Wymiana sondy lambda
Moderator: Moderator
Witam. Przymierzam sie do wymiany sondy. CZy moga byc z tym jakies problemy?
s14a - SR20DET
jak masz nowa sonde to zadnych
nalej wd40 na stara sonde, pozwol mu podzialac z godzinke i potem wykrecasz bez problemu
p.s. tylko pamietaj ze wydech musisz miec zimny bo spalisz pol auta inaczej
p.s.2. nie dotykaj raczej paluchami tego sitka na nowej sondzie zeby sie nie zatkaly tam zadne dziurki srurki bo wtedy gorzej dziala
pozdr
nalej wd40 na stara sonde, pozwol mu podzialac z godzinke i potem wykrecasz bez problemu
p.s. tylko pamietaj ze wydech musisz miec zimny bo spalisz pol auta inaczej
p.s.2. nie dotykaj raczej paluchami tego sitka na nowej sondzie zeby sie nie zatkaly tam zadne dziurki srurki bo wtedy gorzej dziala
pozdr
EGT - koltkror wydechowy
AFR - stara lambda
sorki za pomyslke ale mialem ciezki dzien i skroty mi sie powalily
AFR - stara lambda
sorki za pomyslke ale mialem ciezki dzien i skroty mi sie powalily
Ostatnio zmieniony wt 15 kwie, 2008 23:19 przez asmo666, łącznie zmieniany 1 raz.
[nic istoptnego]
Ostatnio zmieniony wt 15 kwie, 2008 23:21 przez asmo666, łącznie zmieniany 1 raz.
Ja zakupiłem LC-1 i nie wiem jak sie za to a zabrać. Może jakieś wskazówki.
Ostatnio zmieniony śr 16 kwie, 2008 00:03 przez Bobekk, łącznie zmieniany 1 raz.
oo niee sorki ale jestem przepracowany...
mialem na mysli EGT a nie AFR
AFR idzie zamiast lambdy a EGT trza wiercic dziurke
jeszcze raz sorki ale popieprzyly mi sie skroty
pozdr
mialem na mysli EGT a nie AFR
AFR idzie zamiast lambdy a EGT trza wiercic dziurke
jeszcze raz sorki ale popieprzyly mi sie skroty
pozdr
Uffff.... to już dobre informacje.asmo666 pisze:AFR idzie zamiast lambdy
Czyli jak rozumiem, mogę podmienić sondy.
Czy dla komputera samochodu "szersze" sprektrum odczytu nie będzie problemem?
Czy ot tak wkręcam jedną, wkręcam drugą i wszystko działa?
Pozdrawiam
"We live for the fight !!!"
oj tu juz nie wiem dokladnie ale z tego co czytalem to chyba nie jest takie proste
nie wiem czy nie musisz pogrzebac w kompie... (ECUmaster albo SMT zeby to dzialalo) ale nie jestem pewien moze ktos madrzejszy sie wypowie...
nie wiem czy nie musisz pogrzebac w kompie... (ECUmaster albo SMT zeby to dzialalo) ale nie jestem pewien moze ktos madrzejszy sie wypowie...
Musisz mieć sondę lambda, bo ona jest fabrycznie. No chyba że ktoś wyjął z auta... Jeśli tak to komp jest w trybie awaryjnym, i masz wyższe spalanie(jest zalewany na bezpiecznie).Delek pisze:hmm a jak nie mam sondy lambda? to moge zakupic i ją zamontowac? jaki jest tego efekt?
Stand Alone Haltech, Sprzęgła XTD, kute korby tłoki, HKS SSQV, Reg. ciśn. paliwa Sard, Apexi AVC-R ----> PW
- borimichal
- -#Moderator
- Posty: 2728
- Rejestracja: czw 29 mar, 2007 17:19
- Lokalizacja: Skoczów
Nie wszytskie egzemplarze S13 byly seryjnie wyposazone w sonde lambda i katalizator,takze kolega moze jej faktycznie nie miec i mysle ze nie ma jej nawet sensu zakladac.jano86 pisze:Musisz mieć sondę lambda, bo ona jest fabrycznie. No chyba że ktoś wyjął z auta... Jeśli tak to komp jest w trybie awaryjnym, i masz wyższe spalanie(jest zalewany na bezpiecznie).Delek pisze:hmm a jak nie mam sondy lambda? to moge zakupic i ją zamontowac? jaki jest tego efekt?