Uniball vs poli
Moderator: Moderator
- karolluss
- Coś już wiem
- Posty: 74
- Rejestracja: śr 06 paź, 2010 19:49
- Lokalizacja: Krasnik ko?o lublina
Poszukalem trochę na forum i nic nie znalazłem konkretnego więc osmielilem sie założyć temat. Jakie są wady i zalety zawieszenia na unibalach i na polibuszach? Jak sie to ma do wersji street a jak do drift, jak z eksploatacją, wytrzymaloscia. Kiedyś doczytalem ze po sezonie lozyska na uni są nic nie warte. Jak z komfortem jazdy w wersji street i jak z właściwościami prowadzenia normalnie i bokiem w obu przypadkach. Cenowo chyba jest podobnie. Jeżeli ten temat był już dokładnie poruszany to sorki;)
zalezy pewnie jaki unibol i gdzie w zawieszeniu jest zamontowany, mam drazki ksporta na uniballach i chyba juz 2 sezony przelataly, luzow nie czuje, nic nie stuka.
Wiadomo jezdzac na codzien na drodze trafisz wiecej dziur i nierownosci niz wypad raz czy dwa na miesiac na tor czy na zawody, za to pare wycieczek za tor mialem i pare dziur na poboaczach na torze zlapalem, felgi pokrzywione, popekane itd a unibole sie trzymaja
Mam tez unibole na wahaczu przednim i jeden sie rozjechal, wiem ze spore przeciazenia tam sa przy duzym skrecie ale tylko z jednej strony sie wysypal, moze wada fabryczna?
Unibole kupione w sklepie, teraz kupilem tanie z allegro na zapas i mozliwe ze w nastepnym sezonie sprawdze ich wytrzymalosc
Z kolei unible robiaca za koncowki drazkow kierowniczych maja juz lekkie luzy, ale po 2ch sezonach nie ma sie co dziwic
Wiadomo jezdzac na codzien na drodze trafisz wiecej dziur i nierownosci niz wypad raz czy dwa na miesiac na tor czy na zawody, za to pare wycieczek za tor mialem i pare dziur na poboaczach na torze zlapalem, felgi pokrzywione, popekane itd a unibole sie trzymaja
Mam tez unibole na wahaczu przednim i jeden sie rozjechal, wiem ze spore przeciazenia tam sa przy duzym skrecie ale tylko z jednej strony sie wysypal, moze wada fabryczna?
Unibole kupione w sklepie, teraz kupilem tanie z allegro na zapas i mozliwe ze w nastepnym sezonie sprawdze ich wytrzymalosc
Z kolei unible robiaca za koncowki drazkow kierowniczych maja juz lekkie luzy, ale po 2ch sezonach nie ma sie co dziwic
Ostatnio zmieniony pn 15 paź, 2012 15:17 przez Ban0ff, łącznie zmieniany 1 raz.
Sprzedam przewody teflonowe do turbo w oplocie stalowym, komplet do CA18 (t25/t28/gt2x) 300zl, SR20 320zl info na priv
S13 2JZ / 730HP 820NM
S13 2JZ / 730HP 820NM
Ja gdzieś czytałem że "unibole" są mało odporne na zabrudzenia, ale nie mam w aucie więc nie wiem. A jazda na poli to sama przyjemność, jest sztywniej niż na starych seryjnych gumach i dużo lepiej czuć auto, co prawda jeszcze nie byłem na ustawianiu zbieżności ale różnica w jeździe po mieście jest naprawdę duża. Jak ustawię zbieżność to zdam relację jak to wygląda przy dużych prędkościach w zakrętach.
CA18DET - Jeden osiem Turbo burbo...
- karolluss
- Coś już wiem
- Posty: 74
- Rejestracja: śr 06 paź, 2010 19:49
- Lokalizacja: Krasnik ko?o lublina
Czyli jeżeli fura będzie głownie do driftu i od wielkiego dzwonu do przejażdżki w niedziele po mieście to raczej uniballe. Chyba na stali w uni auto będzie sie prowadziło bardziej przewidywalnie niż na poli, mam racje? Jeszcze kwestia tego jak z jakością drazkow i wachaczy z alledrogo, czy to nie jest zabawa na jeden sezon?
- borimichal
- -#Moderator
- Posty: 2728
- Rejestracja: czw 29 mar, 2007 17:19
- Lokalizacja: Skoczów
z doswiaczenia to uni na koncowkach drazkow po sezonie mozna wymienic-robia sie luzy(przynajmniej tych tomsonowych)
na drazkach k-sporta w zawieszeniu luzy wyczulem na kilku uni po okolo 2 sezonach latania po torach/drogach/wodzie a i nawet sniegu.
Mnie unibole na koncowki drazkow wychodza jakies 60zł takze nawet gdyby bylo je trzeba wymieniac 2x w sezonie to jakos strasznie nie zbiednieje.
to pewnie tez zalezy od tego jakie uni sie kupuje,moze niemieckie 2x drozsze sa lepsze?
na drazkach k-sporta w zawieszeniu luzy wyczulem na kilku uni po okolo 2 sezonach latania po torach/drogach/wodzie a i nawet sniegu.
Mnie unibole na koncowki drazkow wychodza jakies 60zł takze nawet gdyby bylo je trzeba wymieniac 2x w sezonie to jakos strasznie nie zbiednieje.
to pewnie tez zalezy od tego jakie uni sie kupuje,moze niemieckie 2x drozsze sa lepsze?
gumowe kapturki sie kupuje...Majkelll pisze:Ja gdzieś czytałem że "unibole" są mało odporne na zabrudzenia,.
Kolektory dolotowe & wydechowe, wydechy, przepustnice, intercoolery, chlodnice, szyny paliwowe, aluminiowe zbiorniki paliwa.
Ja mam cały przód na unibalach bo wjechał wisefab i na tor idealna sprawa, na okazyjne wypady na miasto też, ale na mocno dziurawe drogi sie nie zapuszczam, bo sie serce kroi jak to dostaje po dupie (u mnie porobiły sie luzy na drążkach kierowniczych a nie na uinibalach). Natomiast do fury, która ma oprócz driftu codziennie dowieźć tyłek do pracy to polibusze.
S13,S14A, SKYLINE R33, S14A+RB25DET+Wisefab+ISC - Wychodzi mi to bokiem
Gdzie można kupić unibolle ? Różne średnice itp ?
- borimichal
- -#Moderator
- Posty: 2728
- Rejestracja: czw 29 mar, 2007 17:19
- Lokalizacja: Skoczów
allegro,badz jakas hurtownia
Kurcze wpisuje w allegro "unibol" , "uniboll" i żadnych wyników
- kamilp1908
- -#Klubowicz
- Posty: 1433
- Rejestracja: śr 30 maja, 2007 07:06
- Lokalizacja: Płock/Warszawa
- Kontakt:
Łożysko sferyczne ewentualnie łożysko kulowe szukaj.
Turbo zaczyna pompować, a tylne koła wariować
wpisz "główka cięgła"
Sprzedam przewody teflonowe do turbo w oplocie stalowym, komplet do CA18 (t25/t28/gt2x) 300zl, SR20 320zl info na priv
S13 2JZ / 730HP 820NM
S13 2JZ / 730HP 820NM