Chcę chłonąć wiedzę na temat modyfikacji układu kierowniczego. Dosłownie wszystko, co zrobić ze zwrotnicami, maglem, wahaczami i resztą żeby było sie czym ratować.
Nie wiem czy dobrze dział wybrałem, ale nie ma działu układ kierowniczy, Jeśli źle wybrałem proszę przenieść we właściwy.
Pozdro
edit by mod: skorygowałem polskie znaki w tytule, bo sie wysypały
Skręcać mocniej
Moderator: Moderator
Ostatnio zmieniony ndz 18 wrz, 2016 07:37 przez 180SX, łącznie zmieniany 1 raz.
From 0 to bitch in 2,5 seconds
Tel: 507838951
Milion części do s13, nadwozia i inne
Tel: 507838951
Milion części do s13, nadwozia i inne
tu głownie dowiesz sie pewnie o podstawowych modach jak podkladki pod magiel.
grubsze mody to juz cięcie budy wahaczy , drążków i spawanie innaczej , zabawa na tor i mało kto zdradza taką sztukę z racji na to iż zarabiają na robieniu takich modów...
grubsze mody to juz cięcie budy wahaczy , drążków i spawanie innaczej , zabawa na tor i mało kto zdradza taką sztukę z racji na to iż zarabiają na robieniu takich modów...
Wiem, tyle się dowiedziałem od wujka google. Ale myślałem że ktoś coś wie i się podzieli wiedzą
From 0 to bitch in 2,5 seconds
Tel: 507838951
Milion części do s13, nadwozia i inne
Tel: 507838951
Milion części do s13, nadwozia i inne
- kamilp1908
- -#Klubowicz
- Posty: 1433
- Rejestracja: śr 30 maja, 2007 07:06
- Lokalizacja: Płock/Warszawa
- Kontakt:
Takie rzeczy tylko w Erze...wróć T-Mobile...
Turbo zaczyna pompować, a tylne koła wariować
Może będę miał szczęście i ktoś pozwoli mi "popsuć" sobie auto
From 0 to bitch in 2,5 seconds
Tel: 507838951
Milion części do s13, nadwozia i inne
Tel: 507838951
Milion części do s13, nadwozia i inne
BanOff przerabiał mocno skręt i nie trzymał w tajemnicy cennych rad
Pisał gdzieś tu na forum.
Pisał gdzieś tu na forum.
s13 SR20DET
- borimichal
- -#Moderator
- Posty: 2728
- Rejestracja: czw 29 mar, 2007 17:19
- Lokalizacja: Skoczów
skracasz wasa na zwrotnicy,pozniej koło bedzie tarło o podluznice i drazki,wiec wydluzasz wachacze,pozniej trze o przekladnie,wiec zmieniasz jej polozenie i gotowe.
to tak w skrocie.
Kazdy mod zwiekszenia skretu,wiekszy niz podkładki pod drazki niesie za soba kolejne mody.
tylko czy ma to sens?jesli nie walczymy w zawodach?
to tak w skrocie.
Kazdy mod zwiekszenia skretu,wiekszy niz podkładki pod drazki niesie za soba kolejne mody.
tylko czy ma to sens?jesli nie walczymy w zawodach?
Ostatnio zmieniony wt 30 sie, 2011 20:05 przez borimichal, łącznie zmieniany 1 raz.
no i wlasnie jak sie chce cos wiecej - bojowego/driftowego podejscia to szukamy wiedzy np. na drift forum tam jest temat o modyfikacji ukladu kierowniczegoborimichal pisze:tylko czy ma to sens?jesli nie walczymy w zawodach?
onepointeightT
--------------------------
Aby wstawić zdjęcia na forum należy(przy użyciu hostingu Zdjęcia Google):
- wrzucić fotki do zdjęcia google,
- dodać zdjęcia do wybranego albumu,
- będąc w albumie i posiadając zdjęcie na fullscreenie kliknąć prawym klawiszem myszy i wybrać "Kopiuj adres obrazu",
- na forum podczas pisania posta przy użyciu znaczników "IMG" wstawić wcześniej skopiowany link.
--------------------------
Aby wstawić zdjęcia na forum należy(przy użyciu hostingu Zdjęcia Google):
- wrzucić fotki do zdjęcia google,
- dodać zdjęcia do wybranego albumu,
- będąc w albumie i posiadając zdjęcie na fullscreenie kliknąć prawym klawiszem myszy i wybrać "Kopiuj adres obrazu",
- na forum podczas pisania posta przy użyciu znaczników "IMG" wstawić wcześniej skopiowany link.
Tylko o s13 mało tego jest Trzeba kombinować na driftworks dużo jest tego ja z piotrasem tam szukaliśmy Jeśli lubisz kombinować masz spawarke i umiesz się tym obsługiwać to coś zdziałasz
trochę poczytałem na df ale nie ma tam właściwie konkretów, wszystko bym musiał robić metodą macajewa, nie ma nawet zgodnej wersji do tego jakiej spawarki używać. Tak jak wyżej napisane prawie wszystko na temat bmw, nissanów raczej sie to za bardzo nie ima, po za teorią modyfikacji.
Wie ktoś z czego jest zwrotnica w s13? żeliwo, staliwo czy jeszcze co innego?
Wie ktoś z czego jest zwrotnica w s13? żeliwo, staliwo czy jeszcze co innego?
From 0 to bitch in 2,5 seconds
Tel: 507838951
Milion części do s13, nadwozia i inne
Tel: 507838951
Milion części do s13, nadwozia i inne
Masz świadomość tego iż jak bedziesz następnym razem lecial po autostradzie 200km/h to mozesz zabić przez takie niekoniecznie umiejętne mody siebie i innych ?
Tak gwoli ostrzeżenia , bo to już sie robi na własną odpowiedzialność tego iż w kazdym momencie to może pieprznąć i sie rozkraczysz , co innego jak bedzie to na torze a co innego na miescie czy na trasie....
Poczytaj posty jak często pękają takie wahacze czy drążki przerabiane i exploatowane ponad granice możliwości...
Tak gwoli ostrzeżenia , bo to już sie robi na własną odpowiedzialność tego iż w kazdym momencie to może pieprznąć i sie rozkraczysz , co innego jak bedzie to na torze a co innego na miescie czy na trasie....
Poczytaj posty jak często pękają takie wahacze czy drążki przerabiane i exploatowane ponad granice możliwości...
Czytałem i jestem tego świadomy, molestuje ten temat dobry miesiąc ale niczego konkretnego nie znalazłem, same ogólne rzeczy, po takiej modyfikacji raczej mało prawdopodobne że będę zasuwał 200km/h bardziej prawdopodobne jest to że przez pierwszy miesiąc nie przekroczę 70km/h i co gdzieś dojadę to będę sprawdzał czy wszystko jest ok.
From 0 to bitch in 2,5 seconds
Tel: 507838951
Milion części do s13, nadwozia i inne
Tel: 507838951
Milion części do s13, nadwozia i inne
przesuwanie magla to raczej z innego powodu, po skroceniu wasa i dosc duzym skrecie pojawia sie problem z blokowaniem kiery przy pelnym skrecie, dzieje sie tak jak swozen wahacza, koncowka drazka i drazek kierowniczy ustawia sie w jednej linii, nie ma wtedy opcji zeby odkrecic kierownice, takie cos wystepuje juz przy za duzych podkladkach w maglu.borimichal pisze:skracasz wasa na zwrotnicy,pozniej koło bedzie tarło o podluznice i drazki,wiec wydluzasz wachacze,pozniej trze o przekladnie,wiec zmieniasz jej polozenie i gotowe.
to tak w skrocie.
Kazdy mod zwiekszenia skretu,wiekszy niz podkładki pod drazki niesie za soba kolejne mody.
tylko czy ma to sens?jesli nie walczymy w zawodach?
Przesuniecie magla redukuje ten problem do czasu
co do zwrotnic to jest staliwo i daje sie spawac, jak auto typowo do driftu to pomysl nad usunieciem ackermanna
u mnie sie udalo uzyskac taki skret chociaz mozna dalej walczyc o wiekszy
na poczatek zacznij od wzmocnienia zawiechy, szczegolnie te elementy do ktorych sie przykreca drazki reakcyjne, u mnie to paru treningach sie poprostu polamaly
Trzeba to obspawac od spodu i najlepiej dospawac rure, pogogluj z haslem power brace
Ostatnio zmieniony śr 31 sie, 2011 15:32 przez Ban0ff, łącznie zmieniany 3 razy.
Sprzedam przewody teflonowe do turbo w oplocie stalowym, komplet do CA18 (t25/t28/gt2x) 300zl, SR20 320zl info na priv
S13 2JZ / 730HP 820NM
S13 2JZ / 730HP 820NM
Jeżeli używasz auta na codzień i nie będziesz jeździł po torze lotnisku itp. To nie ma sensu włóż podkładki i będzie ok w ulicznej jeździe to ci wystarczy A jak chcesz coś takiego testować to napewno nie na ulicy przy 70km/h tylko najlepiej hardcorowe testy na lotnisku itp jeśli będziesz to sam robił. Mnie teraz czeka przesunięcie magla:) Ban0ff A w jakim celu wydłużałeś wachacze ?
Ostatnio zmieniony śr 31 sie, 2011 15:30 przez Dawid3017, łącznie zmieniany 1 raz.
poprzerabiasz pare rzeczy to sam sie dowiesz po co sie to wydluza glownie problem sie pojawia jak kolo wjezdza w stabilizator albo podluznice, trzeba wysunac kolo na zewnatrz, samymi dystansami nic nie zdzialasz bo kolo jedynie bedzie mialo wiekszy promien zataczania, dystanse sa dobre pozniej zeby jeszcze powiekszyc skret i nie wjezdzac w stabilizator, nie mozna tez przesadzic z gruboscia bo sie nie miesci w nadkolu
Sprzedam przewody teflonowe do turbo w oplocie stalowym, komplet do CA18 (t25/t28/gt2x) 300zl, SR20 320zl info na priv
S13 2JZ / 730HP 820NM
S13 2JZ / 730HP 820NM