Pompa wspomagania - renenerowa??

Wachacze, klatki , rozpórki, armortyzatory, drązki, gumy itp.

Moderator: Moderator

rossol
-#Sympatyk
-#Sympatyk
Posty: 106
Rejestracja: czw 27 gru, 2012 22:36
Lokalizacja: Warszawa

Moja pompa wspomagania z SRa pracuje tak jak by sąsiedzi robili remont wiertarką udarową :D :D

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=X5NVOF7dxWw[/youtube]

Na początku kręciłem kierownicą i stąd takie zmiany dźwięku. Później sprawdziłem napięcie paska i był dosyć luźny, więc zwiększyłem napięcie, ale to nie pomogło. Płyn w zbiorniczku jest i to w odpowiedniej ilości.

Czy regenerował ktoś samemu pompę wspomy? Podejrzewam, że to łożysko się rozsypało, ale nie znalazłem jakiś części do tej pompy. Niby na allegro po 100 zł są używane całe pompy, ale też nie wiem w jakim stanie, więc wolałbym rozebrać i ewentualnie zregenerować. I czy luźny pasek mógł spowodować rozsypanie się pompy?
Ostatnio zmieniony ndz 26 kwie, 2015 15:54 przez rossol, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
szaman
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 3183
Rejestracja: śr 13 sie, 2008 22:00
Lokalizacja: Bielsko-Biała

luzny/stary pasek moze powodowac szarpanie kierownicy,
pompy wspomy raczej potrafia duzo zniesc, wiec mozna sie zaopatrzyc w uzywke,

po drugie szukaj na forach nie na allegro, tam sa czasem straszne ceny,
dla przykladu zagladnij na drift forum i zagadaj do simona
http://www.driftforum.pl/viewtopic.php?f=21&t=22064
to samo masz za 20 zl ;) plus inne czesci do sra ;)
onepointeightT
--------------------------
Aby wstawić zdjęcia na forum należy(przy użyciu hostingu Zdjęcia Google):
- wrzucić fotki do zdjęcia google,
- dodać zdjęcia do wybranego albumu,
- będąc w albumie i posiadając zdjęcie na fullscreenie kliknąć prawym klawiszem myszy i wybrać "Kopiuj adres obrazu",
- na forum podczas pisania posta przy użyciu znaczników "IMG" wstawić wcześniej skopiowany link.
rossol
-#Sympatyk
-#Sympatyk
Posty: 106
Rejestracja: czw 27 gru, 2012 22:36
Lokalizacja: Warszawa

Dzięki za tego linka - kupiłem tą pompę. Chociaż to tylko po części rozwiązuje problem, bo tych pomp nie ma nieskończonej ilości. Rozbiorę tą starą i zobaczę co da się z nią zrobić, jak mi się uda to zrobię tutorial :)
rossol
-#Sympatyk
-#Sympatyk
Posty: 106
Rejestracja: czw 27 gru, 2012 22:36
Lokalizacja: Warszawa

Wymieniłem pompę na tą, którą kupiłem i efekt ten sam. Popatrzyłem i okazało się, że winowajcą jest wąż prowadzący do pompy od zbiorniczka wyrównawczego, który już jest mocno zużyty i pompa go zasysa, więc nie płynie przez niego olej. Co polecacie, żeby tam założyć i żeby dało radę? Ten wąż idzie obok rury prowadzącej od turbo do IC, więc jest tam dosyć ciepło.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenie / Usztywnienie”