Skręcać mocniej
Moderator: Moderator
- czarny1986r
- -#Klubowicz
- Posty: 797
- Rejestracja: sob 10 paź, 2009 22:04
- Lokalizacja: Konin
http://engineeredtoslide.com/ oni mieli jeszcze niedawno w swojej ofercie takie przespawane wachacze, cena okolo 300$ za parke, napisz do nich, moze jeszcze maja
- kamilp1908
- -#Klubowicz
- Posty: 1433
- Rejestracja: śr 30 maja, 2007 07:06
- Lokalizacja: Płock/Warszawa
- Kontakt:
Moze sie ktos orientuje, ktory Nissan mial najdluzsze drazki kierownicze (ktore beda pasowac do s13 oczywiscie)?
Ewentualnie z jakiego innego samochodu podpasuja dluzsze drazki do Nissana?
Planuje przesunac miejsce mocowania wahacza, zeby zwiekszyc negatyw (chce zrobic podobnie jak ma Binio), ale do tego potrzebuje dluzszych drazkow, bo pewnie seryjne nie dadza rady.
Ewentualnie z jakiego innego samochodu podpasuja dluzsze drazki do Nissana?
Planuje przesunac miejsce mocowania wahacza, zeby zwiekszyc negatyw (chce zrobic podobnie jak ma Binio), ale do tego potrzebuje dluzszych drazkow, bo pewnie seryjne nie dadza rady.
Turbo zaczyna pompować, a tylne koła wariować
zalezy jak dlugie maja byc, robiac adapter do magla mozesz zastosowac kazdy drazek jaki wpadnie w reke
Sprzedam przewody teflonowe do turbo w oplocie stalowym, komplet do CA18 (t25/t28/gt2x) 300zl, SR20 320zl info na priv
S13 2JZ / 730HP 820NM
S13 2JZ / 730HP 820NM
Kamil napisz do mnie na gg
- ...Bartuś...
- Coś już wiem
- Posty: 69
- Rejestracja: pn 22 wrz, 2008 21:57
- Lokalizacja: Warszawskie Hawaje
- Kontakt:
Zapytam tutaj.
Kupiłem zestaw podkładek pod magiel od Tomson'a oczywiście nie da się ustawić Geometrii ponieważ seryjne drążki są za długie.
I chyba znalazłem rozwiązanie dla tego problemu a mianowicie:
Drążki kierownicze od Nissana Mircy K11 - Dł.277mm na dodatek są grubsze niż seria bo M14 i mają możliwość skrócenia w razie potrzeby i do gwintowania.
http://sklep.intercars.com.pl/dynamic/u ... b9850149a2
Moje pytanie teraz od czego dać końcówkę drążka która podejdzie pod zwrotnice od S13?
Wiem że zakłada się od Maxisimy,ale może te od Micry też pasują?
Kupiłem zestaw podkładek pod magiel od Tomson'a oczywiście nie da się ustawić Geometrii ponieważ seryjne drążki są za długie.
I chyba znalazłem rozwiązanie dla tego problemu a mianowicie:
Drążki kierownicze od Nissana Mircy K11 - Dł.277mm na dodatek są grubsze niż seria bo M14 i mają możliwość skrócenia w razie potrzeby i do gwintowania.
http://sklep.intercars.com.pl/dynamic/u ... b9850149a2
Moje pytanie teraz od czego dać końcówkę drążka która podejdzie pod zwrotnice od S13?
Wiem że zakłada się od Maxisimy,ale może te od Micry też pasują?
Ostatnio zmieniony ndz 15 wrz, 2013 15:08 przez ...Bartuś..., łącznie zmieniany 1 raz.
Skyline R33 GTS-T Auto - S13 Ca18DET Stage 2
Yellow DailyDriver
Yellow DailyDriver
wydluz wahacze
Sprzedam przewody teflonowe do turbo w oplocie stalowym, komplet do CA18 (t25/t28/gt2x) 300zl, SR20 320zl info na priv
S13 2JZ / 730HP 820NM
S13 2JZ / 730HP 820NM
a nie mogłeś po prostu przyciąć drążka i końcówki drążka? One bez przespawanych zwrotnic lub chociaż dłuższego wahacze ssą pauke.. koła sie blokują przy max skręcie i koło wpierdziela sie w podłużnice..
We are INSANITY CREW
Facebook
Instagram
- ...Bartuś...
- Coś już wiem
- Posty: 69
- Rejestracja: pn 22 wrz, 2008 21:57
- Lokalizacja: Warszawskie Hawaje
- Kontakt:
Na razie nie potrzebuje większego skrętu niż po podkładkach i zeszlifowanych odbojach na zwrotnicach.
Mogę skrócić i nagwintować,ale tamte drążki mają duży plus są grubsze.
Wiesz jeździłem Nissanem z tym zestawem i nie miałem problemu z blokująca się kierownicą czy nie odbijaniem.
Mogę skrócić i nagwintować,ale tamte drążki mają duży plus są grubsze.
Wiesz jeździłem Nissanem z tym zestawem i nie miałem problemu z blokująca się kierownicą czy nie odbijaniem.
Skyline R33 GTS-T Auto - S13 Ca18DET Stage 2
Yellow DailyDriver
Yellow DailyDriver
- streetfighter44
- Coś już wiem
- Posty: 170
- Rejestracja: pt 16 mar, 2012 22:24
- Lokalizacja: zabrze
- Kontakt:
mam problem przy wzuceniu 18 cali na przod i dołozeniu dystansu 50mm koła mi delikatnie ocieraja o nadkole z budyna w lini zawiasow z maski z przodu co najlepiej zrobic zeby zwiekszyc przeswit miedzy buda a kołem skret jest seryjny nic jeszcze nie powiekszalem . Rano najwyzej podzuce fotke dokładniejsza
bokiem go bokiem
a opony nie masz czasem za wysokiej? albo auto nie mocno obniżone?
Poszukuję...
pewnie duze balony na tych kolach masz. ja mam u siebie na przodzie aktualnie 18 9,5 z oponami 215 35 i powiekszonym skretem o podkladki na dystansie zmieniajacym rozstaw takim prawie 50mm i ociera mi przy maks skrecie o podluznice i lekko o nadkole nad seryjnym intercoolerem ( jesli to wneka to zrob jak ja mlotek 20kg i napi.... ) a jak nie to mniejsza opone wsadz bo raczej nic innego nie zrobisz
- streetfighter44
- Coś już wiem
- Posty: 170
- Rejestracja: pt 16 mar, 2012 22:24
- Lokalizacja: zabrze
- Kontakt:
jak widac na foto auto nie jest za bardzo zglebione a co do opony to jest narajzie 225\45 , opony i tak benda inne na 225 lub 245\40 . Kacus nie o nadkole mi ociera guma po za tym nie bende napier..... zadnym młotkiem po budzie poto mam nadkola wieksze wstawione co mozna by zrobic zeby ta szpare zwiekszyc
bokiem go bokiem