Może ktoś z doświadczenia pomoże mi problem jest taki:
Chce założyć felgi 18 cali 8 cali szerokie et48 niestety... przy próbie założenia oczywiście zaciski blokują koła. Przymieżałem dystans ok.5-6mm i by koło się kręciło ale już wtedy szpilki okazały się za krótkie bo nakręcały się tylko na 5,5-6 obrotów. I teraz co robić wymiana szpilek jest dość kosztowna bo 1 szpilka kosztuje ok.15 zł co daje ok.300zł za komplet na 4 koła. Wpadłem na pomysł żeby założyć dystans 25mm z własnymi szpilkami tylko obawiam się że koła będą tarły o nadkola? co radzicie? ktoś zakładał może 25mm do s14 i felgi z podobnym et
dopasowanie dystansu do s14a
Moderator: Moderator
dystanse z nabitymi szpilkami to wyjda ci duzo drozej niz komplet szpilek do piast
jak dasz dystans 25mm to bedziesz mial et23
byly podawane juz kilka razy w tematach o felgach linki do zachodnich stronek o sx z calaaaaa masaaaa zdjec + opis jaka felga, dystans, zawieszenie itp
jak dasz dystans 25mm to bedziesz mial et23
byly podawane juz kilka razy w tematach o felgach linki do zachodnich stronek o sx z calaaaaa masaaaa zdjec + opis jaka felga, dystans, zawieszenie itp
BMW E60 M5 [507KM/520Nm] & BMW E60 545i M-Sport [333KM/450Nm] & JEEP GRAND CHEROKEE ZJ 5.9L V8 Limited LX - LA 5"/33" [242KM/468Nm].
Było: S13 CA@260KM, S13 USDM@SR, S13@SR20DET: GT2876R, Arias, Eagle, Tomei, Apexi, ISC, Work, Takata, Spal...@350KM
Było: S13 CA@260KM, S13 USDM@SR, S13@SR20DET: GT2876R, Arias, Eagle, Tomei, Apexi, ISC, Work, Takata, Spal...@350KM
Szpilki kupisz taniej niz 15zł za sztuke i to najtaniej rozwiaże Ci problem.
Wtedy dystans przelotowy około 10-15mm i bedzie wyglądało kozak
Wtedy dystans przelotowy około 10-15mm i bedzie wyglądało kozak
-
- Proszę nie bić nowego
- Posty: 8
- Rejestracja: pn 03 sie, 2009 23:45
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Ja założyłem u siebie dystans ze szpilkami i jestem zadowolony ze nie zdecydowałem się na wymianę szpilkami bo osobny koszt to szpilki,a osobny to dystans plus jeszcze czas na wymianę tego wszystkiego,a nie masz pewności ze wszystkie "łatwo" będą chciały się poddać. Co do wymiaru dystansu to zawsze możesz zdecydować się na mniejszą grubość tzn 10-15 mm i powinno wszystko banglać
10-15mm nie zrobisz przykręcanych
przykręcane tak by nie ingerowac w obecne szpile to około 25-26mm...
przykręcane tak by nie ingerowac w obecne szpile to około 25-26mm...
ige a podesłał byś link do tych fotek z zawieszeniem dystansem itp. bo ja nie moge tego konkretnie znaleźć. A takie et 23 to bedzie wystawać za obrys samochodu albo przycierać o nadkola?? Najmniejszy dystnas ze szpilkami to 23mm z tego co widziałem. Wymiana szpilek to koszt minimum 400zł zakładając wymiane u mechanika do tego dystans 10mm ok.200zł i robi się 600zł. Tylko pytanie co bedzie jak założyłbym ten 25 mm ?!
Jak zakładać szpilki dłuższe to ile długości mają seryjne mm??
Jak zakładać szpilki dłuższe to ile długości mają seryjne mm??
Ostatnio zmieniony pt 07 maja, 2010 13:41 przez Igorek, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto hamuje ten przegrywa !
Jak dasz 23mm to bedą wystawać Ci seryjne szpilki za dystans a to niedobrze wiec dlatego napisalem 26mm by sie schowały.
Ja za szpilki 70mm dałem około 130zł ( 16 sztuk ) a zmiana to pół dnia roboty.
Wiecej samozaparcia
Ja za szpilki 70mm dałem około 130zł ( 16 sztuk ) a zmiana to pół dnia roboty.
Wiecej samozaparcia
slabo szukales masz tam linki do odpowiednich stron
topics44/alufelgi-i-opony-vt3562.htm?po ... g&start=60
topics44/felgi-w-s14-s13-jakie-et-da-si ... vt5841.htm
binio napisz jeszcze gdzie kupowales dla potomnych
topics44/alufelgi-i-opony-vt3562.htm?po ... g&start=60
topics44/felgi-w-s14-s13-jakie-et-da-si ... vt5841.htm
binio napisz jeszcze gdzie kupowales dla potomnych
BMW E60 M5 [507KM/520Nm] & BMW E60 545i M-Sport [333KM/450Nm] & JEEP GRAND CHEROKEE ZJ 5.9L V8 Limited LX - LA 5"/33" [242KM/468Nm].
Było: S13 CA@260KM, S13 USDM@SR, S13@SR20DET: GT2876R, Arias, Eagle, Tomei, Apexi, ISC, Work, Takata, Spal...@350KM
Było: S13 CA@260KM, S13 USDM@SR, S13@SR20DET: GT2876R, Arias, Eagle, Tomei, Apexi, ISC, Work, Takata, Spal...@350KM
Gdzies na allegro..
Nie pamietam od kogo już
Nie pamietam od kogo już
znalazłem takie wypowiedzi IceMana i z tego co pisze to jakbym zmienił et na 23mm to było by dobrze??IceMan pisze: czyli tak naprawde felga 17x8 et20 wejdzie i wtedy jest mniej wiecej równo z błotnikiem, ciut wystaje może 3mm
o ile et25 jest jeszcze ok
to 31 i 36 to kupa auto bedzie srednio wygladac bo kola beda schowane troche
tak jak pisalem przy feldze 17x8 et20 jest miodek
Kto hamuje ten przegrywa !
Ja zakladalem felgi seryjne od skaya r34 i przy okazji wymienialem zwrotnice, ta nowa ktora wsadzalem od s14a miala dluzsze szpilki juz mialem kupywac sruby przelotowe kombinowac z dystansami itd.Zauwazylem ze na s14 wkrecalo sie idealnie, uciolem te za dlugie z przodu wszystko gralo z tylu tez... dolozylem dystanse 20mm tez ok... czasami wystarczy sie dluzej zastanowic.
Polecam felgi od skaya r34, jesli ktos chce trzymac s14 w serii ale po lifcie mozna je zobaczyc na moim koncie na www.facebook.pl
sba4ever@gmail.com, sebastian jankowski
Polecam felgi od skaya r34, jesli ktos chce trzymac s14 w serii ale po lifcie mozna je zobaczyc na moim koncie na www.facebook.pl
sba4ever@gmail.com, sebastian jankowski