Podsterowność s13
Moderator: Moderator
[center]Podstawy temat o ustawieniu zawieszenia dla LFS
Wszystko pięknie opisane.Polecam.
http://pl.lfsmanual.net/index.php?title=Podstawy_ustawiania_samochodu&redirect=no
Prawdopodobnie chodzi ci o podsterowność na wejściu.
[/center]
Wszystko pięknie opisane.Polecam.
http://pl.lfsmanual.net/index.php?title=Podstawy_ustawiania_samochodu&redirect=no
Prawdopodobnie chodzi ci o podsterowność na wejściu.
[/center]
ekstra tabelka !
Najczesciej spotykany powod podsterownosci to zaspawany most
Najczesciej spotykany powod podsterownosci to zaspawany most
Chyba nadsterownościMartinez pisze:ekstra tabelka !
Najczesciej spotykany powod podsterownosci to zaspawany most
Doładowanie jest jak narkotyk za pierwszym razem najlepsze później wydaje sie tylko słabsze i słabsze ...więc musisz ładować więcej!
Nie specjalnie... Wyobraź sobie jak obydwa koła pchają Ci samochód naprzód, a na froncie masz jakieś liche łyse kapcie, które w ogóle nie skręcają mimo, że machasz kierownicą i wypadasz z zakrętu lecąc na 20cm krawężnik ;pbazabaza pisze:Chyba nadsterownościMartinez pisze:ekstra tabelka !
Najczesciej spotykany powod podsterownosci to zaspawany most
Tak, zaspawany most w znacznym stopniu powoduje podsterowność na wejściu do zakrętu ale na wyjściu z zakrętu powoduje nadsterowność.Martinez pisze:ekstra tabelka !
Najczesciej spotykany powod podsterownosci to zaspawany most
-
- Prime Druciarz
- Posty: 1598
- Rejestracja: sob 18 kwie, 2009 19:47
- Lokalizacja: Łódź
Prawda! Spaw destabilizuje auto. Z własnego doświadczenia wiem że lekko robieżne przednie koła pomagają w zwalczaniu podsterowności i bokiem tez się lepiej lata. Tracimy za to czucie w położeniu 0 kiery. Jednak najlepiej podsterowność zwalczać dużą dawką gazu i strzałem ze sprzęgła
- Silicone
- Stały gość
- Posty: 218
- Rejestracja: czw 11 sty, 2007 14:28
- Lokalizacja: Kraków/Hebdów
- Kontakt:
dobra opona i odpowiednia geometria...
jednak wole to rozwiazanie
jednak wole to rozwiazanie
PiotrekŁDZ pisze:Jednak najlepiej podsterowność zwalczać dużą dawką gazu i strzałem ze sprzęgła
Montaż i Strojenie DET 3, EMU, VEMS, itp...
Kraków
Kraków
a wymiana stabilizatorów na grubsze, cieńsze jak wpływa na podsterowność czy nadsterowność
Doładowanie jest jak narkotyk za pierwszym razem najlepsze później wydaje sie tylko słabsze i słabsze ...więc musisz ładować więcej!
Tak, tam na tym zdjęciu co zamieściłem też jest o dobraniu stabilizatora i jego wpływie na podsterowność/nadsterowność.
Przede wszystkim negatyw przód około 2-3 stopni.
twardszy stabi z przodu
dobre opony
to na początek co może wykonać każdy . Reszta to już wyższa szkoła jazdy w zależności od założonego zawiasu i jego możliwości
twardszy stabi z przodu
dobre opony
to na początek co może wykonać każdy . Reszta to już wyższa szkoła jazdy w zależności od założonego zawiasu i jego możliwości
I to co podejrzewam z jakichs tam textów znalezionych wczesniej , to masz RB.
Moze byc za daleko z przodu przez co przod jest za ciezki...
Twardsze sprezyny na przod , stabilizatory grubsze z dobrymi łącznikami no i geometria
Moze byc za daleko z przodu przez co przod jest za ciezki...
Twardsze sprezyny na przod , stabilizatory grubsze z dobrymi łącznikami no i geometria
Z tym RB masz racje aktualnie jest to poprawiane i będzie przesunięty maksymalnie w tył
Doładowanie jest jak narkotyk za pierwszym razem najlepsze później wydaje sie tylko słabsze i słabsze ...więc musisz ładować więcej!
a jak się ma zwiększanie rozstawu kół (dystanse) tzn. zwiększenie tylko na przedniej osi albo odwrotnie
Doładowanie jest jak narkotyk za pierwszym razem najlepsze później wydaje sie tylko słabsze i słabsze ...więc musisz ładować więcej!