Witam!
Czy jest jakiś patent na szybkie zdjęcie piasty tylnego koła w s13?
Próbowałem dzisiaj zdjąć piastę tylnego koła, zacisk hamulca odkręciłem, tarczę hamulcową też zdjąłem, no i nie wiem jak zdjąć to cholerstwo.
W serwisówce jest napisane, żeby najpierw odkręcić zwrotnicę, potem zdjąć łożysko razem z piastą i dopiero zdejmować piastę. Czy jest jakiś inny sposób na wyjęcie piasty? Śruby są mocno pordzewiałe i wolałbym darować sobie walkę z nimi.
Z góry dziękuję za pomoc!
Zdejmowanie piasty w s13
Moderator: Moderator
Piasta jest przykrecona z tylu zwrotnicy czterema srubami.
Ostatnio zmieniony pn 22 lis, 2010 19:56 przez ige, łącznie zmieniany 2 razy.
BMW E60 M5 [507KM/520Nm] & BMW E60 545i M-Sport [333KM/450Nm] & JEEP GRAND CHEROKEE ZJ 5.9L V8 Limited LX - LA 5"/33" [242KM/468Nm].
Było: S13 CA@260KM, S13 USDM@SR, S13@SR20DET: GT2876R, Arias, Eagle, Tomei, Apexi, ISC, Work, Takata, Spal...@350KM
Było: S13 CA@260KM, S13 USDM@SR, S13@SR20DET: GT2876R, Arias, Eagle, Tomei, Apexi, ISC, Work, Takata, Spal...@350KM
Ja sciagalem cala zwrotnice.
BMW E60 M5 [507KM/520Nm] & BMW E60 545i M-Sport [333KM/450Nm] & JEEP GRAND CHEROKEE ZJ 5.9L V8 Limited LX - LA 5"/33" [242KM/468Nm].
Było: S13 CA@260KM, S13 USDM@SR, S13@SR20DET: GT2876R, Arias, Eagle, Tomei, Apexi, ISC, Work, Takata, Spal...@350KM
Było: S13 CA@260KM, S13 USDM@SR, S13@SR20DET: GT2876R, Arias, Eagle, Tomei, Apexi, ISC, Work, Takata, Spal...@350KM