Przeróbka piast z 4 na 5 śrub
Moderator: Moderator
Ok, to wiercę na 5x114,3.
Przepraszam za odkopanie ale moglby mi ktos lopatologicznie naszkicowac jak przerobic przednie piasty na 5? jak to rozwiercic poprostu sciagam piasty zaznaczam nowe otwor i wierce? a nowe szpile wbic spawnac i po klopocie? jak z wytrzymaloscia?
a jak z wytrzymaloscia tego?skwaromir pisze:winiar18 wrzucił rysunek.
Jest chyba jasny i dobitny.
Rozmierzasz wiercisz i przyłapujesz nowe szpilki tudzież śruby.
Zastanawiam się tylko czy warto zaspawać stare otwory... ?
skwaromir pisze: Zastanawiam się tylko czy warto zaspawać stare otwory... ?
lepiej jak już by było je zakołkować czymś... niż zaspawywać
Poszukuję...
teorii troche bylo, ale pytanie czy zostalo to wykonane i czy sie sprawdza w boju,
a dwa to przydalo by sie zdjecie piasty od tylu, ori i takiej po przerobce na 5 srub.
winiar18 zdaj jakas relacje z prac nad piastami i testami ustrojstwa.
a dwa to przydalo by sie zdjecie piasty od tylu, ori i takiej po przerobce na 5 srub.
winiar18 zdaj jakas relacje z prac nad piastami i testami ustrojstwa.
onepointeightT
--------------------------
Aby wstawić zdjęcia na forum należy(przy użyciu hostingu Zdjęcia Google):
- wrzucić fotki do zdjęcia google,
- dodać zdjęcia do wybranego albumu,
- będąc w albumie i posiadając zdjęcie na fullscreenie kliknąć prawym klawiszem myszy i wybrać "Kopiuj adres obrazu",
- na forum podczas pisania posta przy użyciu znaczników "IMG" wstawić wcześniej skopiowany link.
--------------------------
Aby wstawić zdjęcia na forum należy(przy użyciu hostingu Zdjęcia Google):
- wrzucić fotki do zdjęcia google,
- dodać zdjęcia do wybranego albumu,
- będąc w albumie i posiadając zdjęcie na fullscreenie kliknąć prawym klawiszem myszy i wybrać "Kopiuj adres obrazu",
- na forum podczas pisania posta przy użyciu znaczników "IMG" wstawić wcześniej skopiowany link.
Jeśli chodzi o wytrzymałość to nie śmigam z prędkościami 200km/h bo nie mam gdzie. Na torze sprawdza się bardzo dobrze. Na przodzie mam 2,5cm dystans i felgi 9,5 cala z oponami 245 i nie boje się latać bokami. Szpilki są w ilości 5szt. więc się nie urwały Generalnie moim zdaniem jest ok. Jak ktoś ma czas to polecam. Zawsze parę stów w kieszeni.
- borimichal
- -#Moderator
- Posty: 2728
- Rejestracja: czw 29 mar, 2007 17:19
- Lokalizacja: Skoczów
rowniez polecam ta metode,piast i lozysk do s13`stki na rynku wtornym troche jest. a do s14`stki cokolwiek znalez jest ciezko,a nowe kosztuja sporo.
Ostatnio zmieniony wt 12 lis, 2013 12:11 przez borimichal, łącznie zmieniany 1 raz.
- Furious
- Stały gość
- Posty: 298
- Rejestracja: sob 15 gru, 2012 09:26
- Lokalizacja: Warszawa Bielany
- Kontakt:
Przymierzałem się ostatnio do przeróbki przednich piast na 5 śrub, ale widze tu troche rzeźby. Piasty od wewnętrzenj strony nie są gładkie. Pewnie trzeba by coś przyszlifować a później nie wiem czy nie napawać troche materiału:
To może ja troszkę odkopie ponownie. Znalazłem zamienniki piasty za niecale 300zl, ale slyszalem, ze sa jakies problemy ze srednicami (łożyska?)
Może mi ktoś temat bardziej nakreslić?
Wiem, zę są piasty P&P w DriftShopie, ale 850zl za sztuke... syto!
Może mi ktoś temat bardziej nakreslić?
Wiem, zę są piasty P&P w DriftShopie, ale 850zl za sztuke... syto!
Ja właśnie u siebie zmieniam, przód rozwiert, tył z s14, na dniach to składam to dodam foto
Kosmetyki samochodowe | oleje | akumulatory www.pan-samochodzik.com
Facebook : zapraszam do polubienia !
https://www.facebook.com/sklepPanSamochodzik/
Dla forum rabat 10% na cały asortyment!
Facebook : zapraszam do polubienia !
https://www.facebook.com/sklepPanSamochodzik/
Dla forum rabat 10% na cały asortyment!