ciecie przednich sprezyn
Moderator: Moderator
- artoor200sx
- Stary Wyjadacz
- Posty: 804
- Rejestracja: pt 11 wrz, 2009 10:39
- Lokalizacja: ZKL Gąskowo ;)
Witam , zdecydowalem sie skrocic przednie sprezyny i wcisnac gumy miedzy zwoje zeby amortyzatory nie dobijaly . Mam pytanie , moze ktos to juz praktykowal , ile zwojow musze uciac zeby przod poszedl w dol jakies 3 - 3,5 cm ??
...:: Gdy Ci smutno jest ogromnie , kup pół litra przyjedz do mnie ::...
- Nurek200SX
- Stały gość
- Posty: 358
- Rejestracja: ndz 04 cze, 2006 19:43
- Lokalizacja: Szczecin
Jeżeli masz zamiar wsadzić gumy "usztywniające" zawieszenie to nie polecam. W innym aucie miałem zamontowane sprężyny obniżające plus gumy usztywniające to po roku jazdy po naszych drogach na większej dziurze pękła mi sprężyna......
Na alledrogo masz za 350zł zestaw sprężyn obniżających więc nie jest to aż tak wielki wydatek.
Na alledrogo masz za 350zł zestaw sprężyn obniżających więc nie jest to aż tak wielki wydatek.
...:::200SX S13:::...
Nie sztuką jest mieć nowego 200SX-a, sztuką jest wsadzić całe serce w starego, by wyglądał jak nowy ;D
Nie sztuką jest mieć nowego 200SX-a, sztuką jest wsadzić całe serce w starego, by wyglądał jak nowy ;D
co z takich sprezyn jak beda gorsze od seryjnych do krotszych sprezyn pasuje dac twardsze amorki z mniejszym skokiem
Sprzedam przewody teflonowe do turbo w oplocie stalowym, komplet do CA18 (t25/t28/gt2x) 300zl, SR20 320zl info na priv
S13 2JZ / 730HP 820NM
S13 2JZ / 730HP 820NM
- artoor200sx
- Stary Wyjadacz
- Posty: 804
- Rejestracja: pt 11 wrz, 2009 10:39
- Lokalizacja: ZKL Gąskowo ;)
mialem komplet obnizajacych z ktorych wlasnie przednia pekla . Na chwile obecna na przodzie sa seryjne sprezyny a na tyle gleba . Nie wiem czy te z alledrogo nie podziela losu poprzednikow , mysle ze skrocona seria jest lepsza od badziewnego zamiennika . Mialem jeszcze pomysl aby skrecic do kupy sciskiem dwoch dolnych zwojow i nagrzac je tak aby po rozkreceniu sciskow te zwoje zostaly na swoim miejscu , ale boje sie czy nie popekaja zaraz
...:: Gdy Ci smutno jest ogromnie , kup pół litra przyjedz do mnie ::...
- mlay
- Proszę nie bić nowego
- Posty: 7
- Rejestracja: pn 08 sie, 2011 14:51
- Lokalizacja: Włocławek
- Kontakt:
broń Cie panie boże. Rozhartujesz je, po pierwsze mogą pęknąć a po drugie już nie będą miały takiej samej specyfiki pracy i tłumienia.artoor200sx pisze: nagrzac je tak aby po rozkreceniu sciskow te zwoje zostaly na swoim miejscu , ale boje sie czy nie popekaja zaraz
zespawaj zwoje albo trytttytkami scisnij
... no mazna po wierzchy wysmarowac i tak sie wezre... GOSCIU mial racje jestem niedoro-zwojem...
ja pier..le jak ja pisze kaszub naucz mnie w koncu czytac bo to wicha co ja wyczyniam
ca18det JDM stage 2, PRESTIŻ garage
ja pier..le jak ja pisze kaszub naucz mnie w koncu czytac bo to wicha co ja wyczyniam
ca18det JDM stage 2, PRESTIŻ garage
Napisz do bybs'a , ma chyba same przednie sprezynki do sprzedania , będzie bez kombinacji
- rusek300zx
- Stary Wyjadacz
- Posty: 693
- Rejestracja: sob 21 cze, 2008 15:10
- Lokalizacja: Zielona Gora
- Kontakt:
Ja przycielem sprezyny w soim no tylko,ze nie nysie innej marce i miske spawalem 2 razy w miesiacu hehe nie polecam
- artoor200sx
- Stary Wyjadacz
- Posty: 804
- Rejestracja: pt 11 wrz, 2009 10:39
- Lokalizacja: ZKL Gąskowo ;)
Pisalem temat w dziale gielda ze kupie springi - 30 ale nie bylo odzewu . Napisze do Bybsa , zobaczymy co z tego wyjdzie .Binio_ pisze:Napisz do bybs'a , ma chyba same przednie sprezynki do sprzedania , będzie bez kombinacji
...:: Gdy Ci smutno jest ogromnie , kup pół litra przyjedz do mnie ::...
- mlay
- Proszę nie bić nowego
- Posty: 7
- Rejestracja: pn 08 sie, 2011 14:51
- Lokalizacja: Włocławek
- Kontakt:
artoor200sx, koszt springów nie jest duży a będzie o wiele bezpiecznej jak kupisz coś dedykowanego niż robić samoróbkę i miałoby się coś posypać.
taki mały OT - rusek300zx, w tym sezonie zostawiłem na drodze 7 misek olejowych :]
taki mały OT - rusek300zx, w tym sezonie zostawiłem na drodze 7 misek olejowych :]
Ostatnio zmieniony pn 28 lis, 2011 19:11 przez mlay, łącznie zmieniany 2 razy.
Raz, że tnąc sprężynę już działasz na nią jakimś ciepłem, co ma kiepski wpływ na materiał, a dwa to sprężyny nie bez powodu są skręcane jak są. Ucinając jakieś zwoje, zmieniasz jej specyfikę pracy, co może mieć różne skutki. Wiadomo ludzie tak robią. Łepek z golfa obetnie, żeby go zglebować i koniec, ale nie sądze, że w driftowozie jest to dobre rozwiązanie. Tymbardziej, że nikt z nas nie kupił nissana po to, żeby jeździć jak niedzielny emeryt
KOSMATE NISMO - topics37/s14-stock-300sx-by-kosmaty-vt12115.htm
Skracałem sprężyny o 1,5 zwoja i tylko lepiej się auto prezentowało , jeździć się na tym nie da . Skończyło się na zakupie MTS i teraz auto prowadzi się lepiej ,a wysokość porównywalna do skróconych serji .
skracanie sprężyny lub jej spawanie nagrzewanie powoduje duże osłabienie materiału gwarantuje ci że po takim zabiegu prędzej czy później sprężyna pęknie gumy wkładałem w innym aucie aby nie opadło na glebę i było bardziej twardo a na naszych drogach .......