Skręcać mocniej
Moderator: Moderator
15mm Adamie. I kąt Akermana na 0 zrób jak będziesz przesuwał. Do tego będzie potrzebny dłuższy wahacz bo będzie albo o budę albo o drążek reakcyjny tarło. Drążek można giąć na gorąco i spawać. Po tych czynnościach studzimy w oleju
jak nie masz gwintu ani klatki to będziesz pływał przodem
- borimichal
- -#Moderator
- Posty: 2728
- Rejestracja: czw 29 mar, 2007 17:19
- Lokalizacja: Skoczów
zalezy jak dobre i twarde masz obecne zawieszenie,jesli jest miekkie to efekt bujania sie powiekszy,jesli masz twarde ktore sie nie ugina to nie poczujesz wiekszej roznicy
jak nie ma gwintu to raczej będzie bujało i przechylało auto
Seria 2,2 kg/mm, H&R maja około 4kg/mm gwint najczęściej wybierany 8 albo 10 z przodu
Wahacz skrętu nie czyni, więc nie ma co gdybać za wczasu
negatyw sam w sobie niekoniecznie, bardziej optycznie psuje poczucie wychylenia koła.
ważny jest jeszcze KWSZ ponieważ odpowiedzialny jest w pewnym sensie za odbijanie kierownicy, samo jej niedokręcanie i blokowanie oraz jako efekt uboczny zmniejszy lub zwiększy max kąt koła podąrzającego i prowadzącego
ważny jest jeszcze KWSZ ponieważ odpowiedzialny jest w pewnym sensie za odbijanie kierownicy, samo jej niedokręcanie i blokowanie oraz jako efekt uboczny zmniejszy lub zwiększy max kąt koła podąrzającego i prowadzącego
siema !
Troche ostatnio upalałem i zaczęło mnie już w sumie drażnić że przy moim skręcie ( zwrotnice od boriego + wahacze funo + relokatory i dłuższe drązki ) dość słabo ta kiera odbija . Tzn jak puszcze kierownice przy przekładce to sama kiera nie wróci trzeba jej pomóc ręką żeby zaczęła odbijać . Czasami czuć też efekt samo-dokręcania się w max skręt ...
Gdzie i czym to można wyregulować ? Dodam że mam spory negatyw który planuje zniwelować przez zrobienie fasolek na gwincie ale nie wiem czy to coś pomoże ... (Punkty mocować amorów seryjne bez relokatorów )
Troche ostatnio upalałem i zaczęło mnie już w sumie drażnić że przy moim skręcie ( zwrotnice od boriego + wahacze funo + relokatory i dłuższe drązki ) dość słabo ta kiera odbija . Tzn jak puszcze kierownice przy przekładce to sama kiera nie wróci trzeba jej pomóc ręką żeby zaczęła odbijać . Czasami czuć też efekt samo-dokręcania się w max skręt ...
Gdzie i czym to można wyregulować ? Dodam że mam spory negatyw który planuje zniwelować przez zrobienie fasolek na gwincie ale nie wiem czy to coś pomoże ... (Punkty mocować amorów seryjne bez relokatorów )
" Każdego dnia , sam na sam z koncepcją , próbujemy spełnić nasze marzenia , ciężko pracując nad każdą indywidualnością i każdą urwaną sekundą , to jest nasze życie i nasza miłość , naszego ciała i duszy ..."