Ostatnio borykam się z problemem doboru felg do mojej nyski.
Szukałem wszędzie i kapa. Tzn szukam konkretnych feli 17 lub 18 ale w szerokości conajmniej 9" i tu jest problem bo nowe robi tylko AZEV które kosztują 4800 zł.
Na Allegro zdarzył mi się tylko jeden taki komplecik w ciągu pół roku ale kolo sprzątnął mi je sprzed nosa (Nowe OZ 18/9" - 2300 zł)
8 i 8,5 " raczej nie wchdzą w grę ! (mam takie 17" i na moim aucie wyglądają marnie )
Jednak słyszałem o takim czymś jak nakrętki pływające i np. można kupić fele na rozstaw 5x112 w który jest duży wybór i przystępne ceny. Czy ktoś z was próbował cosik takiego?
Nnie osobiście wydaje się ,że to ryzyko jak na taką moc ,ale niektórzy mówią że to 100 % bezpieczne bo koło trzyma się na centralnym pierścieniu , śruby mają za zadanie tylko docisnąć.
2 opcja to kupić fele na 5 śrub z conajmniej ET=45 i dokupić dystanse przejściowe na 5x114,3 . Jednak wybór felg jest też mały ,a też nie wiem jak z bezpieczeństwem przy mocy powyżej 220 KM.
Jak wy to widzicie bo już mam dość szukania ,a prawie 5000 za fele to szkoda mi wydać?
Nakrętki pływające czy dystanse
Moderator: Moderator
- TURBO maniac
- Stały gość
- Posty: 442
- Rejestracja: sob 20 gru, 2003 13:42
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
Ja miałem ten sam problem. Nigdy nie mogłem znaleźć używanych felg tak żeby pasował mi rozmiar, wzór i rozstaw śrub, więc kupiłem nowe Alessio. Wiem, że np ATS-y są dość tanie (nowe). Np. model Planet 9,5x17 kosztuje coś koło 650zł/szt - szukaj na necie bezpośrednio z fabryki w Stalowej Woli. Jeżeli chcesz 18" to ATS DTM Competition mają też ponad 9" szerokości (takie jak ma Supra Dobrowolskiego) - koszt to około 1000zł/szt.
A jeśli chodzi konkretnie o Twoje pytanie to wolałbym założyć dystanse przejściówki (jakiejś porządnej firmy) niż śruby pływające.
A jeśli chodzi konkretnie o Twoje pytanie to wolałbym założyć dystanse przejściówki (jakiejś porządnej firmy) niż śruby pływające.
Ostatnio zmieniony pt 20 maja, 2005 14:47 przez TURBO maniac, łącznie zmieniany 1 raz.
Gdy dał gazu to wał urwoł, bo pod maską było TURBO!
- GT350TA
- Proszę nie bić nowego
- Posty: 40
- Rejestracja: sob 13 wrz, 2003 18:33
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Z tego co mi wiadomo to śruby w piastach są mało odporne na ścinanie (tak ja te w głowicy i przy kole zamachowym) i ich zadaniem jest tylko dociskać z odpowiednią siłą jeden element do drugiego. Jednak teoria teorią ale optycznie pewniej wyglądają dystanse.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
No replacement for disaplacement.
Jeżeli kogoś interesują ATS-y lub Alustary to zapraszam. Jestem pracownikiem grupy ATS (w Stalowej Woli) i jako taki mogę kupić fele taniej i pogonić.. Co do pytania to osobiście też stawiał bym na dystanse>
hmm ja uwazam dystanse zmieniajace roztaw i plywajace sruby za wynalazki i nie powierzyl bym im zycia.
lepiej poszukac felg takie jakie maja byc...
btw. mgosc w jakiej cenie ATS DTM - Competition 9x17" i 7,5x17"
bo ja tez szukam felg i niestety tez widze ze strasznie ciezka sprawa aby znalesc ladne mocne felgi do nyski
lepiej poszukac felg takie jakie maja byc...
btw. mgosc w jakiej cenie ATS DTM - Competition 9x17" i 7,5x17"
bo ja tez szukam felg i niestety tez widze ze strasznie ciezka sprawa aby znalesc ladne mocne felgi do nyski
Temat oferowania i sprzedaży kół ATS przeniosłem do stosownego wg mnie działu GIEŁDA
http://www.turbokillers.com/forum/viewt ... sc&start=0
Zapraszam
http://www.turbokillers.com/forum/viewt ... sc&start=0
Zapraszam