Strona 2 z 2

: pt 01 kwie, 2011 22:16
autor: juris
Panowie wierzcie mi że już na różne sposoby próbowałem kręciłem muszlami jak tylko sie da. Wydaje mi sie że powodem tego zajścia jest dospawana flansza do seryjnego kolektora (ok 8mm grubości) gdyż turbina ma flansze t3. Pozatym nowa turbina jest chyba na podwójnych łożyska ( rdzeń jest 1,5 X "dłuższy" od seryjnej t25), oraz średnica kompresora jest podobnię 1,5x wieksza

: sob 02 kwie, 2011 09:03
autor: Pajak2444
To jest standardowa T3 ze skaya, więc przy tej muszli wydechowej+flansza t3 wszystko jest jasne.

W 1 dzien to turbo mozna powiesić na CA18
-TOP MOUNT 750zł
-przewody w oplocie 4 sztuki ( TUBES , Hansa-Flex - tylko nie waż się ich zaciskać od razu- niech zrobią ci oba łączenia pływające, żebyś mógł sobie banja ustawić we właściwych kierunkach, a potem podjedź do nich na dogniecenie) 400-500zł
- zaślepka zewnętrznego wastegate 10zł
-przeróbka orurowania do intercoolera ( jeśli już masz fmic kit ) 100-150zł
-downpipe 300-400zł

SUMA ok 1700zł

W razie pytań pisz lub dzwon.
mam suszarke, kolektor i CA na strychu więc mogę pomierzyć jakiej długości przewody potrzebujesz

: pn 04 kwie, 2011 15:12
autor: Ban0ff
Pajak2444 pisze:przewody w oplocie 4 sztuki ( TUBES , Hansa-Flex - tylko nie waż się ich zaciskać od razu- niech zrobią ci oba łączenia pływające, żebyś mógł sobie banja ustawić we właściwych kierunkach, a potem podjedź do nich na dogniecenie) 400-500zł
zawsze mozna jedno oczko zaprasowac a drugi zrobic na gwint przykrecane, ustawiasz jak ci pasuje i skrecasz

: pn 04 kwie, 2011 16:45
autor: Pajak2444
Ban0ff pisze:
Pajak2444 pisze:przewody w oplocie 4 sztuki ( TUBES , Hansa-Flex - tylko nie waż się ich zaciskać od razu- niech zrobią ci oba łączenia pływające, żebyś mógł sobie banja ustawić we właściwych kierunkach, a potem podjedź do nich na dogniecenie) 400-500zł
zawsze mozna jedno oczko zaprasowac a drugi zrobic na gwint przykrecane, ustawiasz jak ci pasuje i skrecasz
to prawda, gorzej jak zwinięcie transportowe przewodu bedzie powodowalo jego stałe odstawanie w niewłaściwym kierunku.
dlatego ja zawsze obie strony zostawiałem plynne i zaznaczałem markerem idealna pozycję :)

: pn 28 lip, 2014 17:05
autor: Crenshaw
koledzy, a czy dałoby się wziąć zwykłego barana, obciąć przy flanszy, odwrócić do góry nogami i zespawać? wtedy turbo wyszłoby na górze małym kosztem...

: pn 28 lip, 2014 20:06
autor: Pajak2444
tylko montaz t25 na top mouncie nic nie daje,
topa wymyslili po to zeby zmiescic wieksza turbine w logicznym miejscu

: wt 29 lip, 2014 06:37
autor: Crenshaw
ale przecież nikt nie mówił o t25...

: wt 29 lip, 2014 10:42
autor: Pajak2444
nie widziaem zwyklego barana zeby mia flansze T3, stad moj wniosek o t25 i podobnych.

: wt 29 lip, 2014 12:49
autor: Crenshaw
aha, to sory, nie dopisałem, chodzi mi o dospawanie flanszy pod T3 :P chyba powinno się udać i w ten sposób małym kosztem mieć top mounta.