gwint przod golf
Moderator: Moderator
jak opuscisz 6cm na sprezynie to nie skonczy sie zakres pracy tloczyska?
Sprzedam przewody teflonowe do turbo w oplocie stalowym, komplet do CA18 (t25/t28/gt2x) 300zl, SR20 320zl info na priv
S13 2JZ / 730HP 820NM
S13 2JZ / 730HP 820NM
Dalej jest koza... pozatym typowy gwint nie powinien tyle się rozprężać po podniesieniu.. będzie Ci to pływało...
Tein ma miekkie sprężyny i nie ma opcji -50 twardych, są tylko jedne jakieś do s13 i one mają ~35mm w dół i są dość miękkie.
To że dasz 18" to nie zwiększysz i tak nazbyt średnicy koła bo innaczej nie skręcisz więc prześwit będzie dalej duży
Tein ma miekkie sprężyny i nie ma opcji -50 twardych, są tylko jedne jakieś do s13 i one mają ~35mm w dół i są dość miękkie.
To że dasz 18" to nie zwiększysz i tak nazbyt średnicy koła bo innaczej nie skręcisz więc prześwit będzie dalej duży
co do obnizania to po kazdym modzie przejedz sie kawalek autem niech ci sie to ulozy,
zazwyczaj dopiero wtedy widac jaka jest wlasciwa wysokosc! - zazwyczaj nizej niz po opuszczeniu auta z podnosnika.
zazwyczaj dopiero wtedy widac jaka jest wlasciwa wysokosc! - zazwyczaj nizej niz po opuszczeniu auta z podnosnika.
onepointeightT
--------------------------
Aby wstawić zdjęcia na forum należy(przy użyciu hostingu Zdjęcia Google):
- wrzucić fotki do zdjęcia google,
- dodać zdjęcia do wybranego albumu,
- będąc w albumie i posiadając zdjęcie na fullscreenie kliknąć prawym klawiszem myszy i wybrać "Kopiuj adres obrazu",
- na forum podczas pisania posta przy użyciu znaczników "IMG" wstawić wcześniej skopiowany link.
--------------------------
Aby wstawić zdjęcia na forum należy(przy użyciu hostingu Zdjęcia Google):
- wrzucić fotki do zdjęcia google,
- dodać zdjęcia do wybranego albumu,
- będąc w albumie i posiadając zdjęcie na fullscreenie kliknąć prawym klawiszem myszy i wybrać "Kopiuj adres obrazu",
- na forum podczas pisania posta przy użyciu znaczników "IMG" wstawić wcześniej skopiowany link.
dobrze o tym wiem ale po przejechaniu 40km nic sie nie zmieniloszaman pisze:co do obnizania to po kazdym modzie przejedz sie kawalek autem niech ci sie to ulozy,
zazwyczaj dopiero wtedy widac jaka jest wlasciwa wysokosc! - zazwyczaj nizej niz po opuszczeniu auta z podnosnika.
Kod: Zaznacz cały
wczoraj zalozylem gwint wchodzi bez wiekszej rzezby lecz u mnie jest na maxa zglebiony a dalej jest koza straszna bede musial jeszcze pomodzic
co do negatywu to nie wiem jak wam ale mi sie nie zrobil nawet jak wsadzilem na camberze na maxa to i tak maly jest :) (ale kazdy ma inne pojecie duzy a maly)
Przespawałeś mocowanie na max'a w górę i rozwierciłeś mniejsce na śróbę żeby wyregulować kąt?
mógł byś powiedzieć coś więcej na temat jazdy? jak to skacze na prostej?
jedyny problem to nie tlumi nierownosci znaczy w sumie jak jechalem po dziorach to bylo twardo ale nie skakal jak pileczka. co innego na prostej drodze skacze jak pileczka ttak ze mozna sie porzygac.. tez trzeba bedzie to zrobic jakos moze inne sprezyny i wtedy bedzie znosnie
Ostatnio zmieniony ndz 22 gru, 2013 19:15 przez Bast, łącznie zmieniany 1 raz.
straszne nie do zniesienia ogolnie masakra nagram ci filmik moze bd cos widacBast pisze:Kod: Zaznacz cały
wczoraj zalozylem gwint wchodzi bez wiekszej rzezby lecz u mnie jest na maxa zglebiony a dalej jest koza straszna bede musial jeszcze pomodzic co do negatywu to nie wiem jak wam ale mi sie nie zrobil nawet jak wsadzilem na camberze na maxa to i tak maly jest :) (ale kazdy ma inne pojecie duzy a maly)
Przespawałeś mocowanie na max'a w górę i rozwierciłeś mniejsce na śróbę żeby wyregulować kąt?
nic takiego nie robilem bo mam takie mocowanie tylko je obrocilem. negatyw tylko na camberach XYZmógł byś powiedzieć coś więcej na temat jazdy? jak to skacze na prostej?
jedyny problem to nie tlumi nierownosci znaczy w sumie jak jechalem po dziorach to bylo twardo ale nie skakal jak pileczka. co innego na prostej drodze skacze jak pileczka ttak ze mozna sie porzygac.. tez trzeba bedzie to zrobic jakos moze inne sprezyny i wtedy bedzie znosnie
i zobaczymy czy wywalenie helpera cos pomoze
A tlumienie w amorze jak jest ustawione?
No to może skakać jak piłeczka...kacus13 pisze:ten badziewny gwint chyba takiego czegos nie posiada.Binio_ pisze:A tlumienie w amorze jak jest ustawione?
Napewno nie ma regulacji "twardości" amora ?
nigdzie nie widzialem zadnego pokretla i skacze jak pileczka.Binio_ pisze:No to może skakać jak piłeczka...kacus13 pisze:ten badziewny gwint chyba takiego czegos nie posiada.Binio_ pisze:A tlumienie w amorze jak jest ustawione?
Napewno nie ma regulacji "twardości" amora ?
A nie wkłada się imbusa w środek od góry?