Szpera w s14a

Wachacze, klatki , rozpórki, armortyzatory, drązki, gumy itp.

Moderator: Moderator

Manson

Witam,
Ostatnio bawilem sie troche w taki pseudo drift i wszystko jest pieknie, jednakze gdy probuje krecic kolka (czytaj kola skrecona i gaz :) ) samochod 2 razy zakreci i jedno kolo traci przyczepnosc i wozek staje. Czy tez tak macie czy moze moja szpera padla ? Szukalem troche na sxoc i pisza ze szpera wiskotyczna nie lapie tak dobrze jak w np BMW ale i tak chyba powinno krecic. Moze ktos pomoze ?
suchar
Stały gość
Stały gość
Posty: 202
Rejestracja: pt 03 wrz, 2004 08:42
Lokalizacja: Dąbrówka
Kontakt:

Jakbys mial ochote pomacac sobie szpere, pokrecic piastami gola reka, zeby przylukac jak to ogranoleptycznie dziala, to daj znac. Mam na podlodze tylny most od S14a ze szpera i bedzie to chyba lada moment rozkrecane wiec bedzie okazja zkakac co tam w srodku siedzi poza zebatkami i kupa oleju. Tyle moge pomoc.
Z tego co wiem, to jest mozliwosc "wzmocnienia" szpery, szczegoly na priv.
Jeszcze informacja nie sprawdzona, ale to moze byc prawdopodobne.
Awatar użytkownika
GT350TA
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 40
Rejestracja: sob 13 wrz, 2003 18:33
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Szpera jest w porządku tylko bączki to nie taka prosta sprawa polegająca na skręceniu kół i daniu w gaz. W odpowiednim momencie należy kontrować a czasami nawet odkręcać żeby utrzymać samochód w bączku. Najlepiej ściągnąć sobie drifting bible i tam pod koniec Tsuchi pokazuje jak to się robi starym hachiroku o mocy 120 koni ze szperą.Na dobrą sprawę samochodem bez szpery tez można tylko jest to jeszcze trudniejsze.
Pozdrawiam
No replacement for disaplacement.
Manson

No tak wlasnie myslalem ze to nie takie proste, bo faktycznie czasami wychodzi lepiej czasami gorzej, w kazdym razie dokopalem sie do jakis postow na sxoc.com i pisza ze szpera w 200 sxach jest lipna i albo trzeba ja wzmacniac albo przelozyc z s15.
Awatar użytkownika
GT350TA
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 40
Rejestracja: sob 13 wrz, 2003 18:33
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

W 270R wsadzili zamiast wiskotycznej (seria) szperę płytkową dla "polepszenia doznań z jazdy". Domyślam się że do s15 też dali tę lepszą.Tylko że ta druga za to się szybciej zuzywa.
Pozdrawiam
No replacement for disaplacement.
Dewik
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 110
Rejestracja: pt 15 paź, 2004 22:14
Lokalizacja: Sieradz (łódzkie)
Kontakt:

Ludzie co wy gadacie?!!!Od kiedy autem jest ciezej zakrecic baczka jak nie ma szpery???Moja S13 slicznie sie obraca a szpery nie ma :)A po drugie szpera działa tylko na prostej,przeciez to jest normalne,ze jak skrecasz to wtedy roznicowy działa tzn: nie to ze szpera juz wogole nie łapie ;p Ale można powiedziec,ze jak krecisz baczki to szpery nie masz :)
Awatar użytkownika
jarkowy
Założyciel Klubu
Założyciel Klubu
Posty: 1088
Rejestracja: sob 26 lip, 2003 23:29
Lokalizacja: Władysławowo
Kontakt:

Ulalala
A po drugie szpera działa tylko na prostej
Dewik Coś Ci się pomyliło chyba. :shock:

To po co montować szpre (tylko po to zeby był lepszy start podczas rusznia?)
Kiedyś był temat "LSD szprey i inne bajery" czy jaoś tak radze do niego wrócić
GTR Sprzedany ale Avatara spobie zostawiam z sentymentu...

SKYRACING

OO\____/OO

602227141


Turbokiller

automatyka www.horyzont.co
pokoje gościnne nad morzem we władysławowwie www.impresja.co
600-961-666
Manson

Dewik ma ciekawa teorie :) w kazdym razie wszystko jest ok, tylko ten typ tak ma :)
Dewik
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 110
Rejestracja: pt 15 paź, 2004 22:14
Lokalizacja: Sieradz (łódzkie)
Kontakt:

He,he,heh :) Chłopaki źle mnie zrozumieliscie,zreszta ja sam sie zakreciłem,hehe :) Chodziło mi o to,że szpera na zakretach nie blokuje sie bo przeciez pojachalibyusmy prosto?!!!w moscie sa takie sprzęgiełka,które maja właśnie za zadanie regulowac blokade,oczywiscie ze w zakretach autko ze szpera jest bardziej przyczepne niz auto bez szpery....Najbardziej odczówam to jak jezdze swoim nissanem i BMW starszego ;)Pozdrawiam(jaka gafa :P) :absolute: :alien:
Awatar użytkownika
GT350TA
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 40
Rejestracja: sob 13 wrz, 2003 18:33
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Tu nie chodzi o przyczepność,przecież auto bez szpery ma na kole odciążonym przyczepność bo nie zostaje na nie przekazana moc. I właśnie o tę moc potrzebna do odpychania samochodu podczas działania mechanizmu różnicowego chodzi.
Pozdrawiam
No replacement for disaplacement.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenie / Usztywnienie”