Skręcać mocniej
Moderator: Moderator
- Draxan
- Postojebca
- Posty: 1642
- Rejestracja: czw 23 cze, 2011 20:52
- Lokalizacja: UK - Bridgend / PL - Kraków
- Kontakt:
Bierz przyklad z niektorych, rozped i heja - http://www.youtube.com/watch?v=dhq7McZK ... r_embedded -
Projekt 300ZX z32 Twin Turbo (504BHP / 630Nm) :
Temat - topics37/z32-stock-300zx-twin-turbo-vt20452.htm
Foty - https://picasaweb.google.com/draxan1980 ... directlink
Temat - topics37/z32-stock-300zx-twin-turbo-vt20452.htm
Foty - https://picasaweb.google.com/draxan1980 ... directlink
- piotras1554
- Stary Wyjadacz
- Posty: 913
- Rejestracja: ndz 26 kwie, 2009 15:00
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
mi się udało takie coś dalej żeby uzyskać to stabi wywalić i reakcyjny przerobić bo ograniczą
panowie mam pytanie :beg: od nośnie blokowania kiery to co mam na foto wyżej udało i się uzyskać ze jeszcze nie dochodzi do załamania tzw blokowania kierownicy a teraz tak patrze i zauważyłem ze sporo ludzi ma tak jak na maxa skręcą
i im to sie nie blokuje ?? dodam nawet ze zestaw WISEFAB ma tak samo
więc pytam o co tu biega bo jeśli można tak zrobić i nie będzie sie blokować to zawsze te kilkanaście stopni więcej jesli zna ktos odp na to pytanie to był bym wdzięczny
panowie mam pytanie :beg: od nośnie blokowania kiery to co mam na foto wyżej udało i się uzyskać ze jeszcze nie dochodzi do załamania tzw blokowania kierownicy a teraz tak patrze i zauważyłem ze sporo ludzi ma tak jak na maxa skręcą
i im to sie nie blokuje ?? dodam nawet ze zestaw WISEFAB ma tak samo
więc pytam o co tu biega bo jeśli można tak zrobić i nie będzie sie blokować to zawsze te kilkanaście stopni więcej jesli zna ktos odp na to pytanie to był bym wdzięczny
NISSAN 200SX 4.0 V8 1UZ-TFE
PROFI Z NICZEGO
PROFI Z NICZEGO
a na fotkach powyzej wyglada ze jeszcze nie ma takiego ustawienia liniowegoBan0ff pisze:...po skroceniu wasa i dosc duzym skrecie pojawia sie problem z blokowaniem kiery przy pelnym skrecie, dzieje sie tak jak swozen wahacza, koncowka drazka i drazek kierowniczy ustawia sie w jednej linii, nie ma wtedy opcji zeby odkrecic kierownice, takie cos wystepuje juz przy za duzych podkladkach w maglu.
Przesuniecie magla redukuje ten problem do czasu ....
Ostatnio zmieniony wt 20 mar, 2012 21:16 przez szaman, łącznie zmieniany 3 razy.
onepointeightT
--------------------------
Aby wstawić zdjęcia na forum należy(przy użyciu hostingu Zdjęcia Google):
- wrzucić fotki do zdjęcia google,
- dodać zdjęcia do wybranego albumu,
- będąc w albumie i posiadając zdjęcie na fullscreenie kliknąć prawym klawiszem myszy i wybrać "Kopiuj adres obrazu",
- na forum podczas pisania posta przy użyciu znaczników "IMG" wstawić wcześniej skopiowany link.
--------------------------
Aby wstawić zdjęcia na forum należy(przy użyciu hostingu Zdjęcia Google):
- wrzucić fotki do zdjęcia google,
- dodać zdjęcia do wybranego albumu,
- będąc w albumie i posiadając zdjęcie na fullscreenie kliknąć prawym klawiszem myszy i wybrać "Kopiuj adres obrazu",
- na forum podczas pisania posta przy użyciu znaczników "IMG" wstawić wcześniej skopiowany link.
- piotras1554
- Stary Wyjadacz
- Posty: 913
- Rejestracja: ndz 26 kwie, 2009 15:00
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
kurde nie kminie tego ma ktoś jakiś rysunek
NISSAN 200SX 4.0 V8 1UZ-TFE
PROFI Z NICZEGO
PROFI Z NICZEGO
rysujesz sobie linie i kladziesz na niej drazek kierowniczy,
jak na tej samej lini ulozysz koncowke drazka i sworzen wahacza to masz ustawienie w ktorym jest blokada,
chodzi o to ze koncowka drazka kreci sie jakby wokol sworznia zwrotnicy,
jak przekroczysz pewien kat to przy probie odkrecania kiery czyli wysuwania drazka z jednej strony zwrotnica "nie wie" w ktora strone ma sie obracac i sie blokuje,
zeby odkrecic zwrotnice musisz na nia zadzialac momentem czyli sila i ramieniem,
a w tym ukladzie dzialasz tylko sila bo dzialasz po promieniu w sworzen.
ponizej suuuuper wypasny rysunek odreczny, jutro moge cos konkretniejszego narysowac
pierwsze polozenie to kolo na wprost,
drugie to zwykly skret,
a trzecie to zablokowana zwrotnica.
jak na tej samej lini ulozysz koncowke drazka i sworzen wahacza to masz ustawienie w ktorym jest blokada,
chodzi o to ze koncowka drazka kreci sie jakby wokol sworznia zwrotnicy,
jak przekroczysz pewien kat to przy probie odkrecania kiery czyli wysuwania drazka z jednej strony zwrotnica "nie wie" w ktora strone ma sie obracac i sie blokuje,
zeby odkrecic zwrotnice musisz na nia zadzialac momentem czyli sila i ramieniem,
a w tym ukladzie dzialasz tylko sila bo dzialasz po promieniu w sworzen.
ponizej suuuuper wypasny rysunek odreczny, jutro moge cos konkretniejszego narysowac
pierwsze polozenie to kolo na wprost,
drugie to zwykly skret,
a trzecie to zablokowana zwrotnica.
onepointeightT
--------------------------
Aby wstawić zdjęcia na forum należy(przy użyciu hostingu Zdjęcia Google):
- wrzucić fotki do zdjęcia google,
- dodać zdjęcia do wybranego albumu,
- będąc w albumie i posiadając zdjęcie na fullscreenie kliknąć prawym klawiszem myszy i wybrać "Kopiuj adres obrazu",
- na forum podczas pisania posta przy użyciu znaczników "IMG" wstawić wcześniej skopiowany link.
--------------------------
Aby wstawić zdjęcia na forum należy(przy użyciu hostingu Zdjęcia Google):
- wrzucić fotki do zdjęcia google,
- dodać zdjęcia do wybranego albumu,
- będąc w albumie i posiadając zdjęcie na fullscreenie kliknąć prawym klawiszem myszy i wybrać "Kopiuj adres obrazu",
- na forum podczas pisania posta przy użyciu znaczników "IMG" wstawić wcześniej skopiowany link.
- piotras1554
- Stary Wyjadacz
- Posty: 913
- Rejestracja: ndz 26 kwie, 2009 15:00
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
czyli po tym co narysowałeś temu na foto blokuje kiere
NISSAN 200SX 4.0 V8 1UZ-TFE
PROFI Z NICZEGO
PROFI Z NICZEGO
no nie do konca widac jakie jest polozenie sworznia zwrotnicy i raczej brakuje troszke do tego polozenia, ale bez lepszego foto ciezko stwierdzic
onepointeightT
--------------------------
Aby wstawić zdjęcia na forum należy(przy użyciu hostingu Zdjęcia Google):
- wrzucić fotki do zdjęcia google,
- dodać zdjęcia do wybranego albumu,
- będąc w albumie i posiadając zdjęcie na fullscreenie kliknąć prawym klawiszem myszy i wybrać "Kopiuj adres obrazu",
- na forum podczas pisania posta przy użyciu znaczników "IMG" wstawić wcześniej skopiowany link.
--------------------------
Aby wstawić zdjęcia na forum należy(przy użyciu hostingu Zdjęcia Google):
- wrzucić fotki do zdjęcia google,
- dodać zdjęcia do wybranego albumu,
- będąc w albumie i posiadając zdjęcie na fullscreenie kliknąć prawym klawiszem myszy i wybrać "Kopiuj adres obrazu",
- na forum podczas pisania posta przy użyciu znaczników "IMG" wstawić wcześniej skopiowany link.
- piotras1554
- Stary Wyjadacz
- Posty: 913
- Rejestracja: ndz 26 kwie, 2009 15:00
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
aaaa to teraz kumam
a ma ktoś pomysł co zrobić z reakcyjnym jak przerobić coś bo na tyle mi blokuje koło ze mam na maglu zapas 3cm wysunięcia a szkoda go nie wykorzystać
a ma ktoś pomysł co zrobić z reakcyjnym jak przerobić coś bo na tyle mi blokuje koło ze mam na maglu zapas 3cm wysunięcia a szkoda go nie wykorzystać
Ostatnio zmieniony czw 22 mar, 2012 18:53 przez piotras1554, łącznie zmieniany 1 raz.
NISSAN 200SX 4.0 V8 1UZ-TFE
PROFI Z NICZEGO
PROFI Z NICZEGO
wahacze jednolite lub z przesunietym mocowaniem drazka reakcyjnego,
albo jeszcze dystans moze cos pomoc
albo jeszcze dystans moze cos pomoc
onepointeightT
--------------------------
Aby wstawić zdjęcia na forum należy(przy użyciu hostingu Zdjęcia Google):
- wrzucić fotki do zdjęcia google,
- dodać zdjęcia do wybranego albumu,
- będąc w albumie i posiadając zdjęcie na fullscreenie kliknąć prawym klawiszem myszy i wybrać "Kopiuj adres obrazu",
- na forum podczas pisania posta przy użyciu znaczników "IMG" wstawić wcześniej skopiowany link.
--------------------------
Aby wstawić zdjęcia na forum należy(przy użyciu hostingu Zdjęcia Google):
- wrzucić fotki do zdjęcia google,
- dodać zdjęcia do wybranego albumu,
- będąc w albumie i posiadając zdjęcie na fullscreenie kliknąć prawym klawiszem myszy i wybrać "Kopiuj adres obrazu",
- na forum podczas pisania posta przy użyciu znaczników "IMG" wstawić wcześniej skopiowany link.
- piotras1554
- Stary Wyjadacz
- Posty: 913
- Rejestracja: ndz 26 kwie, 2009 15:00
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
dystans nie wchodzi w grę bi i tak ledwo na styk przechodzi w nadkolu
NISSAN 200SX 4.0 V8 1UZ-TFE
PROFI Z NICZEGO
PROFI Z NICZEGO
- PaBBlos
- Proszę nie bić nowego
- Posty: 37
- Rejestracja: pt 23 lip, 2010 11:23
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
Mam problem z powiększeniem skrętu w s14a a dokładnie to wymieniłem:
Zwrotnice na takie ze skróconym wąsem:
Drążki oraz końcówki Tein
Offset rack spacers
Po tych modyfikacjach promień skętu sie nie powiększył ponieważ już przy 3/4 obrotu kierownicą końcówka drążka opiera się o wachacz.
Kręcąc w drugą stronę koło wychyla się bardziej ale dochodzi do wachacza i trze o niego oponą.
Rozwiązaniem tego problemu jest tylko wymiana wahacza na taki jak badtoys posiada? Czy może są inne rozwiązania?
Zwrotnice na takie ze skróconym wąsem:
Drążki oraz końcówki Tein
Offset rack spacers
Po tych modyfikacjach promień skętu sie nie powiększył ponieważ już przy 3/4 obrotu kierownicą końcówka drążka opiera się o wachacz.
Kręcąc w drugą stronę koło wychyla się bardziej ale dochodzi do wachacza i trze o niego oponą.
Rozwiązaniem tego problemu jest tylko wymiana wahacza na taki jak badtoys posiada? Czy może są inne rozwiązania?
dolozenie dystansu odsunie ci kolo od wahacza i drazka w skrecie,
ale moze pozniej ocierac o nadkole druga strona.
ale moze pozniej ocierac o nadkole druga strona.
onepointeightT
--------------------------
Aby wstawić zdjęcia na forum należy(przy użyciu hostingu Zdjęcia Google):
- wrzucić fotki do zdjęcia google,
- dodać zdjęcia do wybranego albumu,
- będąc w albumie i posiadając zdjęcie na fullscreenie kliknąć prawym klawiszem myszy i wybrać "Kopiuj adres obrazu",
- na forum podczas pisania posta przy użyciu znaczników "IMG" wstawić wcześniej skopiowany link.
--------------------------
Aby wstawić zdjęcia na forum należy(przy użyciu hostingu Zdjęcia Google):
- wrzucić fotki do zdjęcia google,
- dodać zdjęcia do wybranego albumu,
- będąc w albumie i posiadając zdjęcie na fullscreenie kliknąć prawym klawiszem myszy i wybrać "Kopiuj adres obrazu",
- na forum podczas pisania posta przy użyciu znaczników "IMG" wstawić wcześniej skopiowany link.
- PaBBlos
- Proszę nie bić nowego
- Posty: 37
- Rejestracja: pt 23 lip, 2010 11:23
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
O właśnie taki przerobiony wachacz bym potrzebował. Może ma ktoś na sprzedaż?
Dystanse mam 20mm. Główny problem to kolizja końcówki drążka z wahaczem w miejscu gdzie był odbojnik który wyciołem, ale nie wiele to dało
Dystanse mam 20mm. Główny problem to kolizja końcówki drążka z wahaczem w miejscu gdzie był odbojnik który wyciołem, ale nie wiele to dało