Witam,
Czy wiecie gdzie można zakupić sworznie wahacza do S13 na przód i tył?
Są różnice w wymiarach i potrzebuję namiaru na miejsce gdzie mają to co trzeba.
Z góry dziękuję.
Sworznie wahacza S13
Moderator: Moderator
Generalnie nie jest lekko. Nikt tego nie ma, a jak ma (np. intercars) to ponoć są źle skatalogowane i nie pasują... a przy tym są drogie jak fix.
Ja osobiście kupiłem dwa całe lewe wahacze firmy SH (tylko lewe mieli) za 85plnów nowe ze sworzniem i tuleją. Jeden zamontowałem a z drugiego wyprasowałem sworzeń i tuleję i wprasowałem w stary prawy wahacz. Wyszło taniej niż jakbym sam sworzeń kupił zakładając że bym go znalazł, a mam jeden wahacz nowy i nowe tuleje. Teraz patrzę to już nie ma tych SH ale są jakieś inne chyba po niecałe 200pln sztuka.
Gdzieś słyszałem że z jakiegoś Bluebirda pasują czy innej Primery ale to nie potwierdzone info
Ja osobiście kupiłem dwa całe lewe wahacze firmy SH (tylko lewe mieli) za 85plnów nowe ze sworzniem i tuleją. Jeden zamontowałem a z drugiego wyprasowałem sworzeń i tuleję i wprasowałem w stary prawy wahacz. Wyszło taniej niż jakbym sam sworzeń kupił zakładając że bym go znalazł, a mam jeden wahacz nowy i nowe tuleje. Teraz patrzę to już nie ma tych SH ale są jakieś inne chyba po niecałe 200pln sztuka.
Gdzieś słyszałem że z jakiegoś Bluebirda pasują czy innej Primery ale to nie potwierdzone info
S13 CA18DET
JapanizeD
JapanizeD
Witam,
A więc tak na przód udało się dobrać sworznie od Laurena a na tył od primiery. Stożki mają identyczne tylko różnią się wysokościami całego sworznia co nie ma większego znaczenia. Oczywiście średnice są dobre.
A więc tak na przód udało się dobrać sworznie od Laurena a na tył od primiery. Stożki mają identyczne tylko różnią się wysokościami całego sworznia co nie ma większego znaczenia. Oczywiście średnice są dobre.
Ostatnio zmieniony wt 15 gru, 2015 08:34 przez Paweł, łącznie zmieniany 1 raz.
- kamilp1908
- -#Klubowicz
- Posty: 1433
- Rejestracja: śr 30 maja, 2007 07:06
- Lokalizacja: Płock/Warszawa
- Kontakt:
To podaj dla potomnych numery katalogowe tych sworzni.
Może gdzieś to podwiesić na forum, żeby nie było pytań o to.
Może gdzieś to podwiesić na forum, żeby nie było pytań o to.
Turbo zaczyna pompować, a tylne koła wariować
tam tez mozna to dodac, ale w tym temacie tez moze byc info
wiec czekamy na nr katalogowe i fajnie by bylo jakby zdjecia porwonawcze udalo sie zrobic
wiec czekamy na nr katalogowe i fajnie by bylo jakby zdjecia porwonawcze udalo sie zrobic
onepointeightT
--------------------------
Aby wstawić zdjęcia na forum należy(przy użyciu hostingu Zdjęcia Google):
- wrzucić fotki do zdjęcia google,
- dodać zdjęcia do wybranego albumu,
- będąc w albumie i posiadając zdjęcie na fullscreenie kliknąć prawym klawiszem myszy i wybrać "Kopiuj adres obrazu",
- na forum podczas pisania posta przy użyciu znaczników "IMG" wstawić wcześniej skopiowany link.
--------------------------
Aby wstawić zdjęcia na forum należy(przy użyciu hostingu Zdjęcia Google):
- wrzucić fotki do zdjęcia google,
- dodać zdjęcia do wybranego albumu,
- będąc w albumie i posiadając zdjęcie na fullscreenie kliknąć prawym klawiszem myszy i wybrać "Kopiuj adres obrazu",
- na forum podczas pisania posta przy użyciu znaczników "IMG" wstawić wcześniej skopiowany link.
Przerabiałem teraz temat tylnych sworzni do S13:
MOOG NI-BJ-104145
oraz jego zamienniki, np.:
JBJ182 (TRW)
42636 (FEBI BILSTEIN)
(zastosowanie Nissan Sentra B12, Almera N13)
Pasuje idealnie, ma te same wymiary, nic nie trzeba przerabiać.
MOOG NI-BJ-104145
oraz jego zamienniki, np.:
JBJ182 (TRW)
42636 (FEBI BILSTEIN)
(zastosowanie Nissan Sentra B12, Almera N13)
Pasuje idealnie, ma te same wymiary, nic nie trzeba przerabiać.
S13, 1990, SR20DET GT2871 Nistune, ISC