"wyprostowanie" tylnych kol - s14a

Wachacze, klatki , rozpórki, armortyzatory, drązki, gumy itp.

Moderator: Moderator

Awatar użytkownika
Krzyh00
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 81
Rejestracja: pn 29 sie, 2011 21:02
Lokalizacja: Koszalin

potrzebuje wyprostowac kola z negatywu, na jakies -1,5 do -2 st.

mam zawias kyb agx + springi tein -40 chyba, ale negatyw dosc mocny, pytanie brzmi czy wystarczy montaz takich wahaczy:

http://allegro.pl/wahacze-tylne-regulow ... 69285.html

czy beda potrzebne tez drazki regulowane a moze cos jeszcze?
Awatar użytkownika
Binio_
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 4685
Rejestracja: wt 30 maja, 2006 01:19
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Tak, styknie
Awatar użytkownika
Lolson
Stały gość
Stały gość
Posty: 477
Rejestracja: pt 12 mar, 2010 22:30
Lokalizacja: Warszawa

Dobrze by było jeszcze tylne od zbieżności dać bo na pewno będzie kijowa a seryjne raczej nie wydadzą, polecam te co Binio wstawił, od zbieżności są te długie z tego co pamiętam:
http://allegro.pl/drazki-tylne-regulowa ... 87419.html
We are INSANITY CREW✌️
Facebook
Instagram
tuper
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 54
Rejestracja: sob 05 maja, 2012 15:48
Lokalizacja: Kraków

podłączając się pod temat, Lolson Ty na H&R które od Ciebie kupiłem miałeś podobny problem? jeszcze nie instalowałem ich i nie wiem czy konieczne tez beda jakieś wachacze?
Awatar użytkownika
Lolson
Stały gość
Stały gość
Posty: 477
Rejestracja: pt 12 mar, 2010 22:30
Lokalizacja: Warszawa

nie, ja nic nie robiłem a koło na oko stało całkiem prosto, zreszta mało sie przygladałem ;) nie odczułem różnicy w jeździe poza twardością, na gwint i dużą glebe wahacze są wręcz niezbędne
We are INSANITY CREW✌️
Facebook
Instagram
Awatar użytkownika
Krzyh00
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 81
Rejestracja: pn 29 sie, 2011 21:02
Lokalizacja: Koszalin

jakby kogos interesowalo zalozylem same regulowane wahacze wyprostowalem kola i auto prowadzi sie bdb, zbieznosc chyba zatem nie uciekla.
Awatar użytkownika
st4t1c
Stały gość
Stały gość
Posty: 400
Rejestracja: śr 20 paź, 2010 02:08
Lokalizacja: Wrocław

Krzyh00 pisze:[...]auto prowadzi sie bdb, zbieznosc chyba zatem nie uciekla.
Po tym raczej nie zauważysz, o ile nie masz strasznych odchyleń w ustawieniach zbieżności. Prędzej to będzie widać po jakimś czasie na oponach.

EOT
Awatar użytkownika
Saqu
-#Sympatyk
-#Sympatyk
Posty: 1033
Rejestracja: ndz 17 kwie, 2011 20:18
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

ewentualnie na np mokrych pasach może coś tam uciekać itp. na stacjach diagnostycznych mają te śmieszne płyty które uciekają jak najedziesz i masz skopaną zbieżność, możesz podjechać i zobaczysz czy się ruszy ;)
Poszukuję...
Awatar użytkownika
Krzyh00
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 81
Rejestracja: pn 29 sie, 2011 21:02
Lokalizacja: Koszalin

na tyle malo jezdze ze nie odczuje tego na oponach na pewno, a auto sie prowadzi na torze na prawde dobrze, bez porownania do tego co bylo.

tak czy siak gwint w drodze wiec drazki i geometria mnie nie ominia :D
Ostatnio zmieniony pt 17 sty, 2014 17:49 przez Krzyh00, łącznie zmieniany 2 razy.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenie / Usztywnienie”