Tuleje tylnego zawieszenia S13

Wachacze, klatki , rozpórki, armortyzatory, drązki, gumy itp.

Moderator: Moderator

Awatar użytkownika
mlody_200sx
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 23
Rejestracja: wt 23 cze, 2009 02:00
Lokalizacja: Praga-Warszawa
Kontakt:

Witam.
Potrzebuję kupić wszystkie tuleje tylnego zawieszenia (S13), wiem że bez problemu można kupić poliuretanowe, ale ja chciałbym zwykłe gumowe, zanim założę poli to trzeba zrobić wiele innych rzeczy w moim aucie, a tuleje z tego co widzę nie były nigdy wymieniane. Wiem że można zamówić w TedGumie ale pytanie moje czy ktoś wie gdzie może można kupić od ręki takie tuleje, albo czy np od innego auta pasują?
Ostatnio zmieniony pt 14 paź, 2011 08:20 przez mlody_200sx, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
erison
Postojebca
Postojebca
Posty: 1619
Rejestracja: śr 06 sie, 2008 21:42
Lokalizacja: Bydgoszcz

2x ta sama robota wymienisz na zwykłe gumy a potem jeszcze raz na poli ?

poza tym nigdy nie liczyłem ale poli mogą wyjść taniej i na pewno więcej wytrzymają niż zwykłe gumy.
Awatar użytkownika
mlody_200sx
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 23
Rejestracja: wt 23 cze, 2009 02:00
Lokalizacja: Praga-Warszawa
Kontakt:

Tak naprawdę nie wiem czy będę wymieniał na poliuretany, nie wiem co będzie z samochodem, czy będę inwestował w jakieś przeróbki. Samochód uwielbiam i na pewno się go nie pozbędę. Narazie szukam, jeśli poli będą tańsze to pewnie że wymienię.
A mam jeszcze takie pytanie bo człowiek z, którym rozmawiałem na ten temat powiedział że poliuretany kiepsko zachowują się w zimie i potrafią pękać, czy ktoś ma jakieś doświadczenia z taką tezą?
Ostatnio zmieniony pt 14 paź, 2011 09:52 przez mlody_200sx, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
erison
Postojebca
Postojebca
Posty: 1619
Rejestracja: śr 06 sie, 2008 21:42
Lokalizacja: Bydgoszcz

Zapataj Scooter-a on ma duże doświadczenie z tym specyfikiem. Z tego co na szybko znalazłem to temp. -30 +90`C znoszą.
Awatar użytkownika
Bobekk
Stały gość
Stały gość
Posty: 243
Rejestracja: pn 04 cze, 2007 09:32
Lokalizacja: Szczecin

Jakby co to mam nakładki poliuretanowe na tuleje. Cena 35zł+przesyłka

Obrazek
Awatar użytkownika
streetfighter44
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 170
Rejestracja: pt 16 mar, 2012 22:24
Lokalizacja: zabrze
Kontakt:

nie bende zakladac nowego tematu wiec lepiej tu sie podepne kupilem poliuretany na wozek z silver projekt i one na srube w budzie wchodza ciasno a na wachacze kupiłem od strong flexa i tu sie zaczyna problem te tuleje stalowe przez ktore przechodza sruby maja luz ok 2 mm a stare ktore wywaliłem były bez luzu na srubach i czy to zostawic tak czy dac do przetoczenia nowe bo nie wiem czy przez te luzy miedzy sruba a tuleja w poliuretanie, te luzy czy nie benda odczuwalne w jezdzie. Doradzcie cos
bokiem go bokiem
Awatar użytkownika
erison
Postojebca
Postojebca
Posty: 1619
Rejestracja: śr 06 sie, 2008 21:42
Lokalizacja: Bydgoszcz

trzeba było od scootera brać :lol:

nie może być luzu możliwe że dostałeś od s14 albo jeszcze coś innego.

może to coś pomoże
Obrazek
Awatar użytkownika
streetfighter44
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 170
Rejestracja: pt 16 mar, 2012 22:24
Lokalizacja: zabrze
Kontakt:

wiem moglem brac do scootera a co do foto to chodzi mi o tył
bokiem go bokiem
Awatar użytkownika
erison
Postojebca
Postojebca
Posty: 1619
Rejestracja: śr 06 sie, 2008 21:42
Lokalizacja: Bydgoszcz

z tyły są dwa rozmiary zobacz czy nie pomieszałeś.

Obrazek
Awatar użytkownika
streetfighter44
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 170
Rejestracja: pt 16 mar, 2012 22:24
Lokalizacja: zabrze
Kontakt:

opisz dokł o jakie dwa rozm ci chodzi
bokiem go bokiem
Awatar użytkownika
yahu82
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 93
Rejestracja: sob 23 maja, 2009 12:26
Lokalizacja: BYDGOSZCZ

streetfighter44 pisze:te tuleje stalowe przez ktore przechodza sruby maja luz ok 2 mm a stare ktore wywaliłem były bez luzu na srubach i czy to zostawic tak czy dac do przetoczenia nowe bo nie wiem czy przez te luzy miedzy sruba a tuleja w poliuretanie, te luzy czy nie benda odczuwalne w jezdzie.
Po skręceniu tulejka zostanie ściśnięta i luzu nie będzie.
Jeżeli wszystkie śruby skręcisz w "tej samej pozycji/położeniu tulejek" to powinno być OK.
Przy wahaczu dolnym nie jest to takie jednoznaczne, bo jest on pod pewnym kątem w stosunku do osi samochodu.
CA18DET
ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenie / Usztywnienie”