Dziś miałem okazję wjechać na podnośnik i dokładnie przyglądnąć się NYSIE od spodu. Wnioski nie są złe, bo to na czym mi najbardziej zależało czyli pdołoga są bez skazy. Zawiecha też w nienajgorszym stanie ale...
1. Gumy na stabilizatorze i drążkach poprzecznych do wymiany - i tu pytanie, zakładać serie czy są jakieś "lepsiejsze" zamienniki
2. 2 przewody, które idą do dyfra są mocno sparciałe i wydaje mi się, że lada dzień będą puszczać (nimi idzie olej???)
3. Czy w S13 było coś takiego jak chłodnica paliwa?? Mam jakieś ustrojstwo na drodze przewodów paliwowych i wygląda na jakąs chłodnice. Dodatkowo wisi dosyć nisko i mam leki w perspektywie założenia gwinta
4. Uszczelniąc wału z przodu widać, że się poci i tu podobne pytanie, brać orginał czy coś innego?
5. I na koniec Hamulce - jakie tarcze (auto docelowo ma się zatrzymać w przedziale 250-280km), jakie klocki, co na przód co na tył?
Auto oczywiście 200sx rok 1991, CA18DET
PS. Wiem, że pytania tendencyjne, ale zrozumcie pierwszy raz to auto widziałem od spodu
Gumy stabilizatora i drążków s13 + kilka niewiadomych :)
Moderator: Moderator