Rozkręcenie amortyzatora

Wachacze, klatki , rozpórki, armortyzatory, drązki, gumy itp.

Moderator: Moderator

PiotrekŁDZ
Prime Druciarz
Posty: 1598
Rejestracja: sob 18 kwie, 2009 19:47
Lokalizacja: Łódź

Panowie mam głupi ale bardzo uciążliwy problem przy okajzi zmiany sprężyn na obniżające-nie mogę odkręcić nakrętki na sztycy amortyzatora żeby zdjęć sprężyne :O już trace nadzieje:/ Próbowąłem najpeirw kluczem to urwał się ten pypeć do blokowania kluczem sztycy, potem pneumatem tryzmając szczyce żabką(przez gumę) nagrzewałem moczylem WD i NIC! Poprostu jest tak zapieczona że nic isę z tym nie da zorbić :O

Pytanie brzmi czy u kogoś tez tak ciężko sie odkręcało te nakrętki i jak sobei z tym poradzić?

Pytam bo może ktoś zalał to jakimś loktaitem czy czym i nie da isę z tym nic zorbić...

Chodzi o oba amory tylne, z przodu psożło gładko, a z tyłu wogole nie chce:/
Awatar użytkownika
Artur1020
Postojebca
Postojebca
Posty: 1643
Rejestracja: pn 15 lut, 2010 22:46
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Kontakt:

scisnij sprezyny i probuj diaxem dzialac lekko
Niesz sztuka zabić muche przednia szyba tylko boczną =)))
Awatar użytkownika
komargc
Stały gość
Stały gość
Posty: 275
Rejestracja: wt 30 gru, 2008 18:48
Lokalizacja: olsztyn

moje tez nie chcialy puscic scisnolem sprezyny i zalalem starym plynem hamulcowym po nocy lezenia puscilo
czesci do s13 tanio
wretched
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 94
Rejestracja: pn 12 paź, 2009 10:35

Oj u mnie z erisonem też było trochę zabawy, generalnie to wd-40 imadło i siła * gwałt i się udało ;)
PiotrekŁDZ
Prime Druciarz
Posty: 1598
Rejestracja: sob 18 kwie, 2009 19:47
Lokalizacja: Łódź

Ehhh masakra, założyłem na na żabkę przedłużki po 50cm i ja sie zaparłem moja mrama(nie smiac sie:D ) złapała za pneumata i dupa:/ NIC:/ Myślałem że po 2 dniach moczenia wd puści ale ni uja:/

Jak wygląda imadło które da się zmieścić między zwoje spr? mógłby ktoś jakąś fotke albo nazwe rzucić?
Awatar użytkownika
Binio_
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 4685
Rejestracja: wt 30 maja, 2006 01:19
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

PiotrekŁDZ pisze:Ehhh masakra, założyłem na na żabkę przedłużki po 50cm i ja sie zaparłem moja mrama(nie smiac sie:D ) złapała za pneumata i dupa:/ NIC:/ Myślałem że po 2 dniach moczenia wd puści ale ni uja:/

Jak wygląda imadło które da się zmieścić między zwoje spr? mógłby ktoś jakąś fotke albo nazwe rzucić?
Powiedz lepiej mamie ze sie nie da i gwint trzeba kupić :P
PiotrekŁDZ
Prime Druciarz
Posty: 1598
Rejestracja: sob 18 kwie, 2009 19:47
Lokalizacja: Łódź

Fuck udalo się rozkręcić jeden po pocięciu sprężyny tak ze było dojście imadłem do sztycy... Drugi ise nei poddał, a sztyca została porysowana i musiałem kupić inny(za 30zł :D) Co ciekawe gdy amory sa wyjęte i bez sprężyn wydaje mi sie że bardzo dokładnie można wyczuć róznice w zurzyciu naciskając ręką-w ten sposób dobrałem najbardziej odpawiadający amor do tego co został z mojego auta. Była między nimi zdecydowanie mniejsza róznica niż między tymi oryginalnie zamontowanymi w aucie...

Jakoś wyjątkowo kiepsko trafiłem bo pomagało mi potem dwóch gości którzy juz rozkręcali u siebire amory i isę wszyscy dziwowaliśmy co tak trzyma tą nakrętke:/


Tak czy srak to rozwiązanie doraźne, gwint, jak psize Binio i tak musi wpaść...
Ostatnio zmieniony czw 18 paź, 2012 18:35 przez PiotrekŁDZ, łącznie zmieniany 1 raz.
BARTI
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 18
Rejestracja: wt 15 lut, 2011 22:50
Lokalizacja: Częstochowa

ja luzowałem te śruby jak całość była jeszcze na aucie, popsikałem czymś tam, jedno szarpnięcie i bez problemu się rozkręciło
PiotrekŁDZ
Prime Druciarz
Posty: 1598
Rejestracja: sob 18 kwie, 2009 19:47
Lokalizacja: Łódź

No aj trafiłem na wyjątkowo oporne, naprawde maskara było to rozkręcić, bbyłem strasznie zaskoczony jak i wszyscy co próbowlai pomóc...

Ale faktycznie na aucie jest to jakaś metoda, bo masa auta naciska na poduszkę a poduszka blokuje sztyce, chociaz napewno nie na tyle mocno żeby u mnei to wtedy pomogło...
BARTI
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 18
Rejestracja: wt 15 lut, 2011 22:50
Lokalizacja: Częstochowa

oprócz masy auta miedzy poduszka a ta blacha trzymająca spręzynę jest taka blaszka blokująca sztyce więc sztyca stoi w miejscu, nasadka i metrowa rura żeby była większa siła..
Ostatnio zmieniony pn 22 paź, 2012 18:40 przez BARTI, łącznie zmieniany 1 raz.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenie / Usztywnienie”