Nie jedzie po zmianie wydechu 3"

kolektory wydechowe, tłumiki, downpipe, itp.

Moderator: Moderator

Awatar użytkownika
gunio83
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 45
Rejestracja: wt 09 paź, 2007 22:04
Lokalizacja: Zielona Góra

Witam.

Panowie mam problem. Zmieniłem DP wraz z całym wydechem na 3 cale. Auto zaczęło przyśpieszać niesamowicie ale nie jedzie powyżej 5,5 tys obr. :?
Do 5 tys zapierdziela aż przyczepność zrywa ale po 5 tys silnik jakby przycicha. Dochodzi do 6 tys i wyżej nie jedzie. Silnika i wydechu prawie wtedy nie słychać(przycicha) tylko syk turbiny.
Nie wiem czy to ma jakieś znaczenie ale po założeniu wydechu przejechałem 2km i rozszczelnił mi się dolot. Potem 2 km. z nieszczelnym dolotem jechałem do warsztatu po klucz 8(kopcił na czarno aż miło). Po skręceniu dolotu dopiero po jakichś 10 km zorientowałem się że auto nie jedzie wyżej jak 6 tys obr na drugim biegu i 5,5 tys na trzecim.Czy przed rozszczelnieniem dolotu występował problem wyżej opisany to nie wiem bo byłem podjarany jazdą i nie zwróciłem uwagi.
Możliwe że przez jazdę z nieszczelnim dolotem nałapał jakichś błędów?

Pierwsze moje podejżenie że za ubogo. Pompa Walbro leży na szafie ale jak się nie dowiem dziś że po założeniu jej będzie dobrze to chyba nie zasne w nocy więc prosze o pomoc.

O co chodzi? :!:
S14 - 325KM
Awatar użytkownika
ziperr
Stały gość
Stały gość
Posty: 242
Rejestracja: ndz 24 lip, 2005 12:51
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

jeszcze cos masz ruszone czy tylko wydech?

u mnie raz zdarzylo sie cos podobnego, a winne temu okazala sie byc rura doprowadzajaca powierze do turbo, albo z turbo do ic, anyway nie plastikowa tylko gumowa (w okolicach turbo), i w jakis dziwny sposob sie zassala :shock:
wystarczylo ja wyprostowac i auto odzylo :wink:

btw. ja obstawiam nieszczelnosc jednak, bo moje auto jest jakies inne, wiec pewnie u ciebie bedzie co innego :P
'Nigdy nie jest źle, ale zawsze może być lepiej' ;]
Awatar użytkownika
roball
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 3140
Rejestracja: śr 29 cze, 2005 21:33
Lokalizacja: dziura na zachód od Wieliczki

a jak się auto zachowuje przy delikatnym przyspieszaniu ale do końca obrotomierza (zamiast pedał w podłogę to ciśniesz stopniowo tak żeby obroty rosły równo)?


jeśli turbina stock to może osiągać za wysokie obroty - wtedy zamiast powietrza masz gazową pianę, turbo zadupcza a doładowanie spada

jak pływałeś na rowerku wodnym to pewnie wiesz że kiedy zamocno ciśniesz to się wolniej jedzie :)

zainwestuj we wskaźnik doładowania.. ;)
Człowiek człowiekowi wilkiem,
a zombie zombie zombie...
Awatar użytkownika
gunio83
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 45
Rejestracja: wt 09 paź, 2007 22:04
Lokalizacja: Zielona Góra

ziperr pisze: u mnie raz zdarzylo sie cos podobnego, a winne temu okazala sie byc rura doprowadzajaca powierze do turbo, albo z turbo do ic, anyway nie plastikowa tylko gumowa (w okolicach turbo), i w jakis dziwny sposob sie zassala :shock:
wystarczylo ja wyprostowac i auto odzylo :wink:
Dzięki stary. Stało mi się dokładnie to samo!!! :lol:
Jutro rozręce wszystko i złoże inaczej :)
S14 - 325KM
ODPOWIEDZ

Wróć do „Układ wydechowy”