Panowie... niedawno kupilem s13... jak sie okazalo po dokladnych ogledzinach, tylna lewa podluznica jest dorabiana... i pospawana migomatem... Jest to tak zrobione ze az ciezko sie na to patrzy... (Jest to moj pierwszy samochod i emocje troche przewazyly nad rozsadkiem)
Postanowilem ze kupie nowa bude... bez zadnej zabawy w wycinanie tego i spawanie nowej... obejzalem juz kilka sztuk i we wszystkich brakuje tej wlasnie podluznicy...
CZY JEST KTOS W STANIE MI TO WYTLUMACZYC....?
Szczerze mowiac gdy kupowalem jeszcze nissana to tez sie spotkalem z takimi przypadkami ze nie bylo tej wlasnie lewej podluznicy.... o co chodzi.....?
Bede wdzieczny jesli mi ktos wytlumaczy co sie z nimi dzieje....
Posprawdzajcie dokladnie u siebie czy macie te podluznice...
Pozdrawiam...
Brak podluznicy
Moderator: Moderator
normalne
jak dospawał ktos to moze myslal ze to cos nie tak bylo
tak wiec masz wzmocnione teraz
jak dospawał ktos to moze myslal ze to cos nie tak bylo
tak wiec masz wzmocnione teraz
Lewa ma przerwe , tak jak by jednego kawalka brakowalo w srodku
widok podluznic masz w serwisowce, strona GI-17
http://www.ext.com.pl - radiolinie, teleinformatyka
widzialem 5 S13 i kazda tak miała
Nawiasem mowic jak tylna os wpada w dziore to cala buda ucieka chyba w lewa strone i natychmiast pwraca do toru jazdy... (buja sie na bok) i myslalem ze to moze wynikac z braku podluznicy.... a to pewnie beda tuleje wozka...
[ Dodano: Sob 13 Cze, 2009 00:03 ]
Faktycznie panowie.... z serwisowki wychodzi na to ze z jednej strony wozek nie jest polaczony z podluznica przednia... I nawet to jest lewa strona...
Troche sie uspokoiłem....
Dzieki bardzo...
[ Dodano: Sob 13 Cze, 2009 00:03 ]
Faktycznie panowie.... z serwisowki wychodzi na to ze z jednej strony wozek nie jest polaczony z podluznica przednia... I nawet to jest lewa strona...
Troche sie uspokoiłem....
Dzieki bardzo...
To ja wam powiem że u mnie mojej 240-stce obie podłużnice są takie same. Nie ma żadnych ubytków w lewej podłużnicy.
N/A-LPG KILLER
Japan Auto
Japan Auto
- roball
- -#Moderator
- Posty: 3140
- Rejestracja: śr 29 cze, 2005 21:33
- Lokalizacja: dziura na zachód od Wieliczki
No to bosch do ręki i zrób z tym porządek - musieli się w fabryce pomylićgeniula1 pisze:To ja wam powiem że u mnie mojej 240-stce obie podłużnice są takie same. Nie ma żadnych ubytków w lewej podłużnicy.
Człowiek człowiekowi wilkiem,
a zombie zombie zombie...
a zombie zombie zombie...
-
- Coś już wiem
- Posty: 55
- Rejestracja: pt 06 lut, 2009 13:50
- Lokalizacja: Końskie
- Kontakt:
powiem ci tak jest w polsce z 20 nissanów s13 w idealnym stanie blacharskim... i to właśnie te nissany sprawią ze w przyszłości będą budowane rpliki tych modeli, trafiłeś na śtrucla jak jak i musisz go odbudować jako tako do rozbijania, driftu, lub innego wariactwa i w końcu go zezłomujesz bo takie naprawianie podłużnic to najdłużej 2-3 lata przeżyje a jeżeli jesteś prawdziwym miłośnikiem to musisz trafić na bude w zaje***** stanie i o nią dbać konserwować i pielęgnować bo żadne auto 15-nasto czy 20-sto letnie nie ocynkowane i nie bite nie jest w stanie wytrzymać tyle czasu a taka buda spawana i wzmacniana po swojemu przechodzi inne naprężenia i inne siły na nią działają więc to nie orginał. i naprawde ciężko będzie za pare lat młodym pokolenią zarejestrować nissana 200sx s13 na żółtych tablicach, choć napewno tacy się znajdą. Pewnie tacy miłośnicy jak z tego forum scooter tak ze szukaj innej budy w bdb stanie. dobrze ci radze i ja też tak robie i mam na oku już takiego rodzyna ze chyba mu kąpiel kwasową zafunduje i najnowszymi pokładami reaktywnymi wypieszcze bo czego to sie nie robi dla s13 bo moim zdaniem blacha jest najważniejsza a sinik to za pare tysi niedługo każdy bedzie mógł mieć rb-te w swoim nismo. ale to tylko moje zdanie rób jak chcesz bo ja na przykład nissana to będę chciał zostawić swojemu dziecku a nie rozdupcyć na torze...Andrew pisze:Panowie... niedawno kupilem s13... jak sie okazalo po dokladnych ogledzinach, tylna lewa podluznica jest dorabiana... i pospawana migomatem... Jest to tak zrobione ze az ciezko sie na to patrzy... (Jest to moj pierwszy samochod i emocje troche przewazyly nad rozsadkiem)
Postanowilem ze kupie nowa bude... bez zadnej zabawy w wycinanie tego i spawanie nowej... obejzalem juz kilka sztuk i we wszystkich brakuje tej wlasnie podluznicy...
CZY JEST KTOS W STANIE MI TO WYTLUMACZYC....?
Szczerze mowiac gdy kupowalem jeszcze nissana to tez sie spotkalem z takimi przypadkami ze nie bylo tej wlasnie lewej podluznicy.... o co chodzi.....?
Bede wdzieczny jesli mi ktos wytlumaczy co sie z nimi dzieje....
Posprawdzajcie dokladnie u siebie czy macie te podluznice...
Pozdrawiam...
[ Dodano: Sob 13 Cze, 2009 01:12 ]
cośik pokopałem z tym postem sorki
Ostatnio zmieniony sob 13 cze, 2009 00:21 przez mlodyrumak17, łącznie zmieniany 1 raz.
skopales na dodatek wprowadzasz nim w blad, dla pewnosci:
W S13 PODŁUŻNICE NIE SĄ TEJ SAMEJ DŁUGOŚCI, SERWISÓWKA STRONA GI-17 !!!
W S13 PODŁUŻNICE NIE SĄ TEJ SAMEJ DŁUGOŚCI, SERWISÓWKA STRONA GI-17 !!!
http://www.ext.com.pl - radiolinie, teleinformatyka
-
- Coś już wiem
- Posty: 55
- Rejestracja: pt 06 lut, 2009 13:50
- Lokalizacja: Końskie
- Kontakt:
ja wiem bo raczej się orientuje jakie są podłużnice. ale jak już jest podłoga spawana to jest du** wieka z nissana.
Pogadamy za kilka lat jak dalej bedziesz mial tą S13 ktorej jeszcze nie kupiłeśmlodyrumak17 pisze:powiem ci tak jest w polsce z 20 nissanów s13 w idealnym stanie blacharskim... i to właśnie te nissany sprawią ze w przyszłości będą budowane rpliki tych modeli, trafiłeś na śtrucla jak jak i musisz go odbudować jako tako do rozbijania, driftu, lub innego wariactwa i w końcu go zezłomujesz bo takie naprawianie podłużnic to najdłużej 2-3 lata przeżyje a jeżeli jesteś prawdziwym miłośnikiem to musisz trafić na bude w zaje***** stanie i o nią dbać konserwować i pielęgnować bo żadne auto 15-nasto czy 20-sto letnie nie ocynkowane i nie bite nie jest w stanie wytrzymać tyle czasu a taka buda spawana i wzmacniana po swojemu przechodzi inne naprężenia i inne siły na nią działają więc to nie orginał. i naprawde ciężko będzie za pare lat młodym pokolenią zarejestrować nissana 200sx s13 na żółtych tablicach, choć napewno tacy się znajdą. Pewnie tacy miłośnicy jak z tego forum scooter tak ze szukaj innej budy w bdb stanie. dobrze ci radze i ja też tak robie i mam na oku już takiego rodzyna ze chyba mu kąpiel kwasową zafunduje i najnowszymi pokładami reaktywnymi wypieszcze bo czego to sie nie robi dla s13 bo moim zdaniem blacha jest najważniejsza a sinik to za pare tysi niedługo każdy bedzie mógł mieć rb-te w swoim nismo. ale to tylko moje zdanie rób jak chcesz bo ja na przykład nissana to będę chciał zostawić swojemu dziecku a nie rozdupcyć na torze...Andrew pisze:Panowie... niedawno kupilem s13... jak sie okazalo po dokladnych ogledzinach, tylna lewa podluznica jest dorabiana... i pospawana migomatem... Jest to tak zrobione ze az ciezko sie na to patrzy... (Jest to moj pierwszy samochod i emocje troche przewazyly nad rozsadkiem)
Postanowilem ze kupie nowa bude... bez zadnej zabawy w wycinanie tego i spawanie nowej... obejzalem juz kilka sztuk i we wszystkich brakuje tej wlasnie podluznicy...
CZY JEST KTOS W STANIE MI TO WYTLUMACZYC....?
Szczerze mowiac gdy kupowalem jeszcze nissana to tez sie spotkalem z takimi przypadkami ze nie bylo tej wlasnie lewej podluznicy.... o co chodzi.....?
Bede wdzieczny jesli mi ktos wytlumaczy co sie z nimi dzieje....
Posprawdzajcie dokladnie u siebie czy macie te podluznice...
Pozdrawiam...
[ Dodano: Sob 13 Cze, 2009 01:12 ]
cośik pokopałem z tym postem sorki
S13 nie jest jakims mega obiektem kultu , jest to relatywnie tani , dość mocny, lekki a co najwazniejsze podatny na mody samochod ktory mozna wykorzysytwac w sporcie i to daje frajde a nie trzymanie go w garazu...
bez urazymlodyrumak17 pisze:będę chciał zostawić swojemu dziecku a nie rozdupcyć na torze...