Krótki wydech a turbo

kolektory wydechowe, tłumiki, downpipe, itp.

Moderator: Moderator

Awatar użytkownika
luki343
Stały gość
Stały gość
Posty: 490
Rejestracja: pn 12 lip, 2010 10:15
Lokalizacja: Sokołów/Warszawa

Mam zamiar zamontować 2.5" Electric Exhaust CutOut, dokładniej coś takiego:
Obrazek

Co ma to na celu? "Darcie mordy" na zawołanie i cywilne auto na co dzień. Tylko przy tej pierwszej opcji nie chciałbym stracić na mocy, ma to być zamontowane na downpipie ew. kawałek dalej przed/zamiast katalizatora. I teraz mam głupie pytania:

1. Czy nie będzie za luźno za turbo? tzn. czy doładowanie będzie takie jak powinno? Może ktoś testował jeżdżenie bez turbo, ew. z bardzo krótkim wydechem.
2. Co z lambdą? Nie zakłóci jej pracy?

Turbo jest T25, kiedyś może będzie coś pokroju T28.
Ostatnio zmieniony ndz 08 lis, 2015 18:39 przez luki343, łącznie zmieniany 1 raz.
CA18
Awatar użytkownika
Binio_
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 4678
Rejestracja: wt 30 maja, 2006 01:19
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Będzie głośno w obu przypadkach jeśli nie chcesz dawać tłumików i dać krótki wydech
Awatar użytkownika
luki343
Stały gość
Stały gość
Posty: 490
Rejestracja: pn 12 lip, 2010 10:15
Lokalizacja: Sokołów/Warszawa

Tzn. chyba nie do końca sprecyzowałem o co mi chodzi, bo to cudo ma być dospawane tylko np. przy DP i przy otwartym będzie głośno, a przy zamkniętym poleci dalej seryjnym wydechem, więc będzie cicho.

I z krótkim wydechem to chodziło mi o to że w momencie gdy będę miał to otwarte to tak jakbym nie miał nic dalej.
Ostatnio zmieniony ndz 08 lis, 2015 22:17 przez luki343, łącznie zmieniany 1 raz.
CA18
Awatar użytkownika
Silicone
Stały gość
Stały gość
Posty: 218
Rejestracja: czw 11 sty, 2007 14:28
Lokalizacja: Kraków/Hebdów
Kontakt:

odp1. nie straci na mocy
odp2. nie zakłóci pracy lambdy.
Montaż i Strojenie DET 3, EMU, VEMS, itp...
Kraków
Awatar użytkownika
wolek1993
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 125
Rejestracja: pn 17 mar, 2014 16:56
Lokalizacja: Olkusz/Kraków

A jak ze wstawaniem turbo. Bo słyszałem od kilku osób które dobrze siedzą w temacie że jednak odpowiednie opory na wydechu powodują że ono szybciej wstaje. Gdyby powiedział mi to ktoś obcy to bym nie uwierzył, ale słyszałem m. in. od znajomego co od lat siedzi w rajdówkach.
300zx z31 '86 przyszłe drift machine
Awatar użytkownika
Binio_
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 4678
Rejestracja: wt 30 maja, 2006 01:19
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

straszna rzeźba..
miej świadomość że to szczelne nie będzie więc będzie Ci pierdziało na wolnych bardziej i podczas normalnej jazdy również.
podczas otworzenia spalina będzie leciała tu i tu więc efekt będzie dziwny, ale poza tym nie ma innych problemów
PiotrekŁDZ
Prime Druciarz
Posty: 1598
Rejestracja: sob 18 kwie, 2009 19:47
Lokalizacja: Łódź

Może nie tye co turbo gorzej wstaje, ale silnik jest mniej elastyczny na podciśnieniu. Czuć to dobrze jak załozy się silencer. Spróbuje to potwierdzić na hamowni jak mi zmontują wydech w końcu....

Tak po za tym to co napisał Binio, rzeźba straszna, takei zawory stosuje się w inny sposób-tak jak chcesz to zrobić imo będziesz zawiedziony efektem. Dźwięk zaraz za DP to nic przyjemnego nawet przy PIP.
Ostatnio zmieniony pn 09 lis, 2015 20:18 przez PiotrekŁDZ, łącznie zmieniany 1 raz.
vixo
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 7
Rejestracja: wt 20 lis, 2012 13:58
Lokalizacja: EOP
Kontakt:

Osobiście mam przy SR20DET krótki wydech kończy się przy prawym przednim kole. Wydaje mi się ze turbo fajnie wstaje bo nie ma żadnego oporu w kręceniu się
Nie mam porównania niestety jak jest z normalnym wydechem
Jest zaleta w stylu doswietlania pobocza :D
ODPOWIEDZ

Wróć do „Układ wydechowy”