Brak podluznicy

Wachacze, klatki , rozpórki, armortyzatory, drązki, gumy itp.

Moderator: Moderator

Awatar użytkownika
Andrew
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 44
Rejestracja: ndz 10 maja, 2009 11:07
Lokalizacja: 3city

Panowie... niedawno kupilem s13... jak sie okazalo po dokladnych ogledzinach, tylna lewa podluznica jest dorabiana... i pospawana migomatem... Jest to tak zrobione ze az ciezko sie na to patrzy... (Jest to moj pierwszy samochod i emocje troche przewazyly nad rozsadkiem)

Postanowilem ze kupie nowa bude... bez zadnej zabawy w wycinanie tego i spawanie nowej... obejzalem juz kilka sztuk i we wszystkich brakuje tej wlasnie podluznicy...

CZY JEST KTOS W STANIE MI TO WYTLUMACZYC....?

Szczerze mowiac gdy kupowalem jeszcze nissana to tez sie spotkalem z takimi przypadkami ze nie bylo tej wlasnie lewej podluznicy.... o co chodzi.....?

Bede wdzieczny jesli mi ktos wytlumaczy co sie z nimi dzieje....
Posprawdzajcie dokladnie u siebie czy macie te podluznice...
Pozdrawiam...
odinnprzelotem

jedna dluzsza, druga krotsza, normalne
Awatar użytkownika
Binio_
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 4685
Rejestracja: wt 30 maja, 2006 01:19
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

normalne

jak dospawał ktos to moze myslal ze to cos nie tak bylo
tak wiec masz wzmocnione teraz :D
Awatar użytkownika
Andrew
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 44
Rejestracja: ndz 10 maja, 2009 11:07
Lokalizacja: 3city

Nie ogarniam... To co....?! z lewej strony jest krotka podluznica....? Dzis dostalem od KMJ'u wydruk z dokumentacji technicznej i lewa i prawa sa takiej samej dlugosci....
Awatar użytkownika
Binio_
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 4685
Rejestracja: wt 30 maja, 2006 01:19
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Lewa ma przerwe , tak jak by jednego kawalka brakowalo w srodku
Awatar użytkownika
Andrew
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 44
Rejestracja: ndz 10 maja, 2009 11:07
Lokalizacja: 3city

Jesteś pewny ze to tak powinno byc....? No bo to by bylo bardzo dziwne.... przeciez powinny byc symetryczne.... a masz mozliwosc zrobienia fotki.....?
Awatar użytkownika
blurek
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 685
Rejestracja: śr 27 paź, 2004 14:13
Lokalizacja: Sosnowiec
Kontakt:

widok podluznic masz w serwisowce, strona GI-17
http://www.ext.com.pl - radiolinie, teleinformatyka
Awatar użytkownika
Binio_
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 4685
Rejestracja: wt 30 maja, 2006 01:19
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

widzialem 5 S13 i kazda tak miała
Awatar użytkownika
Andrew
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 44
Rejestracja: ndz 10 maja, 2009 11:07
Lokalizacja: 3city

Nawiasem mowic jak tylna os wpada w dziore to cala buda ucieka chyba w lewa strone i natychmiast pwraca do toru jazdy... (buja sie na bok) i myslalem ze to moze wynikac z braku podluznicy.... a to pewnie beda tuleje wozka...

[ Dodano: Sob 13 Cze, 2009 00:03 ]
Faktycznie panowie.... z serwisowki wychodzi na to ze z jednej strony wozek nie jest polaczony z podluznica przednia... I nawet to jest lewa strona...

Troche sie uspokoiłem....
Dzieki bardzo...
Awatar użytkownika
geniula1
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 642
Rejestracja: pn 28 sty, 2008 21:38
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

To ja wam powiem że u mnie mojej 240-stce obie podłużnice są takie same. Nie ma żadnych ubytków w lewej podłużnicy.
N/A-LPG KILLER ;)

Japan Auto
Awatar użytkownika
roball
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 3140
Rejestracja: śr 29 cze, 2005 21:33
Lokalizacja: dziura na zachód od Wieliczki

geniula1 pisze:To ja wam powiem że u mnie mojej 240-stce obie podłużnice są takie same. Nie ma żadnych ubytków w lewej podłużnicy.
No to bosch do ręki i zrób z tym porządek - musieli się w fabryce pomylić :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Człowiek człowiekowi wilkiem,
a zombie zombie zombie...
mlodyrumak17
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 55
Rejestracja: pt 06 lut, 2009 13:50
Lokalizacja: Końskie
Kontakt:

Andrew pisze:Panowie... niedawno kupilem s13... jak sie okazalo po dokladnych ogledzinach, tylna lewa podluznica jest dorabiana... i pospawana migomatem... Jest to tak zrobione ze az ciezko sie na to patrzy... (Jest to moj pierwszy samochod i emocje troche przewazyly nad rozsadkiem)

Postanowilem ze kupie nowa bude... bez zadnej zabawy w wycinanie tego i spawanie nowej... obejzalem juz kilka sztuk i we wszystkich brakuje tej wlasnie podluznicy...

CZY JEST KTOS W STANIE MI TO WYTLUMACZYC....?

Szczerze mowiac gdy kupowalem jeszcze nissana to tez sie spotkalem z takimi przypadkami ze nie bylo tej wlasnie lewej podluznicy.... o co chodzi.....?

Bede wdzieczny jesli mi ktos wytlumaczy co sie z nimi dzieje....
Posprawdzajcie dokladnie u siebie czy macie te podluznice...
powiem ci tak jest w polsce z 20 nissanów s13 w idealnym stanie blacharskim... i to właśnie te nissany sprawią ze w przyszłości będą budowane rpliki tych modeli, trafiłeś na śtrucla jak jak i musisz go odbudować jako tako do rozbijania, driftu, lub innego wariactwa i w końcu go zezłomujesz bo takie naprawianie podłużnic to najdłużej 2-3 lata przeżyje a jeżeli jesteś prawdziwym miłośnikiem to musisz trafić na bude w zaje***** stanie i o nią dbać konserwować i pielęgnować bo żadne auto 15-nasto czy 20-sto letnie nie ocynkowane i nie bite nie jest w stanie wytrzymać tyle czasu a taka buda spawana i wzmacniana po swojemu przechodzi inne naprężenia i inne siły na nią działają więc to nie orginał. i naprawde ciężko będzie za pare lat młodym pokolenią zarejestrować nissana 200sx s13 na żółtych tablicach, choć napewno tacy się znajdą. Pewnie tacy miłośnicy jak z tego forum scooter :D tak ze szukaj innej budy w bdb stanie. dobrze ci radze i ja też tak robie i mam na oku już takiego rodzyna ze chyba mu kąpiel kwasową zafunduje i najnowszymi pokładami reaktywnymi wypieszcze bo czego to sie nie robi dla s13 bo moim zdaniem blacha jest najważniejsza a sinik to za pare tysi niedługo każdy bedzie mógł mieć rb-te w swoim nismo. ale to tylko moje zdanie rób jak chcesz bo ja na przykład nissana to będę chciał zostawić swojemu dziecku a nie rozdupcyć na torze...
Pozdrawiam...

[ Dodano: Sob 13 Cze, 2009 01:12 ]
cośik pokopałem z tym postem sorki :D
Ostatnio zmieniony sob 13 cze, 2009 00:21 przez mlodyrumak17, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
blurek
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 685
Rejestracja: śr 27 paź, 2004 14:13
Lokalizacja: Sosnowiec
Kontakt:

skopales na dodatek wprowadzasz nim w blad, dla pewnosci:

W S13 PODŁUŻNICE NIE SĄ TEJ SAMEJ DŁUGOŚCI, SERWISÓWKA STRONA GI-17 !!!
http://www.ext.com.pl - radiolinie, teleinformatyka
mlodyrumak17
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 55
Rejestracja: pt 06 lut, 2009 13:50
Lokalizacja: Końskie
Kontakt:

ja wiem bo raczej się orientuje jakie są podłużnice. ale jak już jest podłoga spawana to jest du** wieka z nissana.
Awatar użytkownika
Binio_
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 4685
Rejestracja: wt 30 maja, 2006 01:19
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

mlodyrumak17 pisze:
Andrew pisze:Panowie... niedawno kupilem s13... jak sie okazalo po dokladnych ogledzinach, tylna lewa podluznica jest dorabiana... i pospawana migomatem... Jest to tak zrobione ze az ciezko sie na to patrzy... (Jest to moj pierwszy samochod i emocje troche przewazyly nad rozsadkiem)

Postanowilem ze kupie nowa bude... bez zadnej zabawy w wycinanie tego i spawanie nowej... obejzalem juz kilka sztuk i we wszystkich brakuje tej wlasnie podluznicy...

CZY JEST KTOS W STANIE MI TO WYTLUMACZYC....?

Szczerze mowiac gdy kupowalem jeszcze nissana to tez sie spotkalem z takimi przypadkami ze nie bylo tej wlasnie lewej podluznicy.... o co chodzi.....?

Bede wdzieczny jesli mi ktos wytlumaczy co sie z nimi dzieje....
Posprawdzajcie dokladnie u siebie czy macie te podluznice...
powiem ci tak jest w polsce z 20 nissanów s13 w idealnym stanie blacharskim... i to właśnie te nissany sprawią ze w przyszłości będą budowane rpliki tych modeli, trafiłeś na śtrucla jak jak i musisz go odbudować jako tako do rozbijania, driftu, lub innego wariactwa i w końcu go zezłomujesz bo takie naprawianie podłużnic to najdłużej 2-3 lata przeżyje a jeżeli jesteś prawdziwym miłośnikiem to musisz trafić na bude w zaje***** stanie i o nią dbać konserwować i pielęgnować bo żadne auto 15-nasto czy 20-sto letnie nie ocynkowane i nie bite nie jest w stanie wytrzymać tyle czasu a taka buda spawana i wzmacniana po swojemu przechodzi inne naprężenia i inne siły na nią działają więc to nie orginał. i naprawde ciężko będzie za pare lat młodym pokolenią zarejestrować nissana 200sx s13 na żółtych tablicach, choć napewno tacy się znajdą. Pewnie tacy miłośnicy jak z tego forum scooter :D tak ze szukaj innej budy w bdb stanie. dobrze ci radze i ja też tak robie i mam na oku już takiego rodzyna ze chyba mu kąpiel kwasową zafunduje i najnowszymi pokładami reaktywnymi wypieszcze bo czego to sie nie robi dla s13 bo moim zdaniem blacha jest najważniejsza a sinik to za pare tysi niedługo każdy bedzie mógł mieć rb-te w swoim nismo. ale to tylko moje zdanie rób jak chcesz bo ja na przykład nissana to będę chciał zostawić swojemu dziecku a nie rozdupcyć na torze...
Pozdrawiam...

[ Dodano: Sob 13 Cze, 2009 01:12 ]
cośik pokopałem z tym postem sorki :D
Pogadamy za kilka lat jak dalej bedziesz mial tą S13 ktorej jeszcze nie kupiłeś

S13 nie jest jakims mega obiektem kultu , jest to relatywnie tani , dość mocny, lekki a co najwazniejsze podatny na mody samochod ktory mozna wykorzysytwac w sporcie i to daje frajde a nie trzymanie go w garazu...
mlodyrumak17 pisze:będę chciał zostawić swojemu dziecku a nie rozdupcyć na torze...
bez urazy
ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenie / Usztywnienie”