gwint przod golf

Wachacze, klatki , rozpórki, armortyzatory, drązki, gumy itp.

Moderator: Moderator

Awatar użytkownika
borimichal
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 2728
Rejestracja: czw 29 mar, 2007 17:19
Lokalizacja: Skoczów

ale co Wam da ze zamontujecie jakis badziewny gwint z golfa?
gwint porzadnej firmy do golfa tez swoje kosztuje
bo podejrzewam ze o takie Wam chodzi ;)
gh
Stały gość
Stały gość
Posty: 414
Rejestracja: pt 16 sty, 2009 16:54
Lokalizacja: 3miasto

Właśnie wstawiłem taki gwint;)ogólnie bez rzeźby wchodzi. Faktycznie lekko trzeba pod szlifować i bangla;) Ale jest. no właśnie małe ale. Nie da się go zglebić maksymalnie. max około -50mm
Awatar użytkownika
Saqu
-#Sympatyk
-#Sympatyk
Posty: 1033
Rejestracja: ndz 17 kwie, 2011 20:18
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

pokaż fotkę jak koło w nadkolu teraz wygląda ;)
Poszukuję...
gh
Stały gość
Stały gość
Posty: 414
Rejestracja: pt 16 sty, 2009 16:54
Lokalizacja: 3miasto

jak będę miał chwile to wrzucę. ogólnie teraz między błotnik, a oponę wsadzę 2 palce, można jeszcze zejść o 1cm. ale odbój trzeba przyciąć i zostaje skok około 2cm. Hmm co raczej nie realne jest aby wcisnąć go tyle;)
Awatar użytkownika
Saqu
-#Sympatyk
-#Sympatyk
Posty: 1033
Rejestracja: ndz 17 kwie, 2011 20:18
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

i jak? :)
Poszukuję...
gh
Stały gość
Stały gość
Posty: 414
Rejestracja: pt 16 sty, 2009 16:54
Lokalizacja: 3miasto

Na razie rozkładam nyskę;) cała podłoga i wózki do piachu idą. A wózki później do prochu.
I składam na nowo. Jak złoże to rzucę jakieś foto.
Awatar użytkownika
piotras1554
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 913
Rejestracja: ndz 26 kwie, 2009 15:00
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

gh pisze:Właśnie wstawiłem taki gwint;)ogólnie bez rzeźby wchodzi. Faktycznie lekko trzeba pod szlifować i bangla;) Ale jest. no właśnie małe ale. Nie da się go zglebić maksymalnie. max około -50mm
da się i to nawet bardzo w dół zejść tylko trzeba przesunąć dolny uchwyt maksymalnie do góry do momentu śruby co trzyma wahacz przy zwrotnicy wtedy masz spoko regulacje :wink:

Obrazek ja tak zrobiłem i naprawdę można konkretnie glebę walnąć bez usuwania odbojnia i ograniczania pracy amora :wink:
Ostatnio zmieniony czw 19 kwie, 2012 11:45 przez piotras1554, łącznie zmieniany 2 razy.
NISSAN 200SX 4.0 V8 1UZ-TFE
PROFI Z NICZEGO :D
gh
Stały gość
Stały gość
Posty: 414
Rejestracja: pt 16 sty, 2009 16:54
Lokalizacja: 3miasto

Tam z przodu to się jeszcze da przerzeźbić. Ale z tyłu to już nie bardzo.
Awatar użytkownika
Saqu
-#Sympatyk
-#Sympatyk
Posty: 1033
Rejestracja: ndz 17 kwie, 2011 20:18
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

przesunąć znaczy masz na myśli przespawać? a jego środek jakoś nie ulegnie zniszczeniu?
Poszukuję...
Awatar użytkownika
piotras1554
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 913
Rejestracja: ndz 26 kwie, 2009 15:00
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

nie wiem jakiej masz firmy ale ja miałem kw rozkręcane i jak wykręciłem ten dekielek górny to jest wyjmowalny wkład i możesz spawać do woli

a co do tyłu to najlepiej zapodać tak samo przednie zawieszenie na tył dospawawujesz tulejkę z ori amora na dole i tak samo można glebę walnąć
NISSAN 200SX 4.0 V8 1UZ-TFE
PROFI Z NICZEGO :D
dek
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 76
Rejestracja: sob 08 wrz, 2012 10:41
Lokalizacja: RYBNIK

Macie może te fotki jak to leży na tym gwincie i jakieś przy zakładaniu tego?
Kosmetyki samochodowe | oleje | akumulatory www.pan-samochodzik.com
Facebook : zapraszam do polubienia !
https://www.facebook.com/sklepPanSamochodzik/

Dla forum rabat 10% na cały asortyment!
Awatar użytkownika
piotras1554
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 913
Rejestracja: ndz 26 kwie, 2009 15:00
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

mała aktualizacja gwint na amorze jest m14 i jak mamy camber od s13 to nie trzeba toczyć wystarczy kupić sama nakrętkę od Scotera z golfowego cambera i jeden problem mniej
NISSAN 200SX 4.0 V8 1UZ-TFE
PROFI Z NICZEGO :D
Awatar użytkownika
kacus13
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 539
Rejestracja: pn 07 sty, 2013 20:23
Lokalizacja: Opole

jak to z tym gwintem od golfa? wagowo podobne jak to dziala? poprosil bym jakies fotki jak to jest przerobione i jak to wszystko razem wyglada. i jak z wytrzymaloscia ktos testowal w lataniu bokiem?
Awatar użytkownika
piotras1554
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 913
Rejestracja: ndz 26 kwie, 2009 15:00
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

ja fotami nie wspomogę bo nie mam czym zrobić

wiem jedno kumpel śmiga juz ponad 2 lata za zawiasie z golfa w s13 i wszystko ok
NISSAN 200SX 4.0 V8 1UZ-TFE
PROFI Z NICZEGO :D
Awatar użytkownika
nismo81
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 149
Rejestracja: pn 29 lis, 2010 21:18
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle

kacus13 daleko niemasz,przyjedz zobaczysz,ja nienarzekam :D
ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenie / Usztywnienie”