gwint przod golf

Wachacze, klatki , rozpórki, armortyzatory, drązki, gumy itp.

Moderator: Moderator

Awatar użytkownika
kacus13
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 539
Rejestracja: pn 07 sty, 2013 20:23
Lokalizacja: Opole

Binio_ pisze:A nie wkłada się imbusa w środek od góry?
w przednich amorach jest takie cos (myslalem bardziej ze jest to po to by przytrzymac tloczysko i dokrecic) jesli jest to reglulacja to skad mam wiedziec czy oba sa tak samo ustawione?
Awatar użytkownika
skwaromir
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 121
Rejestracja: wt 20 paź, 2009 17:35
Lokalizacja: LLU

?? Może przekręć na maksa w jedną stronę oba i test na drodze, a potem kilka obrotów w drugą. A co do tyłu może się je bez sprężyn wciska do końca i obraca ( miałem tak kiedyś w koni).
Awatar użytkownika
kacus13
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 539
Rejestracja: pn 07 sty, 2013 20:23
Lokalizacja: Opole

Jutro pokombinuje z tym bo i tak hepery wyciagam i dodam fotki jak to wyglada na aucie.
Ban0ff
Postojebca
Postojebca
Posty: 1813
Rejestracja: pn 19 wrz, 2005 14:47
Lokalizacja: Jarosław
Kontakt:

przy TA Technix nie ma slowa o regulacji twardosci amorow, poprostu to jest gwint do golfa zeby ladnie obnizyc auto i tyle :)
Sprzedam przewody teflonowe do turbo w oplocie stalowym, komplet do CA18 (t25/t28/gt2x) 300zl, SR20 320zl info na priv

S13 2JZ / 730HP 820NM
Awatar użytkownika
borimichal
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 2728
Rejestracja: czw 29 mar, 2007 17:19
Lokalizacja: Skoczów

Ban0ff pisze:przy TA Technix nie ma slowa o regulacji twardosci amorow, poprostu to jest gwint do golfa zeby ladnie obnizyc auto i tyle :)
no i zepsules cała zabawe :lol:
Awatar użytkownika
Binio_
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 4685
Rejestracja: wt 30 maja, 2006 01:19
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

I chyba to by było wszystko w temacie tanich gwintów od golfa...
Awatar użytkownika
Draxan
Postojebca
Postojebca
Posty: 1642
Rejestracja: czw 23 cze, 2011 20:52
Lokalizacja: UK - Bridgend / PL - Kraków
Kontakt:

ejj no co Wy chlopaki, zajebiste przeciez sa :D :D . Ja bym nawiercil dziury w tloczyskach zeby powietrze/olej latwiej uciekalo, wtedy napewno miększy sie zrobi :lol: :lol:
Awatar użytkownika
kacus13
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 539
Rejestracja: pn 07 sty, 2013 20:23
Lokalizacja: Opole

Ale placzecie.. nie kazdego stac na gwint za 3tys zloty...
Awatar użytkownika
Draxan
Postojebca
Postojebca
Posty: 1642
Rejestracja: czw 23 cze, 2011 20:52
Lokalizacja: UK - Bridgend / PL - Kraków
Kontakt:

Pogadamy o tym oszczedzaniu jak nie wyhamujesz gdzies bo jezdnia bedzie miala male "fale",bedzie mokro i hamujac bedziesz mial wrazenie jak by śnieg spadl i wydzwonisz w coś i rozwalisz fure. Zeby hamulce dzialaly, opony musza dotykac jezdni, a ten Twoj "gwint" to nie wiem czy by sie na nozki do stolika do salonu nadawal a co dopiero do jazdy...

Mialem taka sytuacje jeszcze jak mialem celike, prawie przejechalem dziadka na pasach, dobrze ze zwiał, bo zatrzymalem sie za pasami dobre 2 auta. Az wysiadlem i go przeprosilem mimo ze mnie zwyzywal (nie dziwie mu sie). Odechcialo mi sie zrypanych amorow (moje byly poprostu zuzyte).
Ostatnio zmieniony pn 23 gru, 2013 19:55 przez Draxan, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
kacus13
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 539
Rejestracja: pn 07 sty, 2013 20:23
Lokalizacja: Opole

dobrze o tym wiem.. chce zrobic by dzialal prawidlowo jesli sie nie uda to go wywale/sprzedam i dalej bede jezdzil na tym na czym jezdzilem do czasu az nie uzbieram 3k.

jakbym miale wolne 3000zl to bym kupil odrazu isc i sie nie meczyl.
a ze niestety nie stac mnie a dorwalem gwint praktycznie za darmo to kombinuje jak wiekszosc ktorzy maja gwint z golfa.
Ostatnio zmieniony pn 23 gru, 2013 20:00 przez kacus13, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Binio_
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 4685
Rejestracja: wt 30 maja, 2006 01:19
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Używany dobry gwint do S13 mozna kupić za 1500-2000zł w UK chociażby a ISC nowe wychodzi niecałe 2500 netto :P
bebikom
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 62
Rejestracja: czw 18 lut, 2010 14:08
Lokalizacja: Jankówko k/Gniezna

Kiedyś na jeden trening założyłem do s14'tki gwint od fiata punto na przód, bo ISC nie zdążył dojść, co chwile gówno dobijało, bujało jak na batorym itd, na kolejnym już jeździłem na ISC, różnica przeokrutna ale jak nie ma kasy albo dostawca sie spóźnia to jakoś trzeba sobie radzić ;)
S13,S14A, SKYLINE R33, S14A+RB25DET+Wisefab+ISC - Wychodzi mi to bokiem ;)
Awatar użytkownika
kacus13
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 539
Rejestracja: pn 07 sty, 2013 20:23
Lokalizacja: Opole

Binio_ pisze:Używany dobry gwint do S13 mozna kupić za 1500-2000zł w UK chociażby a ISC nowe wychodzi niecałe 2500 netto :P
a ile kosztuje sciagniecie go do polski?
Awatar użytkownika
Binio_
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 4685
Rejestracja: wt 30 maja, 2006 01:19
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

80zł
Awatar użytkownika
MEFisto087
Redaktor
Redaktor
Posty: 4108
Rejestracja: pt 08 paź, 2010 12:29
Lokalizacja: WM_____

Obrazek a moze taki? :lol:
Sucz 200sx S13
Pickup D22
Parch Patrol Y60<= Sprzedany
Opinie w dziale Giełda
Obrazek
"If it isn’t broken, don’t fix it"
ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenie / Usztywnienie”