Skręcać mocniej

Wachacze, klatki , rozpórki, armortyzatory, drązki, gumy itp.

Moderator: Moderator

Awatar użytkownika
180SX
Stały gość
Stały gość
Posty: 357
Rejestracja: czw 17 mar, 2011 09:43
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

o power brace to już myśle od dłuższego czasu, tylko nie wiedziałem że tak sie to nazywa :) Auto raczej będzie służyć do zabawy choć nie wykluczam ewentualnych wycieczek do tesco czy sporadycznego dojazdu do pracy czy coś tam. Co do kąta ackermana, może ktoś przybliżyć co usunięcie go daje? bo wiem tylko tyle że oba koła będą się tak samo skręcać co teoretycznie będzie wykluczać atakowanie się kół i lepszą przyczepność w poślizgu, a jak to się będzie miało do normalnej jazdy? możesz też napisać ile skróciłeś wąs i magiel ile przesunąłeś? A i czy przy wydłużeniu wachacza nie powstają jakieś dziwne negatywy? bo że przód pójdzie w dół to sie domyślam.
From 0 to bitch in 2,5 seconds

Tel: 507838951
Milion części do s13, nadwozia i inne
Dawid3017
Stały gość
Stały gość
Posty: 448
Rejestracja: sob 04 kwie, 2009 20:07
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Ahaa dzięki pomogło mi to bardzo :mrgreen: mi mocno chaczy i o stabilizator i o podłużnice i dlatego chciałem dać dystanse, to trzeba zacząć dalej modzić :)
Awatar użytkownika
Binio_
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 4685
Rejestracja: wt 30 maja, 2006 01:19
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

180sx - a nie lepiej na poczatek pomyslec o zdrowym stage 2 , zainwestowac w gwint , fotele , pasy i zegary a nie brac sie za ostatnią z potrzebnych rzeczy ?
Zrobisz to tak jak napisał banoff i poszerzysz przod o ładnych kilka cm oraz bedzie duzy negatyw ktorego nie zniwelujesz tak łatwo , do tego tył bedzie wygladał masakrycznie , bedzie trzeba przerabiac tylne błotniki , zmieniac kolo , dawac dystans i wyszerzenie by to mialo ręce i nogi , po tym uglebić auto i znow zrobi sie negatyw wiec trzeba bedzie dac regulowane drążki na tył...

Życze powodzenia ale zabierasz sie do modyfilacji auta conajmniej od dupy strony...
Ostatnio zmieniony śr 31 sie, 2011 16:16 przez Binio_, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
180SX
Stały gość
Stały gość
Posty: 357
Rejestracja: czw 17 mar, 2011 09:43
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Mi negatyw nie przeszkadza, to że koła będą wystawać poza auto też nie. To auto ma jeździć nie wyglądać, co do stage 2 to się nie śpieszy, lepiej dobrze się nauczyć latać na małej mocy żeby w przyszłości auto prowadzić rękami a nie nogą.
From 0 to bitch in 2,5 seconds

Tel: 507838951
Milion części do s13, nadwozia i inne
Awatar użytkownika
Binio_
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 4685
Rejestracja: wt 30 maja, 2006 01:19
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Jak uwazasz , dużo walki nad autem bedzie , zamiast sobie ułatwiać to idziesz dziwną ścieżką , policja zabierze kilka razy dowód to sie sprawy same ułożą ;)

Powodzenia przy modach zatem :o
Awatar użytkownika
180SX
Stały gość
Stały gość
Posty: 357
Rejestracja: czw 17 mar, 2011 09:43
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Dzięki ;)
Nie przejmuję sie tym bo gdyby mieli mi co chwile zabierać dowód to już by to zrobili z 10 razy a nie stało się to ani razu.

Jeśli ktoś ma jakieś porady co do modyfikacji skrętu chętnie poczytam :D
From 0 to bitch in 2,5 seconds

Tel: 507838951
Milion części do s13, nadwozia i inne
Awatar użytkownika
Binio_
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 4685
Rejestracja: wt 30 maja, 2006 01:19
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Wyrobisz sie z pracami przed październikowym zlotem by wpasc sie pochwalić jak wyszlo ? :)
Jak coś to wiesz gdzie szukać wyszerzeń :P :P , powodzenia w modach , mnie też to czeka ogólnie niebawem :oops:
Awatar użytkownika
180SX
Stały gość
Stały gość
Posty: 357
Rejestracja: czw 17 mar, 2011 09:43
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

jeśli dobrze pójdzie to w przyszły weekend to ogarnę z ferem, właśnie z nim prowadzę konsultację :) w końcu co 2 głowy to nie jedna ^^ Co do zlotu to nie wiem, jak dam radę ogarnąć jakąś lawetę z "ciągnikiem" co za dużo nie pali to na 99% wpadnę :)
From 0 to bitch in 2,5 seconds

Tel: 507838951
Milion części do s13, nadwozia i inne
Ban0ff
Postojebca
Postojebca
Posty: 1813
Rejestracja: pn 19 wrz, 2005 14:47
Lokalizacja: Jarosław
Kontakt:

Dawid3017 pisze:Ahaa dzięki pomogło mi to bardzo :mrgreen: mi mocno chaczy i o stabilizator i o podłużnice i dlatego chciałem dać dystanse, to trzeba zacząć dalej modzić :)
przedluzysz wahacze to pojawi sie problem za krotkich drazkow :wink: i tak dalej, i tak dalej :)
180SX pisze:o power brace to już myśle od dłuższego czasu, tylko nie wiedziałem że tak sie to nazywa :) Auto raczej będzie służyć do zabawy choć nie wykluczam ewentualnych wycieczek do tesco czy sporadycznego dojazdu do pracy czy coś tam. Co do kąta ackermana, może ktoś przybliżyć co usunięcie go daje? bo wiem tylko tyle że oba koła będą się tak samo skręcać co teoretycznie będzie wykluczać atakowanie się kół i lepszą przyczepność w poślizgu, a jak to się będzie miało do normalnej jazdy? możesz też napisać ile skróciłeś wąs i magiel ile przesunąłeś? A i czy przy wydłużeniu wachacza nie powstają jakieś dziwne negatywy? bo że przód pójdzie w dół to sie domyślam.
tak jak piszesz podczas jazdy bokiem bedzie sie lepiej prowadzic bo kola ida rownolegle przy skrecie, auta nie sa konstruowane do takiej jazdy w fabryce, ackermann sie sprawdza przy codziennym uzytkowaniu ale o tym mozna poszukac w necie.
Ile mam skrocony was to nie wiem, magiel przesuniety na max do przodu.
Ja mam wydluzone wahacze po 5 cm, po ustawieniu z powrotem na kolach wygladal jakby sie polamal :lol: dobrze ze mam zawias xyz, ktory przy mocowaniu do zwrotnicy na srubie ma fasolke , w tym miejscu mozna sporo zmniejszyc negatyw, bez tego jest problem aby samym camber platem zlikwidowac nega
Sprzedam przewody teflonowe do turbo w oplocie stalowym, komplet do CA18 (t25/t28/gt2x) 300zl, SR20 320zl info na priv

S13 2JZ / 730HP 820NM
Awatar użytkownika
180SX
Stały gość
Stały gość
Posty: 357
Rejestracja: czw 17 mar, 2011 09:43
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Z czego dłuższe drążki pasuję? Czy może jakoś wydłużyć się da?

edit: Jak przesunę magiel do przodu to z kolumną nie będę miał problemu? czy kierownicę mi wbije w deskę?
Ostatnio zmieniony czw 01 wrz, 2011 04:59 przez 180SX, łącznie zmieniany 1 raz.
From 0 to bitch in 2,5 seconds

Tel: 507838951
Milion części do s13, nadwozia i inne
Ban0ff
Postojebca
Postojebca
Posty: 1813
Rejestracja: pn 19 wrz, 2005 14:47
Lokalizacja: Jarosław
Kontakt:

ja poczatkowo nakrecalem przedluzki na seryjne drazki.
Masz jeszcze element z krzyzakiem laczacy magiel z kolumna, mozesz to wydluzyc
Ostatnio zmieniony czw 01 wrz, 2011 11:45 przez Ban0ff, łącznie zmieniany 1 raz.
Sprzedam przewody teflonowe do turbo w oplocie stalowym, komplet do CA18 (t25/t28/gt2x) 300zl, SR20 320zl info na priv

S13 2JZ / 730HP 820NM
Awatar użytkownika
180SX
Stały gość
Stały gość
Posty: 357
Rejestracja: czw 17 mar, 2011 09:43
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

A teraz jakie drążki masz? bo takie przedłużki to chyba tylko półśrodek?
From 0 to bitch in 2,5 seconds

Tel: 507838951
Milion części do s13, nadwozia i inne
Ban0ff
Postojebca
Postojebca
Posty: 1813
Rejestracja: pn 19 wrz, 2005 14:47
Lokalizacja: Jarosław
Kontakt:

teraz mam przerobione z dostawczaka
Sprzedam przewody teflonowe do turbo w oplocie stalowym, komplet do CA18 (t25/t28/gt2x) 300zl, SR20 320zl info na priv

S13 2JZ / 730HP 820NM
Awatar użytkownika
180SX
Stały gość
Stały gość
Posty: 357
Rejestracja: czw 17 mar, 2011 09:43
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

A wahacze wydłużane blachą stalową 3mm? czy czymś innym?
From 0 to bitch in 2,5 seconds

Tel: 507838951
Milion części do s13, nadwozia i inne
Ban0ff
Postojebca
Postojebca
Posty: 1813
Rejestracja: pn 19 wrz, 2005 14:47
Lokalizacja: Jarosław
Kontakt:

mialem zapasowe i z 4 zrobilem 2
Sprzedam przewody teflonowe do turbo w oplocie stalowym, komplet do CA18 (t25/t28/gt2x) 300zl, SR20 320zl info na priv

S13 2JZ / 730HP 820NM
ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenie / Usztywnienie”