montaż zestawu skrętu od Boriego
: pn 23 lut, 2015 23:08
Wziąłem się dzisiaj za montaż zestawu od Boriego, o tego o:
Myślałem że to będzie proste, wszystko w końcu nowe, pomierzone, dopasowane, ale minęło 5 godzin w garażu a ja rozebrałem tylko stare zawieszenie i popsułem gwint jednej ze śrub od stabilizatora Stąd moje pytanie albo prośba o rady, podpowiedzi jak się do tego zabrać aby więcej nic nie popsuć i uniknąć niepotrzebnych nerwów
Na tą chwilę wyjąłem stare zawieszenie, wywaliłem stabilizator bo tu chyba jest zbędny (o ile sie nie mylę), pozbyłem się camber platów z amortyzatorów i wstępnie przypasowałem jeden z wahaczy. Stanąłem w miejscu bo okazało się że muszę kupić nowe piasty na przód bo ze starych zwrotnic nie da się zdjąć całych łożysk, bieżnia nie zejdzie bez jej uszkodzenia. Muszę kupić śruby ampulowe do przykręcenia górnych mocowań amortyzatorów bo zwykłe łepki nie dadzą się przykręcić. No i ogólnie zastanawiam się jak będzie z ustawieniem zbierzności bo z tego co mi się wydaje polegać to będzie na wykręcaniu lub wkręcaniu unibali w wahacz? A no i czy konieczne jest wiercenie tego dużego otworu w kielichu pod śrubę główną od amora?
Myślałem że to będzie proste, wszystko w końcu nowe, pomierzone, dopasowane, ale minęło 5 godzin w garażu a ja rozebrałem tylko stare zawieszenie i popsułem gwint jednej ze śrub od stabilizatora Stąd moje pytanie albo prośba o rady, podpowiedzi jak się do tego zabrać aby więcej nic nie popsuć i uniknąć niepotrzebnych nerwów
Na tą chwilę wyjąłem stare zawieszenie, wywaliłem stabilizator bo tu chyba jest zbędny (o ile sie nie mylę), pozbyłem się camber platów z amortyzatorów i wstępnie przypasowałem jeden z wahaczy. Stanąłem w miejscu bo okazało się że muszę kupić nowe piasty na przód bo ze starych zwrotnic nie da się zdjąć całych łożysk, bieżnia nie zejdzie bez jej uszkodzenia. Muszę kupić śruby ampulowe do przykręcenia górnych mocowań amortyzatorów bo zwykłe łepki nie dadzą się przykręcić. No i ogólnie zastanawiam się jak będzie z ustawieniem zbierzności bo z tego co mi się wydaje polegać to będzie na wykręcaniu lub wkręcaniu unibali w wahacz? A no i czy konieczne jest wiercenie tego dużego otworu w kielichu pod śrubę główną od amora?