Skręcać mocniej

Wachacze, klatki , rozpórki, armortyzatory, drązki, gumy itp.

Moderator: Moderator

Awatar użytkownika
czarny1986r
-#Klubowicz
-#Klubowicz
Posty: 797
Rejestracja: sob 10 paź, 2009 22:04
Lokalizacja: Konin

http://engineeredtoslide.com/ oni mieli jeszcze niedawno w swojej ofercie takie przespawane wachacze, cena okolo 300$ za parke, napisz do nich, moze jeszcze maja ;)
Awatar użytkownika
kamilp1908
-#Klubowicz
-#Klubowicz
Posty: 1433
Rejestracja: śr 30 maja, 2007 07:06
Lokalizacja: Płock/Warszawa
Kontakt:

Moze sie ktos orientuje, ktory Nissan mial najdluzsze drazki kierownicze (ktore beda pasowac do s13 oczywiscie)?
Ewentualnie z jakiego innego samochodu podpasuja dluzsze drazki do Nissana?
Planuje przesunac miejsce mocowania wahacza, zeby zwiekszyc negatyw (chce zrobic podobnie jak ma Binio), ale do tego potrzebuje dluzszych drazkow, bo pewnie seryjne nie dadza rady.
Turbo zaczyna pompować, a tylne koła wariować :D
Ban0ff
Postojebca
Postojebca
Posty: 1813
Rejestracja: pn 19 wrz, 2005 14:47
Lokalizacja: Jarosław
Kontakt:

zalezy jak dlugie maja byc, robiac adapter do magla mozesz zastosowac kazdy drazek jaki wpadnie w reke :)
Sprzedam przewody teflonowe do turbo w oplocie stalowym, komplet do CA18 (t25/t28/gt2x) 300zl, SR20 320zl info na priv

S13 2JZ / 730HP 820NM
Awatar użytkownika
claysman
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 754
Rejestracja: pn 09 sty, 2012 22:19
Lokalizacja: Ujście k/Piły
Kontakt:

Pod seryjny gwint w maglu najdłuższy drążek jest chyba z Mazdy 323
Awatar użytkownika
Binio_
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 4685
Rejestracja: wt 30 maja, 2006 01:19
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Kamil napisz do mnie na gg ;)
Awatar użytkownika
...Bartuś...
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 69
Rejestracja: pn 22 wrz, 2008 21:57
Lokalizacja: Warszawskie Hawaje
Kontakt:

Zapytam tutaj.

Kupiłem zestaw podkładek pod magiel od Tomson'a oczywiście nie da się ustawić Geometrii ponieważ seryjne drążki są za długie.

I chyba znalazłem rozwiązanie dla tego problemu a mianowicie:

Drążki kierownicze od Nissana Mircy K11 - Dł.277mm na dodatek są grubsze niż seria bo M14 i mają możliwość skrócenia w razie potrzeby i do gwintowania.

http://sklep.intercars.com.pl/dynamic/u ... b9850149a2

Moje pytanie teraz od czego dać końcówkę drążka która podejdzie pod zwrotnice od S13?
Wiem że zakłada się od Maxisimy,ale może te od Micry też pasują?
Ostatnio zmieniony ndz 15 wrz, 2013 15:08 przez ...Bartuś..., łącznie zmieniany 1 raz.
Skyline R33 GTS-T Auto - S13 Ca18DET Stage 2 :)
Yellow DailyDriver
Ban0ff
Postojebca
Postojebca
Posty: 1813
Rejestracja: pn 19 wrz, 2005 14:47
Lokalizacja: Jarosław
Kontakt:

wydluz wahacze :)
Sprzedam przewody teflonowe do turbo w oplocie stalowym, komplet do CA18 (t25/t28/gt2x) 300zl, SR20 320zl info na priv

S13 2JZ / 730HP 820NM
Awatar użytkownika
Lolson
Stały gość
Stały gość
Posty: 477
Rejestracja: pt 12 mar, 2010 22:30
Lokalizacja: Warszawa

a nie mogłeś po prostu przyciąć drążka i końcówki drążka? One bez przespawanych zwrotnic lub chociaż dłuższego wahacze ssą pauke.. koła sie blokują przy max skręcie i koło wpierdziela sie w podłużnice..
We are INSANITY CREW✌️
Facebook
Instagram
Awatar użytkownika
...Bartuś...
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 69
Rejestracja: pn 22 wrz, 2008 21:57
Lokalizacja: Warszawskie Hawaje
Kontakt:

Na razie nie potrzebuje większego skrętu niż po podkładkach i zeszlifowanych odbojach na zwrotnicach.

Mogę skrócić i nagwintować,ale tamte drążki mają duży plus są grubsze.

Wiesz jeździłem Nissanem z tym zestawem i nie miałem problemu z blokująca się kierownicą czy nie odbijaniem.
Skyline R33 GTS-T Auto - S13 Ca18DET Stage 2 :)
Yellow DailyDriver
Awatar użytkownika
Lolson
Stały gość
Stały gość
Posty: 477
Rejestracja: pt 12 mar, 2010 22:30
Lokalizacja: Warszawa

No to u mnie jest spory problem, dodatkowo koło czasami przy dokręceniu wpadało w wibracje..wahacze mam od s14
We are INSANITY CREW✌️
Facebook
Instagram
Awatar użytkownika
streetfighter44
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 170
Rejestracja: pt 16 mar, 2012 22:24
Lokalizacja: zabrze
Kontakt:

mam problem przy wzuceniu 18 cali na przod i dołozeniu dystansu 50mm koła mi delikatnie ocieraja o nadkole z budyna w lini zawiasow z maski z przodu co najlepiej zrobic zeby zwiekszyc przeswit miedzy buda a kołem skret jest seryjny nic jeszcze nie powiekszalem . Rano najwyzej podzuce fotke dokładniejsza
bokiem go bokiem
Awatar użytkownika
Saqu
-#Sympatyk
-#Sympatyk
Posty: 1033
Rejestracja: ndz 17 kwie, 2011 20:18
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

a opony nie masz czasem za wysokiej? albo auto nie mocno obniżone?
Poszukuję...
Awatar użytkownika
kacus13
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 539
Rejestracja: pn 07 sty, 2013 20:23
Lokalizacja: Opole

pewnie duze balony na tych kolach masz. ja mam u siebie na przodzie aktualnie 18 9,5 z oponami 215 35 i powiekszonym skretem o podkladki na dystansie zmieniajacym rozstaw takim prawie 50mm i ociera mi przy maks skrecie o podluznice i lekko o nadkole nad seryjnym intercoolerem ( jesli to wneka to zrob jak ja mlotek 20kg i napi.... :D) a jak nie to mniejsza opone wsadz bo raczej nic innego nie zrobisz
Awatar użytkownika
streetfighter44
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 170
Rejestracja: pt 16 mar, 2012 22:24
Lokalizacja: zabrze
Kontakt:

jak widac na foto auto nie jest za bardzo zglebione a co do opony to jest narajzie 225\45 , opony i tak benda inne na 225 lub 245\40 . Kacus nie o nadkole mi ociera guma po za tym nie bende napier..... zadnym młotkiem po budzie poto mam nadkola wieksze wstawione co mozna by zrobic zeby ta szpare zwiekszyc
Załączniki
20140615056.jpg
20140615050.jpg
bokiem go bokiem
Awatar użytkownika
kacus13
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 539
Rejestracja: pn 07 sty, 2013 20:23
Lokalizacja: Opole

no nie wiem czy da sie cos z tym zrobic wiekszosc zaklepuje ta blaszke albo odcina i zaspawuje i wtedy robi sie wiecej miejsca. mniejszy profil duzo tu nie zmieni
ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenie / Usztywnienie”