o rzeszty !!!
niepozostaje ci nic innego jak PW do dostawcy downpipow na polske !! czyli do mnie
ktos nieodebral paczki z 4 downami wiec 3 downy sa na sprzedaz.
Wydech 3' s13 CA18DET [FOTO]
Moderator: Moderator
foto porownanwcze poprosimy...
Kolektory dolotowe & wydechowe, wydechy, przepustnice, intercoolery, chlodnice, szyny paliwowe, aluminiowe zbiorniki paliwa.
Tak to moj DP.bazabaza pisze:to chyba ten dp od pajaka
pajak masz jeszcze jeden dp dla mnie
Tak mam dla ciebie DP.
Niestety DP sa w zgorzelcu wiec niemoge zrobic fotki od boku.
Dla porownania w przypadku mojego DP trzeba skracac 1 srubke bo jest za dluga i klinuje sie ze scianka downa.
Wiec moje sa duzo duzo mniej restrykcyjne niz ten twoj Odinn
Zgodnie z założeniami Coobcia wydech moze dac do 45km.eax pisze:w zgorzelcu? to kolo mnie a co one tam robia?
Jakiego przyrostu mocy sie spodziewasz po wymianie calego wydechu?
Wg hamowania cat back 3"dal w s14a wzrost mocy 10km bez zatyczki i 5km z silencerem.
Testy calych wydechow od turbiny wykazały wzrost mocy ok 28km- test zapodal ktos na forum jako scan z gazety lub link do tych skanow.
Wydechy byly apexi n1 oraz apexi dual.
Czesci sa w zgorzelcu bo w Ludwiksdorfie była odprawa celna a duzo towaru idzie na niemcy.
Mam nadzieje ze wydech ktory sciagam (3" w 2x2,5 lub jesli sie uda 3" w 2x3" !!!! ) da realne 30km ale przede wszystkim przyspieszy reakcje turbosprezarki, oraz da efekty oboczne w postaci pieknych ognistych marchewek przy zmianach biegów
- Coobcio
- Stary Wyjadacz
- Posty: 547
- Rejestracja: śr 17 lis, 2004 19:43
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Oooo jeszcze sucharowi muszę powiedzieć o tych chińskich nogach...
S14 z całym wydechem łącznie z nogą osiąga ok 246-252KM, seria ma 191-193KM... Mierzone na hamowni u Maćka Grabowskiego
S14 z całym wydechem łącznie z nogą osiąga ok 246-252KM, seria ma 191-193KM... Mierzone na hamowni u Maćka Grabowskiego
Nissan Primera 2.0 + Home Made Turbo [320KM/420Nm @ 1 bar] http://www.streetracing.pl/forum/viewto ... 88&start=0
Almera GTi Dupowóz [145KM/168Nm>>167KM/197Nm]
Najnowsze dziecko 200SX S14'96 [335KM/468Nm @ 1 bar] REANIMACJA
Almera GTi Dupowóz [145KM/168Nm>>167KM/197Nm]
Najnowsze dziecko 200SX S14'96 [335KM/468Nm @ 1 bar] REANIMACJA
ja podepne sie pod temat
mam tłumik końcowy przelot 2,5" i chciał bym go zostawić i tu mam pytanie jak będę miał dp3" to robić wydech 3" aż do tłumika który ma 2,5" czy zaraz za dp3" robić 2,5"
mam tłumik końcowy przelot 2,5" i chciał bym go zostawić i tu mam pytanie jak będę miał dp3" to robić wydech 3" aż do tłumika który ma 2,5" czy zaraz za dp3" robić 2,5"
Doładowanie jest jak narkotyk za pierwszym razem najlepsze później wydaje sie tylko słabsze i słabsze ...więc musisz ładować więcej!
to znaczy do jakich?Barni pisze: 2.5 w zupelnosci wystarczy nawet do duzych mocy
400 koni podchodzi jeszcze pod 2,5 czy trzeba 3 zakładać?
GTSX S13
A na 3 calowym wydechu do jakiej mocy można by przekręcić?
GTSX S13
hehehe tak powracajac do strumienicy w USA oni nie maja pojecia co to jest !! jak kolesia sie pytalem czy cos takiego maja to musialem mu pokazac budowe tego i on powiedzial tak (juz przetlumacze) "co ty chcesz z samochodu odrzutowiec zrobic" mnie to zalamalo pytalem sie w 10 sklepach z tuningiem i z 10 zakladach gdzie naprawiaja i wymieniaja tlumiki nikt nic nie slyszal i zawsze sie zemnie smiali
strumienica czyli "header" - ale w samochodzie z turbina... ? eee... ?? przeciez to w NA montuja...
Kolektory dolotowe & wydechowe, wydechy, przepustnice, intercoolery, chlodnice, szyny paliwowe, aluminiowe zbiorniki paliwa.