oraz calego ukladuODINN pisze:poszly juz za $$ ------> ebay
w sobote dopadne aparat, moze mam zdjecia, jak rozumiem chodzi ci o foto kolektora ?
Wydech 3' s13 CA18DET [FOTO]
Moderator: Moderator
zanim zamontujesz przetnij flansze na 4 częsci i oddaj do planowania flansze, tylko zadzwon najpierw do tokarzy czy ruszające sie rurki mozna planowac- cała flansza po przecieciu nabiera zubelnie innego kształtu !!! FALE DUNAJU !
Sprzedam SHORT SHIFTERY ,, downpipy , frontpipy 3", zegary SWOOSH i SAGA 52mm i 60mm
a po co przecinać czytałem kiedyś że takie flansze po jakimś czasie lubią pękać aby zapobiec temu nacinało sie je w taki sposób jak zaznaczyłem na zdjęciach przy czym grubość cięcia ~2-3mm
Doładowanie jest jak narkotyk za pierwszym razem najlepsze później wydaje sie tylko słabsze i słabsze ...więc musisz ładować więcej!
No wlasnie po przecieciu rury pojda kazda w swoja strone @@
troche mi sie nie chce wierzyc ze ta flansza plaska moze peknac? przeciez to za z 1cm grubosci... rozumiem ze spawy przy rurach, ale flansza?
co komu peklo tak przy okazji?
troche mi sie nie chce wierzyc ze ta flansza plaska moze peknac? przeciez to za z 1cm grubosci... rozumiem ze spawy przy rurach, ale flansza?
co komu peklo tak przy okazji?
Kolektory dolotowe & wydechowe, wydechy, przepustnice, intercoolery, chlodnice, szyny paliwowe, aluminiowe zbiorniki paliwa.
dokładnie nie pamiętam czy to była flansza czy spawy ale pamiętam dokładnie jak były nacinane flansze (gdzieś w starych tematach na sr o tym pisze)ODINN pisze:No wlasnie po przecieciu rury pojda kazda w swoja strone @@
troche mi sie nie chce wierzyc ze ta flansza plaska moze peknac? przeciez to za z 1cm grubosci... rozumiem ze spawy przy rurach, ale flansza?
co komu peklo tak przy okazji?
Doładowanie jest jak narkotyk za pierwszym razem najlepsze później wydaje sie tylko słabsze i słabsze ...więc musisz ładować więcej!
znalazlem pare fotek popekanych, ale jak zauwazylem, nie tylko te tanie pekaja - ten ponizej to jest HKS'owy do SR
Z kolei angole bawia sie w rozne wsporniki, ale wg mnie najlepiej zrobic jakis wspornik podtrzymujacy cala turbine. Bo wydaje mi sie ze pekniecia powstaja glownie przez naprezenia - w tym przypadku caly wydech z turbina wisi na kolektorze, wiec wszystko jasne...
Dodatkowo, mysle ze instalka "engine dampera" dala by jakies pozytywne rezultaty w tym kierunku.
U mnie chyba po 1 poprawie spawy jakos - jakiegos spawacza znajde co sie troche zna na rzeczy, bo w tym przypadku domowa rzezba raczej odpada, potem zrobie wciecia jak z postu powyzej, nastepnie poczyszcze jakos srodek, bo nie bedzie dobrze jezeli cos sie urwie i wpadnie w wirnik, a potem planowanie obu stron.
do wtorku moze zrobie... eh czas leci... =]
Dodaje jeszcze fotke jak te wynalazki wygladaja od strony turba
Z kolei angole bawia sie w rozne wsporniki, ale wg mnie najlepiej zrobic jakis wspornik podtrzymujacy cala turbine. Bo wydaje mi sie ze pekniecia powstaja glownie przez naprezenia - w tym przypadku caly wydech z turbina wisi na kolektorze, wiec wszystko jasne...
Dodatkowo, mysle ze instalka "engine dampera" dala by jakies pozytywne rezultaty w tym kierunku.
U mnie chyba po 1 poprawie spawy jakos - jakiegos spawacza znajde co sie troche zna na rzeczy, bo w tym przypadku domowa rzezba raczej odpada, potem zrobie wciecia jak z postu powyzej, nastepnie poczyszcze jakos srodek, bo nie bedzie dobrze jezeli cos sie urwie i wpadnie w wirnik, a potem planowanie obu stron.
do wtorku moze zrobie... eh czas leci... =]
Dodaje jeszcze fotke jak te wynalazki wygladaja od strony turba
Kolektory dolotowe & wydechowe, wydechy, przepustnice, intercoolery, chlodnice, szyny paliwowe, aluminiowe zbiorniki paliwa.
koniec zabawy z kolektorem - odpuscilem zabawe z poprawianiem spawow - z powodu braku czasu. Moze nie peknie...
Zrobilem jedynie naciecia jak na fotce powyzej.
kolektor owiniety tasma z dodatkiem miedzi, spryskany sprayem termoodpornym, potem dodatkowo owiniety srebrna samoprzylepna tasma termiczna i ponownie spryskany sprayem. moze sie nie rozpadnie to wszystko.
Zrobilem jedynie naciecia jak na fotce powyzej.
kolektor owiniety tasma z dodatkiem miedzi, spryskany sprayem termoodpornym, potem dodatkowo owiniety srebrna samoprzylepna tasma termiczna i ponownie spryskany sprayem. moze sie nie rozpadnie to wszystko.
Kolektory dolotowe & wydechowe, wydechy, przepustnice, intercoolery, chlodnice, szyny paliwowe, aluminiowe zbiorniki paliwa.
Jakiej tasmy i spreju uzyles?
Ten caly komplet zmiescil mi sie na kolektorze, i srebrnej tasmy troche zabraklo @@
2 spraye jak napisalem - na zdjeciu tylko czarny - osobiscie uwazam ze srebrny jakos lepiej przylega.
2 spraye jak napisalem - na zdjeciu tylko czarny - osobiscie uwazam ze srebrny jakos lepiej przylega.
Kolektory dolotowe & wydechowe, wydechy, przepustnice, intercoolery, chlodnice, szyny paliwowe, aluminiowe zbiorniki paliwa.
- jarkowy
- Założyciel Klubu
- Posty: 1088
- Rejestracja: sob 26 lip, 2003 23:29
- Lokalizacja: Władysławowo
- Kontakt:
moim zdaniem to to wszystko przegiecie albo nadmiar kasy.......
Jak by ci ktos robił wydech na zamówienie w pl 3 cale to by wzioł 1300-1500 za cały, tłumik końcowy i down. Taki wydech z dobrym tłumikiem bedzie niewiele głośniejszy a jesli bedzie to silencer już całkowicie rozwiąze temat. Jesli bedzie twoje auto słabsze o 5KM przez to ze bedzie spawany z kolanek a nie gięty to to bedzie MAXIMUM.
Po co maił by byc polerowany jak i tak po 1000km bedzie czerwono, pomarańczowo niebieski i obrzucony błotem.
co ko kolektorów to pekaja tylko dlatego ze wisi na nich wszystko!
turbo down i połowa wydechu do skrzyni biegów (a tam casami to wogule jest tak wyregulowanie ze wogóle nie podpiera)
Jesli zrobic podpory(daja je zresztą razem w paczce do niektórych) to problem jest z głowy.
w s14 w orginale down pipe jest również dokręcony do skrzyni biegów i to nie bes przyczyny.
dodatkowo siatka elastyczna i mozna spać spokojnie.
Co do owijania kolektorów to popieram ale 2 razy wiecej taśmy wcale nie znaczy ze bedzie 2 razy chłodniej. w s13 to jescze nie jest to niezbedne, ale jak sie pakuje top mounta to juz trzeba pilonowac pompy hamulcowej i wygłuszenia maski...
To wszystko nie zmienia faktu ze to wszystko co do siebie wsadziłeś ładnie wyglada na zdjeciach
Jak by ci ktos robił wydech na zamówienie w pl 3 cale to by wzioł 1300-1500 za cały, tłumik końcowy i down. Taki wydech z dobrym tłumikiem bedzie niewiele głośniejszy a jesli bedzie to silencer już całkowicie rozwiąze temat. Jesli bedzie twoje auto słabsze o 5KM przez to ze bedzie spawany z kolanek a nie gięty to to bedzie MAXIMUM.
Po co maił by byc polerowany jak i tak po 1000km bedzie czerwono, pomarańczowo niebieski i obrzucony błotem.
co ko kolektorów to pekaja tylko dlatego ze wisi na nich wszystko!
turbo down i połowa wydechu do skrzyni biegów (a tam casami to wogule jest tak wyregulowanie ze wogóle nie podpiera)
Jesli zrobic podpory(daja je zresztą razem w paczce do niektórych) to problem jest z głowy.
w s14 w orginale down pipe jest również dokręcony do skrzyni biegów i to nie bes przyczyny.
dodatkowo siatka elastyczna i mozna spać spokojnie.
Co do owijania kolektorów to popieram ale 2 razy wiecej taśmy wcale nie znaczy ze bedzie 2 razy chłodniej. w s13 to jescze nie jest to niezbedne, ale jak sie pakuje top mounta to juz trzeba pilonowac pompy hamulcowej i wygłuszenia maski...
To wszystko nie zmienia faktu ze to wszystko co do siebie wsadziłeś ładnie wyglada na zdjeciach
GTR Sprzedany ale Avatara spobie zostawiam z sentymentu...
SKYRACING
OO\____/OO
602227141
Turbokiller
automatyka www.horyzont.co
pokoje gościnne nad morzem we władysławowwie www.impresja.co
600-961-666
SKYRACING
OO\____/OO
602227141
Turbokiller
automatyka www.horyzont.co
pokoje gościnne nad morzem we władysławowwie www.impresja.co
600-961-666
nie tyle nadmiar kasy, co chcialem jeszcze owinac czesc dump pipe'a, ale tasmy zabraklo a jak juz wiedzialem ze mi nie starczy to pomyslalem, "a co mi tam, dowale jeszcze na kolektor"
co do robienia wydechu w pl - wszystko fajnie tylko jakos w pl nie ma mnie za czesto, wiec znalezienie odpowiedniej osoby, przypilnowanie, itd jest sprawa czasochlonna, a czas to rzecz ktorej nie mam i dlatego cale skladanie tego do kupy tak sie wlecze
Dodatkowo, przy robieniu wydechu musialbym zostawic samochod u takiej osoby, a jakos mnie mierzi oddanie kierownicy w czyjes rece. takie zboczenie.
myslalem o robieniu podpor, myslalem tez o zrobieniu elastycznej siatki. W zwiazku z tym ze wydech jest skrecany, bezproblemowo odkrece go na jakims kolejnym etapie roboty (zawieszenie), wspawam atrape kata, i bede myslec jak tu zrobic zeby nie wisialo wszystko na kolektorze.
Hehe wydech spawany z kolanek juz mam stary, i sie mi NIE PODOBA
Ladnie moze i bedzie wygladac, ale ja mam takie ciche marzenie zeby to tez jezdzilo...
co do robienia wydechu w pl - wszystko fajnie tylko jakos w pl nie ma mnie za czesto, wiec znalezienie odpowiedniej osoby, przypilnowanie, itd jest sprawa czasochlonna, a czas to rzecz ktorej nie mam i dlatego cale skladanie tego do kupy tak sie wlecze
Dodatkowo, przy robieniu wydechu musialbym zostawic samochod u takiej osoby, a jakos mnie mierzi oddanie kierownicy w czyjes rece. takie zboczenie.
myslalem o robieniu podpor, myslalem tez o zrobieniu elastycznej siatki. W zwiazku z tym ze wydech jest skrecany, bezproblemowo odkrece go na jakims kolejnym etapie roboty (zawieszenie), wspawam atrape kata, i bede myslec jak tu zrobic zeby nie wisialo wszystko na kolektorze.
Hehe wydech spawany z kolanek juz mam stary, i sie mi NIE PODOBA
Ladnie moze i bedzie wygladac, ale ja mam takie ciche marzenie zeby to tez jezdzilo...
Kolektory dolotowe & wydechowe, wydechy, przepustnice, intercoolery, chlodnice, szyny paliwowe, aluminiowe zbiorniki paliwa.
- roball
- -#Moderator
- Posty: 3140
- Rejestracja: śr 29 cze, 2005 21:33
- Lokalizacja: dziura na zachód od Wieliczki
hmm,
u mnie kat miał przewidziane dość solidne mocowanie,
jak go wycinałem to mocowanie zostało przespawane do rury...
przed liftem wydech nie był w żaden sposób mocowany oprócz wieszaków i kolektora?
u mnie kat miał przewidziane dość solidne mocowanie,
jak go wycinałem to mocowanie zostało przespawane do rury...
przed liftem wydech nie był w żaden sposób mocowany oprócz wieszaków i kolektora?
Człowiek człowiekowi wilkiem,
a zombie zombie zombie...
a zombie zombie zombie...
- jarkowy
- Założyciel Klubu
- Posty: 1088
- Rejestracja: sob 26 lip, 2003 23:29
- Lokalizacja: Władysławowo
- Kontakt:
no ten na zdieciu to faktyczne fatalnie wygląda. jak ja robie wydech to zuzywam jedno kolanko 90 na wyjściu od downpipa i nacinam w 2 miejscach wyginajac o jakieś 15 stopni i tyle ze spawów...
Niedawno był u mnie g-shock i zrobiłem mu downa, wydech, chipa w jeden dzień wraz z przejazdem na afr i małymi poprawkami wezy wodnych - wniosek nie trzeba zostawiać auta i nie trwa to długo.
Niedawno był u mnie g-shock i zrobiłem mu downa, wydech, chipa w jeden dzień wraz z przejazdem na afr i małymi poprawkami wezy wodnych - wniosek nie trzeba zostawiać auta i nie trwa to długo.
GTR Sprzedany ale Avatara spobie zostawiam z sentymentu...
SKYRACING
OO\____/OO
602227141
Turbokiller
automatyka www.horyzont.co
pokoje gościnne nad morzem we władysławowwie www.impresja.co
600-961-666
SKYRACING
OO\____/OO
602227141
Turbokiller
automatyka www.horyzont.co
pokoje gościnne nad morzem we władysławowwie www.impresja.co
600-961-666