Jak sie zachowuja gwinty na polskich drogach?
Moderator: Moderator
Przy gwincie masz zazwyczaj do wyboru od 6 do 12kg/mm
Dzis zrobilem first free ride moim wozidlem i powiem Wam TAK !
GWINT TO JEST TO CO POWINNO BYĆ W KAŻDYM AUCIE !
Mam XYZ Street ( reklama dla driftshop.pl ) i jest mega komfortowo a zarazem czuć idealnie auto
GWINT TO JEST TO CO POWINNO BYĆ W KAŻDYM AUCIE !
Mam XYZ Street ( reklama dla driftshop.pl ) i jest mega komfortowo a zarazem czuć idealnie auto
-
- Prime Druciarz
- Posty: 1598
- Rejestracja: sob 18 kwie, 2009 19:47
- Lokalizacja: Łódź
Poczkajcie chwile chłopaki na rzetelną wypowiedź bo ta jest zaraz po jeździe tym potworem Ostatnio mowileś że sie nie da jeździć
Ile kg ma xyz street?
Ile kg ma xyz street?
To zależy. Kiedy założyłem gwint Ksport'a (street) i się przejechałem to pomyślałem, że jest super. Dobry komfort, dobrze się kleił do jezdni. Ale potem dołożyłem poliuretany (cała zawiecha + tuleje wózka) i się zrobiło tak twardo, że aż nie przyjemnie. Następnie doszły felgi 18'', opona profil 40, i rozpórki (prawie wszystkie możliwe, auto jest pospinane z dołu i z góry). Zrobiła się masakra. Obojętnie czy amorki są skręcone na soft czy hard to nie można nawet wyczuć różnicy. Stabilizatory z ZG Odinna gotowe do montażu. Po tym zabiegu to już sam nie wiem jak twardo będzie. Doszło do takiej sytuacji, że kiedy dupowóz jet zajęty (bo gdzieś pojechałem), a moja żona musi gdzieś jechać to dzwoni po taksówkę, choć mogłaby jechać Nyską. Mówi, że tą taczką nie da się już jeździć.Binio_ pisze: GWINT TO JEST TO CO POWINNO BYĆ W KAŻDYM AUCIE !
Mam XYZ Street i jest mega komfortowo a zarazem czuć idealnie auto
Reasumując, gwint jest fajny kiedy zawiecha jest niezmodzona. Jak tylko się pomodzi to jest mega twardo, a tuleje poliuretanowe robię maskarę. Nic tak nie robi z zawiechy ping-ponga jak poliuretan. Wiem to po swoim aucie.
kwestia czy tylko jest mega twardo czy juz kola traca kontakt z ziemia na wybojach, bo wtedy to juz moze byc niebezpieczne?
Bobekk dobrze mówi, wielką różnicę robią poli. Praktycznie sprawiają, że auto przestaje nadawać się do codziennego użytku.
Mam wszystkie drążki regulowane na unibolach a one sa jeszcze twardsze niz poli , tylni wozek równiez na poli.
Dojdą tylko 2 rozporki na tyłe i dalej uważam ze jest bardzo OK
Moze Ksport jest taki twardy
Dojdą tylko 2 rozporki na tyłe i dalej uważam ze jest bardzo OK
Moze Ksport jest taki twardy
Dobrze wiedzieć bo też się zastanawiałem czy tego zawieszenia sobie nie wstawić....Dzis zrobilem first free ride moim wozidlem i powiem Wam TAK !
GWINT TO JEST TO CO POWINNO BYĆ W KAŻDYM AUCIE !
Mam XYZ Street ( reklama dla driftshop.pl ) i jest mega komfortowo a zarazem czuć idealnie auto
A czy te wszystkie rzeczy o których mówi Bobekk to się zastanowię więc może nie będzie tak złe
- roball
- -#Moderator
- Posty: 3140
- Rejestracja: śr 29 cze, 2005 21:33
- Lokalizacja: dziura na zachód od Wieliczki
Jak wyeliminowałeś wszystkie elementy tłumiące to nie ma się co dziwićBobekk pisze:To zależy. Kiedy założyłem gwint Ksport'a (street) i się przejechałem to pomyślałem, że jest super. Dobry komfort, dobrze się kleił do jezdni. Ale potem dołożyłem poliuretany (cała zawiecha + tuleje wózka) i się zrobiło tak twardo, że aż nie przyjemnie. Następnie doszły felgi 18'', opona profil 40, i rozpórki (prawie wszystkie możliwe, auto jest pospinane z dołu i z góry). Zrobiła się masakra. Obojętnie czy amorki są skręcone na soft czy hard to nie można nawet wyczuć różnicy. Stabilizatory z ZG Odinna gotowe do montażu. Po tym zabiegu to już sam nie wiem jak twardo będzie. Doszło do takiej sytuacji, że kiedy dupowóz jet zajęty (bo gdzieś pojechałem), a moja żona musi gdzieś jechać to dzwoni po taksówkę, choć mogłaby jechać Nyską. Mówi, że tą taczką nie da się już jeździć.Binio_ pisze: GWINT TO JEST TO CO POWINNO BYĆ W KAŻDYM AUCIE !
Mam XYZ Street i jest mega komfortowo a zarazem czuć idealnie auto
Reasumując, gwint jest fajny kiedy zawiecha jest niezmodzona. Jak tylko się pomodzi to jest mega twardo, a tuleje poliuretanowe robię maskarę. Nic tak nie robi z zawiechy ping-ponga jak poliuretan. Wiem to po swoim aucie.
Ja jeżdżę tylko na spiętej górze + KYB GR2 + HR-35, komplet poli - auto się trzyma a plomby z górnych zębów nie wypadają, choć przez progi trzeba z zatrzymania przejeżdżać bo się nysa jak małysz zachowuje
Reasumując - musi być w zawieszeniu jakiś element tłumiący,
wyeliminowanie pracy kół w płaszczyźnie poziomej poprawia prowadzenie,
jeżeli uda się zachować progresję w pionie to jest dobre prowadzenie i akceptowalny komfort.
Człowiek człowiekowi wilkiem,
a zombie zombie zombie...
a zombie zombie zombie...
-
- Postojebca
- Posty: 1608
- Rejestracja: pn 15 paź, 2007 20:04
- Lokalizacja: Gm. G?ogówek(opolskie)
- Kontakt:
Bobekk pisze: , i rozpórki (prawie wszystkie możliwe, auto jest pospinane z dołu i z góry). Zrobiła się masakra..
Przepraszam
Ostatnio zmieniony pt 25 mar, 2011 20:34 przez Tomek89, łącznie zmieniany 1 raz.
Niewiele by to zmieniło
Ostatnio zmieniony pt 25 mar, 2011 20:45 przez Binio_, łącznie zmieniany 1 raz.
Racja. Gwint dla każdego autaBinio_ pisze: GWINT TO JEST TO CO POWINNO BYĆ W KAŻDYM AUCIE !
Mam XYZ Street i jest mega komfortowo a zarazem czuć idealnie auto
Zgadzam się, też wsadziłem K-Sporta Street i jest w miarę komfortowo. Porównywalnie do zawiasu z mojej poprzedniej S13 w której były niższe niemieckie sprężyny firmy ???.Bobekk pisze:To zależy. Kiedy założyłem gwint Ksport'a (street) i się przejechałem to pomyślałem, że jest super. Dobry komfort, dobrze się kleił do jezdni.
W porównaniu do oryginału jest twardziej, ale bez dramatu.
Ustawienie zawiasu - sprężyny skręcone na styk i amortyzatory na soft.
Taki set na dzień dobry z czasem potestuje się twardsze sety.
Ja myślę, że każdemu kto kładł asfalt w Polsce, albo brał udział w projektowaniu jakiejkolwiek publicznej drogi powinno się automatycznie z przymusu montować gwint w aucie!!Litwinow pisze:Racja. Gwint dla każdego autaBinio_ pisze: GWINT TO JEST TO CO POWINNO BYĆ W KAŻDYM AUCIE !
Mam XYZ Street i jest mega komfortowo a zarazem czuć idealnie auto
Ostatnio zmieniony wt 29 mar, 2011 12:22 przez mysza, łącznie zmieniany 1 raz.
Przedszkole Montessori FaSolLa
Protest Wyborczy
Mateusz Pucharski
Mój wóz to moja twierdza, w tej twierdzy jem i pierdzę...
Protest Wyborczy
Mateusz Pucharski
Mój wóz to moja twierdza, w tej twierdzy jem i pierdzę...