Prześwit i obniżenie

Wachacze, klatki , rozpórki, armortyzatory, drązki, gumy itp.

Moderator: Moderator

majstermoto
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 18
Rejestracja: wt 21 lut, 2012 23:14
Lokalizacja: EBE

Odgrzeje troche kotleta, ale nie chce zakładac nowego tematu skoro juz jest- mój SX stoi b wysoko- chyba seria bo miedzy opona a błotnikiem jest lekko 6cm- sztywnosc ok ale boja sie na boki- bardzo zlym wyjsciem z sutuacji jest obciecie sprezyn o 3-4 cm i danie rozporki na kielichy?

edit- nie chce ładowac chinskiego badziewia a na porzadne teraz mi szkoda kasy (a wyglada to zle bo jest za wysoko)- mam teraz rozrzad do wymiany i olej oraz zakupilem pompe takze mam inne wydatki...
Ostatnio zmieniony śr 14 mar, 2012 00:25 przez majstermoto, łącznie zmieniany 1 raz.
Albo grubo, albo wcale!

Nissan 200sx s13 1993 rok CA18DET
Awatar użytkownika
Artur1020
Postojebca
Postojebca
Posty: 1643
Rejestracja: pn 15 lut, 2010 22:46
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Kontakt:

nie tnij sprezyn bron cie boze!!!! byl o tym tamat.


topics47/ciecie-przednich-sprezyn-vt19889.htm


jakie masz opony? tzn rozmiary ich
Niesz sztuka zabić muche przednia szyba tylko boczną =)))
Awatar użytkownika
piotras1554
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 913
Rejestracja: ndz 26 kwie, 2009 15:00
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

albo wstaw spr od 124D talerzyk dolny i górny dajesz od tylnich ori nissana i spawasz to do kupy i zawozisz do utwardzenia i masz nisko twardo :D ja mam tak u siebie i śmigałem po mieście i nic się nie dzieje

Obrazek
NISSAN 200SX 4.0 V8 1UZ-TFE
PROFI Z NICZEGO :D
Awatar użytkownika
Draxan
Postojebca
Postojebca
Posty: 1642
Rejestracja: czw 23 cze, 2011 20:52
Lokalizacja: UK - Bridgend / PL - Kraków
Kontakt:

A wspomniales ze nie da sie wyjechac na tym z pod domu? :D :P
Awatar użytkownika
piotras1554
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 913
Rejestracja: ndz 26 kwie, 2009 15:00
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

worze ze sobą deski i podkładam jak mijam jakiegoś garba więc nie jest źle :D a ludzie się patrzą i dziwią co ja robię a ja staje wysiadam i deski podkładam :lol:
NISSAN 200SX 4.0 V8 1UZ-TFE
PROFI Z NICZEGO :D
Awatar użytkownika
erison
Postojebca
Postojebca
Posty: 1619
Rejestracja: śr 06 sie, 2008 21:42
Lokalizacja: Bydgoszcz

Potras ma może powiedzieć jaką masz siłę wybicia na tych amorkach i jaki jest rate kg/mm na sprężynach bo powyżej 12 to jest brak jakiejkolwiek trakcji i nie mowie tutaj w pozytywnym sensie tego znaczenia. Do Driftu wbrew pozorom jest potrzebna bardzo dobra przyczepność i amortyzacja aby mieć kontrole nad poślizgiem i nie robić co chwile spinów.
Awatar użytkownika
piotras1554
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 913
Rejestracja: ndz 26 kwie, 2009 15:00
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

nie mam pojęcia ale jeździłem kumpla e36 co ma na stałe zrobione na zawody gleby to do sztywnego jeszcze mi daleko bo u niego jest masakra jechać po malusieńkich nierównościach
NISSAN 200SX 4.0 V8 1UZ-TFE
PROFI Z NICZEGO :D
Ban0ff
Postojebca
Postojebca
Posty: 1813
Rejestracja: pn 19 wrz, 2005 14:47
Lokalizacja: Jarosław
Kontakt:

to na seryjnym amorze jest?
Sprzedam przewody teflonowe do turbo w oplocie stalowym, komplet do CA18 (t25/t28/gt2x) 300zl, SR20 320zl info na priv

S13 2JZ / 730HP 820NM
Awatar użytkownika
piotras1554
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 913
Rejestracja: ndz 26 kwie, 2009 15:00
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

tak amor był rozebrany pospawany i poskładany i utwardzony (rzuciłem sie na taki krok bo jak wiadomo jak się przerabia skręt to ori spr blokuje się o wnęke)

na gwinta szkoda mi kasy było bo i tak nie jeżdżę ani zimą ani w deszczu ani w terenie wiec nie potrzebna mi reg wysokości jak by ktoś pytał o to ze czemu nie kupiłem :)
Ostatnio zmieniony śr 14 mar, 2012 12:08 przez piotras1554, łącznie zmieniany 1 raz.
NISSAN 200SX 4.0 V8 1UZ-TFE
PROFI Z NICZEGO :D
Awatar użytkownika
mielnik
Stały gość
Stały gość
Posty: 409
Rejestracja: śr 20 kwie, 2011 17:56
Lokalizacja: Wrocław

piotras1554 pisze:tak amor był rozebrany pospawany i poskładany i utwardzony (rzuciłem sie na taki krok bo jak wiadomo jak się przerabia skręt to ori spr blokuje się o wnęke)

na gwinta szkoda mi kasy było bo i tak nie jeżdżę ani zimą ani w deszczu ani w terenie wiec nie potrzebna mi reg wysokości jak by ktoś pytał o to ze czemu nie kupiłem :)
pewnie, po co Ci regulacja wysokosci, jak lepiej wozic ze soba deski :) rozumowanie mistrz
Awatar użytkownika
piotras1554
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 913
Rejestracja: ndz 26 kwie, 2009 15:00
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

mielnik pisze:
piotras1554 pisze:tak amor był rozebrany pospawany i poskładany i utwardzony (rzuciłem sie na taki krok bo jak wiadomo jak się przerabia skręt to ori spr blokuje się o wnęke)

na gwinta szkoda mi kasy było bo i tak nie jeżdżę ani zimą ani w deszczu ani w terenie wiec nie potrzebna mi reg wysokości jak by ktoś pytał o to ze czemu nie kupiłem :)
pewnie, po co Ci regulacja wysokosci, jak lepiej wozic ze soba deski :) rozumowanie mistrz
tak przed każdym garbem będę lewarował auto i podwyższał gwint a jak minę to obniżę to by było dopiero chore, ja mam takiego garba wielkiego z Rumuni to go muszę tak pokonywać i nie tylko ja spora część kumpli co do mnie wpada dzwoni ze dalej nie przejedzie a jak bym miał ustawione zawieszenie na pokonanie tylko tego jednego garba to musiał bym seryjne zawieszenie zapodać wtedy bym go pokonał
Ostatnio zmieniony śr 14 mar, 2012 14:42 przez piotras1554, łącznie zmieniany 1 raz.
NISSAN 200SX 4.0 V8 1UZ-TFE
PROFI Z NICZEGO :D
Awatar użytkownika
mielnik
Stały gość
Stały gość
Posty: 409
Rejestracja: śr 20 kwie, 2011 17:56
Lokalizacja: Wrocław

skoro masz takiego az garba to air ride sobie zafunduj :D jeden guzik i jestes jak jeep i przejezdzasz :D
Awatar użytkownika
kolosezw
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 550
Rejestracja: śr 16 wrz, 2009 21:56
Lokalizacja: wroclaw
Kontakt:

to trzeba zrobic zrzute na troche betonu i wylac :-P

ale fakt, na garby nie ma innej rady... albo wozisz deski albo masz normalna glebe
Obrazek
Awatar użytkownika
SKYLINE R34
Stały gość
Stały gość
Posty: 311
Rejestracja: sob 20 gru, 2008 11:47
Lokalizacja: Bogatynia

ALBO likwidujesz przeszkode czyli garb. Ja tak z kumplami zrobilismy na naszej ulicy jednokierunkowej :D w nocy rozmontowalismy garba i mamy ulice do weekendowych race-ów :)
Było s13
Jest s14a
Awatar użytkownika
erison
Postojebca
Postojebca
Posty: 1619
Rejestracja: śr 06 sie, 2008 21:42
Lokalizacja: Bydgoszcz

Nice :above:
ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenie / Usztywnienie”