gwint przod golf

Wachacze, klatki , rozpórki, armortyzatory, drązki, gumy itp.

Moderator: Moderator

Awatar użytkownika
przepson
Stały gość
Stały gość
Posty: 324
Rejestracja: wt 08 kwie, 2008 10:01
Lokalizacja: radom
Kontakt:

wpakowalem to do siebie po malych modach wchodzi problem tylko taki ze potrzebny dystans bedzie bo po zalozeniu felga caluje sie ze sprezyna czy ktos juz takie cos wsadzal da sie to jakos inaczej rozwiazac czy tylko dystans
graciochy piekniochy od przepsona:)
gg:9503999
tel.509547567
Awatar użytkownika
Binio_
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 4684
Rejestracja: wt 30 maja, 2006 01:19
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Raczej mało kto pakuje gwint z golfa do nissana, ale po założeniu dedykowanego gwintu do s13 problem jest taki iż felga dochodzi do tuleji amorka i we wielu przypadkach ( zalezne od felgi ) trzeba dawać dystans. Często pomaga zmiana na jakieś inne felgi.

Ile Ci brakuje ?
Awatar użytkownika
czarny1986r
-#Klubowicz
-#Klubowicz
Posty: 797
Rejestracja: sob 10 paź, 2009 22:04
Lokalizacja: Konin

mam to samo z dedykowanym :/ 8mm dystans zalatwial sprawe
Awatar użytkownika
Hrum
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 124
Rejestracja: ndz 12 wrz, 2010 13:55
Lokalizacja: Koronowo
Kontakt:

A od jakiego golfa masz ten gwint ??
Awatar użytkownika
piotras1554
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 913
Rejestracja: ndz 26 kwie, 2009 15:00
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

mk3 :D pewnie tak samo jak Dawid czy się mylę ?
NISSAN 200SX 4.0 V8 1UZ-TFE
PROFI Z NICZEGO :D
Awatar użytkownika
przepson
Stały gość
Stały gość
Posty: 324
Rejestracja: wt 08 kwie, 2008 10:01
Lokalizacja: radom
Kontakt:

tak od 3. niewiem tylko czy wina felgi czy moze jeszcze za duzy kat nachylenia kola. bo negatyw sie ladny zrobil. myslalem ze moze ktos juz kombinowal bo wpadlem kiedys na taki patent kupilem okazyjnie spoko gwint no i probuje....


a ze malo kto pakuje to wiem. ale nie kazdy ma 2-3 tys na gwint do nissana... ja swoj za smieszne pieniadze skompletowalem. i to z przodem weiteka z reg twardosci. a tyl tygodniowy gwint jakiejs slabej firmy...
Ostatnio zmieniony wt 28 lut, 2012 19:31 przez przepson, łącznie zmieniany 1 raz.
graciochy piekniochy od przepsona:)
gg:9503999
tel.509547567
Awatar użytkownika
piotras1554
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 913
Rejestracja: ndz 26 kwie, 2009 15:00
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

zrób fasolkę w druga str a górę przesuń na camber i po sprawie
NISSAN 200SX 4.0 V8 1UZ-TFE
PROFI Z NICZEGO :D
Awatar użytkownika
przepson
Stały gość
Stały gość
Posty: 324
Rejestracja: wt 08 kwie, 2008 10:01
Lokalizacja: radom
Kontakt:

ale niemam camber :d cos pokombinuje bedzie chwila podjade po lozyska i postaram sie zrobic inne mocowanie... jak beda jakies efekty to zapodam w projekcie


temat mozna dac do pogrzebu powoli bo raczej nikomu nie pomoze:)
Ostatnio zmieniony śr 29 lut, 2012 19:21 przez przepson, łącznie zmieniany 1 raz.
graciochy piekniochy od przepsona:)
gg:9503999
tel.509547567
gh
Stały gość
Stały gość
Posty: 414
Rejestracja: pt 16 sty, 2009 16:54
Lokalizacja: 3miasto

A co trzeba przerobić w tym gwincie, żeby wszedł? rozstawy śrub itp.? to wszystko pasuje?
Awatar użytkownika
przepson
Stały gość
Stały gość
Posty: 324
Rejestracja: wt 08 kwie, 2008 10:01
Lokalizacja: radom
Kontakt:

jesli chodzi o przod rozstaw srob wystarczy pilnikiem delikatnie poprawic i na zwrotnicy zwezic mocowanie
graciochy piekniochy od przepsona:)
gg:9503999
tel.509547567
PiotrekŁDZ
Prime Druciarz
Posty: 1598
Rejestracja: sob 18 kwie, 2009 19:47
Lokalizacja: Łódź

a tak po za tym pasuje? Długość taka sama? wrzuciłbyś jakieś foty, bo jeśli faktycznie nei ma za dużo rzeźby to ma rację bytu...

A tył od czego jest? tez od golfa 3? więcej rzeźby ?
gh
Stały gość
Stały gość
Posty: 414
Rejestracja: pt 16 sty, 2009 16:54
Lokalizacja: 3miasto

A jak to w ogóle się zachowuje? Golf waży około 900Kg a nyska jednak 1200Kg- Przynajmniej moja.
Awatar użytkownika
Bast
Stały gość
Stały gość
Posty: 466
Rejestracja: pn 04 kwie, 2011 18:58
Lokalizacja: Wyszków
Kontakt:

Golf waży około 900Kg
??????????????????????????????????????


ja się nie czepiam ale z kąd takie info :lol:
gh
Stały gość
Stały gość
Posty: 414
Rejestracja: pt 16 sty, 2009 16:54
Lokalizacja: 3miasto

Patrze na gwint do golfa II i III -jest niby ten sam. Patrze wagę dwójki 920Kg. Nie pokusiłem się, aby sprawdzić golfa III - faktycznie waży 1100Kg. Więc pytania nie było;)

Jedno co mnie interesuje, to jak się zachowuje nysa na takim gwincie na nierównej drodze. Czy da się jeździć czy byle tiko objedzie mnie na zakręcie. Wiadomo jakie mamy drogi w PL Jak ma skakać po drodze, jak piłka -to w D. mam ten gwint.
Ostatnio zmieniony ndz 01 kwie, 2012 20:51 przez gh, łącznie zmieniany 1 raz.
PiotrekŁDZ
Prime Druciarz
Posty: 1598
Rejestracja: sob 18 kwie, 2009 19:47
Lokalizacja: Łódź

racja, dobre zawieszeni nie ma być twarde tylko ma wybierać nierówności nie doprowadzając przy tym do zbytneiog przechylania auta i musi byc wstanie wygasic bujanie po serii nierówności.

Przepsiu podizel się widza nie bądź pies ogrodnika ;)
ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenie / Usztywnienie”