Uszczelka pod kolektor wydechowy...
Moderator: Moderator
Witam...mam taki maly problem ze ostatnio wywalilo mi uszczeleczki: Kolektor-Turbo i Turbo-Turbo Elbow...bylem niestety zmuszony wywalic wszystko z kolektorem bo dojscia to tam nie ma wcale (SR20DET BlackTop VVT w S13)...Pytanie jakie sie nasuwa...czy musze zmieniac uszczelke pod kolektorem...jest ona w dobrym stanie...zadnych przepalen itp...nie bardzo mi sie widzi placic 263zl za uszczelke...ona jest kilku-czesciowa i nie wiem czy mozna uzyc starej czy nie bedzie puszczala...Czy macie jakies doswiadczenie z tym?
zawsze jak zdejmowałem kolektor to zmieniałem uszczelki pod nim
cena uszczelek zabija dlatego dorobiłem sobie metalowe - na razie 4k z ostrym budowaniem i się trzymają - zobaczymy jak będzie dalej
cena uszczelek zabija dlatego dorobiłem sobie metalowe - na razie 4k z ostrym budowaniem i się trzymają - zobaczymy jak będzie dalej
ja mam u siebie (s13) takie grafitowe-sciagalem kolektor 3razy i na tych samych uszczelkach i jest ok
a pomiedzy turbo a kolektorem nie bylo uszczelki i nadal nie ma i nic mi nie puszcza
( kupilem 2gi kolektor z turbina -wygladal jak orginal a uszczelki turbo kolektor nie bylo)
a pomiedzy turbo a kolektorem nie bylo uszczelki i nadal nie ma i nic mi nie puszcza
( kupilem 2gi kolektor z turbina -wygladal jak orginal a uszczelki turbo kolektor nie bylo)
Co do uszczelek to niekoniecznie trzeba kupowac do Nissan-a. Turbiny z takimi flanszami jak T25 siedza w wielu autach np. Lublin Turbo. Wiec wystarczy sie rozgladnac po sklepach motoryzacyjnych i mozna smialo kupic uszczelke za mniejsza kase...
[scroll]>>>ORDYNUSS TEAM<<< member #005/06 Nie jestem alkoholikiem jestem koneserem bo pić nie muszę, piję bo lubię ...[/scroll]
hmm jak z trwaloscia nie wiem ale z Lublina sa tanie
Mozna tez od innych aut gdzie sa turbinki z takimi flanszami - napewno taniej niz w Nissanie gdzie kupowalem np. od strony downpipe po 80zl.
Narazie mam wyrabane szpilki od tej strony wiec trudno mi cos mowic o trwalosci uszczelki i taka i taka padnie. Narazie jednak na mysl wyciaania wszystkiego aby wstawic szpilki z odpowiednio twardego materialu dostaje drgawek wiec mam komplecik uszczelek na zapas
Poprostu nie chce mi sie tego robic bo i tak wyladuje niedlugo top-mount z inna turbina wiec bede musial calosc razem z downpipe i wydechem robic na nowo...
Mozna tez od innych aut gdzie sa turbinki z takimi flanszami - napewno taniej niz w Nissanie gdzie kupowalem np. od strony downpipe po 80zl.
Narazie mam wyrabane szpilki od tej strony wiec trudno mi cos mowic o trwalosci uszczelki i taka i taka padnie. Narazie jednak na mysl wyciaania wszystkiego aby wstawic szpilki z odpowiednio twardego materialu dostaje drgawek wiec mam komplecik uszczelek na zapas
Poprostu nie chce mi sie tego robic bo i tak wyladuje niedlugo top-mount z inna turbina wiec bede musial calosc razem z downpipe i wydechem robic na nowo...
[scroll]>>>ORDYNUSS TEAM<<< member #005/06 Nie jestem alkoholikiem jestem koneserem bo pić nie muszę, piję bo lubię ...[/scroll]
uszczelki z lublina kosztują 34zł za obie jak odpale auto to zobacze jak trzymają
pod turbo<>kolektor płaciłem kiedyś 11zł i trzymała jakieś 10000km potem wrzucałem dorabiane metalowe (komplet 80zł) to od lublina była w bardzo dobrym stanie jeszczeBarni pisze:to jak to jest z tymi uszczelkami od lublina
ja slyszalem ze podobno sie szybko przepalaja
Gdzieś juz było o tych uszczelkach. Nissanowskie oprócz tego, że są z żaroodpornego materiału to wszystkie otwory mają stalowe okucie. Jak kiedyś szukalem tańszej alternatywy to po porównaniu wróciłem grzecznie do aso i wpłaciłem zaliczkę.
live fast, die sidewayz