioskuje..
dajcie znać jak to z tym olejem jest
nic nie zlewaj tylko piachu nie nasyp do scieku olejowego
[scroll]>>>ORDYNUSS TEAM<<< member #001/06 lepiej być znanym pijakiem niż anonimowym alkoholikiem
[/scroll]
[/scroll]
Olej nie, ale płyn z układu chłodzenia tak
powrót do korzeni ?
tyle co wyleci z głowy podstaw miske i odkrec rurke turbo
[scroll]>>>ORDYNUSS TEAM<<< member #001/06 lepiej być znanym pijakiem niż anonimowym alkoholikiem
[/scroll]
[/scroll]