Strona 2 z 2

: śr 30 kwie, 2008 18:31
autor: roball
Elmer pisze:
asmo666 pisze:EGT - koltkror wydechowy
albo turbo
chyba nie w muszlę?
w DP to już za daleko - temp. dużo niższa bo spaliny oddają energię wirnikowi turbiny

tak więc tylko kolektor, najlepiej przy wylocie z 4 cylindra..

: wt 06 maja, 2008 21:50
autor: Elmer
roball pisze:
Elmer pisze:
asmo666 pisze:EGT - koltkror wydechowy
albo turbo
chyba nie w muszlę?
w DP to już za daleko - temp. dużo niższa bo spaliny oddają energię wirnikowi turbiny

tak więc tylko kolektor, najlepiej przy wylocie z 4 cylindra..
nom wlasnie w muszle, DP za daleko

Bosh ls 02

: pn 23 lis, 2009 22:13
autor: Bvlgari
Mega kotlet!! szczerze mówiąc sonda uniwersalna bosch ls 02 za żadne skarby NIE JEST kompatybilna z silnikami turbo;/;/ Kupiłem ją nie dawno na allegro i niestety nie wyłapuje dobrze pędzących spalin ze względu na jej konstrukcje;/;/ Zamontowałem ją w nissanie i takich wybuchów nie słyszałem jeszcze... dostawał taką potężną dawke paliwa że głowa mała. Sonda fabryczna ma "główkę" podobną do radiatora gdzie spaliny wpadają przez szczeliny boczne, natomiast w bosch ls 02 " główka" otwory na spaliny ma na samym końcu lambdy np. jak się weźmie puszkę coca-coli i postawi na biurku to otwory znajdują się na dekielku gdzie jest otwieracz :twisted: Jednym słowem bosch ls 02 nie nadaje się do silników z turbo tylko do wollnossaków. To jaką sonde polecacie? :P

: pn 23 lis, 2009 22:44
autor: ige
A napewno ja dobrze podlaczyles?

: pn 23 lis, 2009 22:51
autor: Bvlgari
Tak wszystko dobrze podlaczylem zgodnie z instrukcją :twisted: i zaleceniami turbokillersów :P No nic trzeba polować na inną sonde najlepiej oryginalną :mrgreen:

: pn 23 lis, 2009 23:07
autor: roball
Bvlgari pisze:Tak wszystko dobrze podlaczylem zgodnie z instrukcją :twisted: i zaleceniami turbokillersów :P No nic trzeba polować na inną sonde najlepiej oryginalną :mrgreen:
straszne bzdury opowiadasz,
w instrukcji do LS 02 nie ma opisanego silnika CA18, więc bardzo jestem ciekaw jak wygląda to zgodne z instrukcją podłączenie...

pomijam fakt że znam ponad 20 przypadków w których ta sonda pracuje jak należy (w CA) ...

: pn 23 lis, 2009 23:19
autor: Bvlgari
No wiadomo że w instrukcji nie ma wymienionego tego silnika :P ale masz dokładną tabelkę opisującą jaki kolor ma dany kabelek i z jakim kolorem z sądy się łączy, a jak wiadomo to bosch wyprodukował tą sąde która jest oryginalna w nissanie. podłączyłem ( a właściwie 2 mechaników się pociło) tak :
Sonda ls 02---------------------------------- Oryginalna

biały------------------------------------------niebieski
biały------------------------------------------czerwony
czarny(sygnał)-------------------------------czarny(sygnał)

Podobno 2x biały kabel to grzanie sondy a czarny sygnał więc gdzie tu się mogłem pomylić?
jeśli popełniłem błąd proszę o poprawę :twisted:

: wt 24 lis, 2009 00:03
autor: roball
czarny kabel od sondy ma iść do białego w instalacji, reszta obojętnie (sprawdź czy masz w ten sposób połączone).

Wtyczkę od oryginalnej sondy należy obciąć zgodnie z instrukcją i połączyć za pomocą złączek które są w komplecie (nie wolno lutować).

Co pokazuje ECU w II trybie samodiagnozy?

: wt 24 lis, 2009 12:13
autor: Bvlgari
Wielkie dzieki Robal :D wiem ze mechanicy zle podpieli ta sonde. Podepniemy ja wedle Twojego schematu i dam znac. :P

: wt 24 lis, 2009 19:22
autor: roball
Nie ma sprawy.

Jeśli masz szczęście to sonda być może przeżyła...

: śr 25 lis, 2009 20:15
autor: Bvlgari
:P :P :P No roball masz u mnie piwo tylko przyjedź do Zakopanego :P Wszystko działa idealnie teraz z sondą Bosch LS 02 :twisted: Sinusoida prawidłowa jeszcze raz WIELKIE DZIĘKI :o

: sob 28 cze, 2014 21:20
autor: Armani
W moim było zupełnie to samo. Elektryk nie dość że zlutował kable to żle podłączył bo dał czarny z czarnym. Przewróciłem całe auto do góry nogami bo nie wiedziałem dla czego szarpie prycha gaśnie i nie miał chęci do życia. Z myślą że akurat lambda jest już sprawdzona i poprawnie zainstalowana. W końcu zdenerwowany zaczołem kopać pod maską od początku AAC, nieszczelności itd... Na forum całą litanię w temacie "SZARPANIE" już mam w małym palcu. Zabrałem się do lambdy i "BACH !!!" podłączyłem poprawnie, cyk auto równo chodzi, Tyle. Polecam robienie samemu i sondę Boscha

: sob 28 cze, 2014 22:41
autor: rossol
Dobre rady! Przydadzą się autorowi posta, który czekał 6 lat (!), bo nie wiedział co zrobić :roll:

: ndz 29 cze, 2014 11:16
autor: Armani
rossol pisze:Dobre rady! Przydadzą się autorowi posta, który czekał 6 lat (!), bo nie wiedział co zrobić :roll:
odświeżyłem nie dla autora z przed 6 lat tylko dla ludzi którzy mają problemy z autem teraz