Strona 2 z 3

: wt 30 lip, 2013 16:58
autor: Binio_
patrze na te zdjęcia Kamila i się zastanawiam... przecież tam nie ma łożyska/przegubu typu unibol więc jak to ma pracować dając negatyw? tylko na tej gumie? to nie dziwne że to się rozwali...

: wt 30 lip, 2013 19:03
autor: kamilp1908
Zrobili gówno i tyle. Teraz mam problem z tym.

: wt 30 lip, 2013 19:36
autor: mysza
może tak jak napisał art - skoro już raz skleili to spróbuj na jakiś przemysłowy klej to połączyć.

http://solutions.3mpoland.pl/wps/portal ... 9223595379 - nie wiem czy akurat ten uda Ci się zdobyć, ale może coś podobnego wystarczy ?

na upartego to w camberze masz 8 otworów na śruby do regulacji, a śrub 4 sztuki. Gdyby wykorzystał 4 wolne dziury na wkręcenie jakichś gwintów od spodu i wklejenie ich dodatkowo w te gumy? wzmocnisz to nie tylko na powierzchni ale wkleisz też w środek tej gumy - nie wiem czy to głupi pomysł, czy nie, ale zanim to wywalisz na śmietnik może warto spróbować.

: wt 30 lip, 2013 20:46
autor: kamilp1908
Binio_ pisze:patrze na te zdjęcia Kamila i się zastanawiam... przecież tam nie ma łożyska/przegubu typu unibol więc jak to ma pracować dając negatyw? tylko na tej gumie? to nie dziwne że to się rozwali...
Brat rozebrał drugi amor i tam jest w tej gumie zalane łożysko sferyczne więc na tym robi się negatyw. Guma jest jedynie dodatkowym elementem amortyzującym.

: wt 30 lip, 2013 21:45
autor: Binio_
Więc guma orbit i po sprawie ;)

: wt 30 lip, 2013 22:51
autor: Saqu
pomyśl nad camberami od scootera, wyglądają jak by miały pod pasować bez problemu a nie będzie problemu z odklejaniem się gumy...

: wt 30 lip, 2013 23:22
autor: scooter
niestety moje mogą mieć inny rozstaw śrub - to trzeba pomierzyć
właściwie nikła szansa na identyczne bo ja swoje wymiary brałem z głowy / budy nissana + poducha amora, kilka lat temu jak mi padła seryjna poduszka i musiałem coś zrobić od zera :) - na gwałt

: śr 31 lip, 2013 08:01
autor: kamilp1908
Napisałem na fb do ksport usa czy można to pokleić i oto ich odpowiedź:
You can if you wish, but we recommend new replacement parts.

: śr 31 lip, 2013 08:13
autor: mysza
Zdziwiłbym się gdyby marketingowcy odpisali inaczej ;)

: śr 31 lip, 2013 13:05
autor: Lechu
Podepne się do tematu bo mam trochę inny kłopot z K-sportem w S14.
U mnie wylal przedni amortyzator ale jego sprawność jest jeszcze ok.
Czy da się to regenerowac czy tylko śmietnik jak straci sprawność.

: pt 02 sie, 2013 19:36
autor: Andy
u znajomego w Integrze tez tylni amor K-sporta wylal

jeszcze tego nie robilismy bo nei ma kiedy hondy rozebrac.. ale rozeznanie robilismy, i da sie to naprawic...

trzeba znalezc firme lub osobe ktora zajmuje sie uszczelnianiem amora, rozbiera amor, wymienia uszczelniacze wewnatrz zalewa nowy olej i dalej dziala.. ale nie wiem jaka bedzie jego wytrzymalosc po zrobeniu... jak sie za to wezmiemy to dokoladnie bede wiedzial... oczywisice ozna to zrobic samemu jak ktos ma mozliwosc i troche checi oraz czasu

duzo ludzi chwali zawieszenie D2 ze wzgledu na mozliwosc dokupienia pojedynczego amortyzatora a nie kompletu (2 sztuk)

: pt 02 sie, 2013 19:38
autor: kamilp1908
Jest jakaś firma w krakowie, która regeneruje k-sporta. Wiem, że koleś jest na streetracing.pl

: pt 02 sie, 2013 22:20
autor: Tomek89

: sob 03 sie, 2013 08:55
autor: Lechu
Wygląda na Profi robotę.
Ktoś ma z nimi jakieś doświadczenia?

: sob 24 sie, 2013 14:03
autor: maciu$
Techno spokojnie ogarnia temat, mają sporą wiedzę więc K-sport nie będzie stanowił dla nich wyzwania.