Czesc Wam Maniacy! Ja jestem takim od niedawna i juz pojawil sie problem. Wybaczcie, moze jestem slepy, szukalem na calym forum i nie znalazlem...
Jestem szczesliwym posiadaczem 200sx s13. Coz, w kabinie pojawia sie zapach(smrod?) spalin, choc czasami zdaje misie ze to zapach wachy, zwlaszcza po depnieciu. Jestem debil w tych sprawach, moze ktos na cos wpadnie.
Drugi problem to irytujaco wchodzaca trojka, ze zgrzytem. Odczuwam to jakby zdzierano ze mnie skore a jest jej duzo. Zdaje sobie sprawe ze poszla synchronizacja. Czy ktos wie jakie sa tego koszta, czas odstawki, moze jakis dobry mechanik z zachodniopomorskiego?
Dzieki za dobre rady i niech moc bedzie z Wami
spaliny w kabinie, 3ka bez synchronizacji
Moderator: Moderator
- clicker200sx
- Stały gość
- Posty: 269
- Rejestracja: wt 10 maja, 2005 08:57
- Lokalizacja: Birmingham UK
- Kontakt:
Na 1 problem moge ci poradzic tyle ze klubowicz "hard corek" mial taki sam problem i mogl bys sie zwrocic do niego z tym pytaniem.
Pozdro
Pozdro
Jeszcze mam ten problem, w tym tygodniu jadę go dokładnie sprawdzić, także jak się tylko dowiem jaka jest przyczyna odrazu dam znać ...
smród spalin
będę strzelał jest to rozszczelniony układ kolektor- turbo lub turbo down pipe ( tak jest/było u mnie )
jeśli dochodzą do ciebie jakieś dziwne dzwięki z okolicy pedałów to pewnie to to
lub
jeśli masz "bardzo" wolny wydech jak ja to cofające się spaliny z rury wydechowej - ale zakładam że masz standardowy więc wydaje mi się że to będzie to co wyżej
będę strzelał jest to rozszczelniony układ kolektor- turbo lub turbo down pipe ( tak jest/było u mnie )
jeśli dochodzą do ciebie jakieś dziwne dzwięki z okolicy pedałów to pewnie to to
lub
jeśli masz "bardzo" wolny wydech jak ja to cofające się spaliny z rury wydechowej - ale zakładam że masz standardowy więc wydaje mi się że to będzie to co wyżej
Tak, mysle ze trzeba sprawdzic wszystko w zakresie ewentualnych rozszczelnien. Dzieki, jutro postaram sie to zalatwic, jak cos znajde dam znac, moze komus sie przyda.
Czy ktos moze mi dac parametry tego synchronizatora 3ki( chyba tak to sie nazywa)?
Czy ktos moze mi dac parametry tego synchronizatora 3ki( chyba tak to sie nazywa)?
A teraz to jestem glupi, jak mam zamkniete okna to nic nie czuc, nadmuch dziala z zewnatrz przez nagrzewnice lub bez i pelny komfort. Co jest? Przy otwartym oknie jest jakies podcisnienie i wtedy zasysa. Moze rzeczywiscie dziury w podlodze? Zamkniete okna, wlaczona dmuchawa, wiec jest nadcisnienie i jest OK. Coz nastepna wyprawa na kanal.
Hejka , powiem tak , u mnie to było dokładnie tak -
Smrod jak wchodzi turbo , wachy , gdy zamkniente okno i włonczona dmuchawa było OK
Wiedz 2 razy robiłem wszelkie kolektorowo turbinowe uszczelki i nie było absolutnie zadnej różnicy , dalej śmierdział.
Moje chodz nie zawsze trafne mysli :
Uszczelka pod głową (tego nie wiem jeszcze bank , dowiem sie pewnie jak silnik sie rozbierze , ale kompreche stracił z 9 na 6 na jednym)
Inna to dziura w odpowietrzeniu skrzyni korbowej - lub bardzo duże przedmuchy że juz nie wyrabia i spierdziela gdzie popadnie.
Smrod jak wchodzi turbo , wachy , gdy zamkniente okno i włonczona dmuchawa było OK
Wiedz 2 razy robiłem wszelkie kolektorowo turbinowe uszczelki i nie było absolutnie zadnej różnicy , dalej śmierdział.
Moje chodz nie zawsze trafne mysli :
Uszczelka pod głową (tego nie wiem jeszcze bank , dowiem sie pewnie jak silnik sie rozbierze , ale kompreche stracił z 9 na 6 na jednym)
Inna to dziura w odpowietrzeniu skrzyni korbowej - lub bardzo duże przedmuchy że juz nie wyrabia i spierdziela gdzie popadnie.
Wreszcie jeździ , i to jak
- nitrokiller
- Proszę nie bić nowego
- Posty: 40
- Rejestracja: czw 21 lip, 2005 09:19
- Lokalizacja: Kielce
- Kontakt:
Miałem dokładnie to samo w moim s13 a jeszcze dokładniej przy otwartych oknach.Przy zamkniętych oknach było ok. Przyczyną smrodu była nieszczelna uszczelka na którą "zamyka" się tylna klapa. Wyreguluj zamek i jak coś, to trochę głupia metoda ale zdejmij uszczelkę wepchnij w nią sznurek do bielizny taki który ma około 2 mm i załóż uszczelkę musi pomóc bo nic innego nie wymyślisz.podniesie się delikatnie uszczelka a i tak nie będzie miało ta na nic wpływu a napewno pomoże.
A zgrzytanie 3 to sprawdź jak jest ustawione sprzęgło jeśli jest ok i inne biegi wchodzą bez problemu to pewnie padł synchronizator 3 jak coś to mam skrzynie w częściach gdzie jest dobra 1,3,4,5 ,i wsteczny jak coś daj znać.
A zgrzytanie 3 to sprawdź jak jest ustawione sprzęgło jeśli jest ok i inne biegi wchodzą bez problemu to pewnie padł synchronizator 3 jak coś to mam skrzynie w częściach gdzie jest dobra 1,3,4,5 ,i wsteczny jak coś daj znać.
Hydrauliczne hamulce ręczne, nowe, lepsze i precyzyjniejsze niż d2 albo ksport.Części 200sx s14 i s14a
a co do smrodku w kabinie to moze byc spowodowane tym ze po usunieciu karbon filtra(tej okrągłej puszki koło filtra powietrza)i wyrzuceniu przewpdów od niego zostaje rurka wychodzaca pod podłogą w okolicach rozrusznika jak otwierasz okno to zasysac moze opary z tej rurki do kabiny przez otwór odpowietrzający wnetrze auta w scianie grodziowej